pieto83 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 ..a tak, sorry - kod to p1444 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość trxworks Opublikowano 12 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 Witam Ja mam podobny problem. Stale swieci się check engine i od zaświecenia rezerwy moge max. wlać 45 litrów. Kiedyś muszę spróbować wyjeździć do zera żeby zobaczyć ile rzeczywiscie mam paliwa ale na chwile obecna nie mogę się zdobyć na odwagę Pisaliście o przegrodach w zbiorniku - orientujecie sie czy w każdej z nich jest osobna pompka czy wszystko zasilane jest z jednej bo rozumiem że paliwo z za przegrody przelewa się grawitacyjnie. Udało się komuś rozwiązać problem? Może jakiś czujnik w zbiorniku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kregon Opublikowano 12 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 trxworks, Najpierw napisz co za błąd wyskakuje. Obstawiam, że masz amerykę Czytałem na USAforach, że mają problemy z tankowaniem... zalanie baku do pełna potrafi zająć kilkadziesiąt (sic!) minut. Że ciągle odbija i nie chce się lać... Nie wiem czy rozgryźli problem, ale na ich forach szukałbym rozwiązania. Ja, jak pisałem wcześniej - max nalałem ok. 66l na wyzerowanym dte. Ile naprawdę zostało - nie wiem. Co do pomp, przegród etc. to może warto do ASO zadzwonić zapytać..? Swoją drogą, może ktoś ma człowieka w ASO, który byłby bardziej skory do udzielania info? Ja zazwyczaj dzwonie do poznańskiego Polody i mimo, że nazwa zachęcająca to jakoś z łaską odpowiadają, albo wcale... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek.85 Opublikowano 13 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 Mam wersję USA. Maksymalnie zatankowałem 68 litrów. Co do odbijania po nalaniu 15 litrów to też miałem ten problem (kolega w G35 Coupe tak samo). Rozwiązanie jest jedno. Gdy zaczynam tankować to dobrze wkładam pistolet, ustawiam go równo, zapinam, nie dotykam i czekam aż odbije. Jeśli go ruszę albo leję nierównym tempem to odbije. A jak już raz odbije to kupa... muszę później cykać i cykać. P.S. Tankuję na bardzo zatłoczonej stacji. Zawsze jak podjadę pod dystrybutor, to odkręcam korek wkładam, zapinam pistolet i czekam aż ktoś kto wcześniej tankował zapłaci. Może te kilkadziesiąt sekund czekania z otwartym wlewem też ma znacznie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 13 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 Ja to już mam totalna kisze z tankowaniem zawsze mi odbija po paru litrach i muszę lac 15 min nie wiem co z tym robić czy myślicie ze wymiana banku by pomogła bo byłem już ze 3 razy na serwisie dmuchali we wszystkie przewody i stwierdzili ze wszystko jest sprawne a odbija jak odbijalo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Filon Opublikowano 13 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 Wygląda na to, że amerykańskie dystrybutory tankują innym ciśnieniem, albo mają inny kształt pistoletu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kregon Opublikowano 13 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 Filon, Jednak winy szukałbym w Nissanie. Mamy tysiące aut z USA i jakoś o problemie tankowania aut z rynku amerykańskiego nie słychać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek.85 Opublikowano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 Proszę, akcja serwisowa: Component Description: 22. FUEL SYSTEM, GASOLINE:STORAGE:TANK ASSEMBLY Vehicle: 2004 Nissan 350Z Summary: FUEL TANK DIFFICULT TO FILL AT TIMES. ( NHTSA ITEM NUMBER - 10015253 ) Bulletin Number:05048Bulletin Date:Jun 2005 Bulletin number 05048 Date June '05 A tutaj jak naprawić: http://www.350z-tech.com/wiki/index.php?title=TSB_05-048_Fuel_Tank_Difficult_To_Fill&oldid=23721 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 Proszę, akcja serwisowa: Component Description: 22. FUEL SYSTEM, GASOLINE:STORAGE:TANK ASSEMBLY Vehicle: 2004 Nissan 350Z Summary: FUEL TANK DIFFICULT TO FILL AT TIMES. ( NHTSA ITEM NUMBER - 10015253 ) Bulletin Number:05048Bulletin Date:Jun 2005 Bulletin number 05048 Date June '05 A tutaj jak naprawić: http://www.350z-tech...ill&oldid=23721 ale wielkei dzieki!!!!!!!!!!.... już zamawiam ten shutter valve zobaczymy czy to rozwiąże problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek.85 Opublikowano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 Na zdrowie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 No niezła paranoja dzwonie do zaborowskiego przesyłam im maila z linkiem a oni mi na to że nie mogą znaleść takiej części i że nie wiedzą co to jest może ktoś się orientuje jaki ta część ma numer w europie bo poziom wiedzy w nissanie jest słaby...