Gość maciejk Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Witam mam takie pytanko jestem posiadaczem owej almery z silnikiem 2.2. Mam problem odnosnie czasowego spadku mocy, czasem jak jade po prostej i wrzuce 2 lub 3 bieg auto ma masakryczna zmułę tak ze az siezko mu sie wkrecic na obroty, dopiero jak wskoczy na 2250 na 3000 to załacza sie turbina i wtedy w miare idzie, I dodam ze dosc pózno załacza sie turbina 2500rpm odczuwalne dopiero ze turbo ciagnie, wczesniej latałem na codzien a3 1.9 tdi 110ps i naprawde lepiej sie zbierała turbina nizej ciagneła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dareckus Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 (edytowane) Ten typ tak ma Tzn. ma turbo dziurę tak do 2tyś a później już idzie jak burza. Sam ostatnio jechałem ibizą 1.9tdi to nie powiem ale dół ma znacznie lepszy od naszych nissanów. Edytowane 21 Kwietnia 2010 przez Dareckus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejk Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 (edytowane) Tak własnie myslałem ze po prostu jest muł i np pod góre musze redukowac itp, a w audi nigdy takich manerwów nie robilem... I nigdy nie ciagnełem audi tak wysoko jak nissana musze w a3, to bieg juz zmienialem na 1.5 2 tys obrotow...a tu musze ciagnac czasem do 3k Edytowane 21 Kwietnia 2010 przez maciejk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dareckus Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Może ktoś jeszcze się wypowie ale rozwiązanie to chyba chip tuning