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej6411 Opublikowano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 Też nie mogę należ nr tej części ,nie widzę tego na rys , zarówno w wersji EU i USA. Są chyba 2 powody - słabo szukam - część stanowi składową zbiornika, i została tylko wyprodukowana na potrzeby akcji serwisowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 22 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 No właśnie tak podejrzewam ze była to jednorazowa akcja może w us bedą coś wiedzieć albo mieć to jeszcze gdzieś na stanie popytem i dam znać jak sytuacja wyglada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz Pawlak Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 Witam! Problem rozwiązany :-) Dowiedziałem sie na forum Jeep'a że Amerykanie mają inne pistolety przy dystrybutorach niż w Polsce. Znależli zowiązanie problemu należy przy nalewaniu ustawić pistolet pod kątem 90 stopni i zalewasz do końca. Podejrzewam że lanie w tradycyjny sposób zalewa zawór odpowietrzający. Do 350z wchodzi faktycznie 80l tylko rezerwa ma z 12-13 l. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 No niestety w moim przypadku nic nie pomaga wymienilem bak oraz wlew i to samo dodam ze mam europejska wersje więc problem innych pistoletow lub składu paliwa odpada Może ktoś już ogarnia dlaczego po nalaniu paru litrów pistolet odskakuje i trzeba łac do pełna 30 min. Mechanik poprawczaku wszystkie przewody odpowietrzajace wszystko jest drozne a jak nie było można zaatakować tak nie można A i dodam ze żadne kombinacje z pistoletem nie dają żadnych rezultatów Może ktoś zna jakiś ogarniety warsztat co mógłby to zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extrabot Opublikowano 29 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2018 Odświeżę temat. Wczoraj spotkało mnie dokładnie to samo, nalałem 40l i pistolet zaczął mi odskakiwać - nie dało się więcej nalać, a powinno wejść jeszcze z 20l. Zna ktoś rozwiązanie tego problemu? Wcześniej nie miałem z tym żadnego problemu na tych samych stacjach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stolaar13 Opublikowano 29 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2018 Rozwiązanie jest proste, albo delikatnie cofnąć pistolet, albo lać pod kątem - sprawdzone od dawna i działa nie tylko u mnie ale i u znajomych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asesino Opublikowano 30 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2018 Mi jak się zaświeci lampka tankuję od razu, i przeważnie wchodzi mi coś około 70 litrów podczas tankowania, także nie wiem przy ilu się świeci rezerwa ale wychodzi na to że przy 10? Jak się zrobi cieplej sprawdzę to jeszcze raz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mlody98 Opublikowano 31 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2018 Zetka ma 80L bak? :-O mi sie jeszcze nie udalo zatankowac wiecej niz 55 litrow... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario958 Opublikowano 13 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2018 https://my350z.com/forum/maintenance-and-repair/501507-fix-for-gas-gauge-fluctuations-hard-to-fill.html Tutaj rozwiazanie, sam mialem ten problem, sensor mozna wyczyscic ale w moim przypadku zdalo sie to na 4 dni, po wymianie bez problemow. Sent from my 2PQ93 using Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stolaar13 Opublikowano 13 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2018 Jak coś to jeszcze pomaga tankowanie na odpalonym aucie, wtedy pistolet przestaje odbijać co chwilę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extrabot Opublikowano 13 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2018 Pomogło lanie pod kątem Dzięki panowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ferris Opublikowano 20 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2018 @ Ekipa, o wymianie jakiego sensora mowa ? Ja mam wersję US i oczywiście taki sam problem z odbijającym pistoletem...asy z ASO będą wiedziały co i jak ? Dużo za to skasują ? Dzięki ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.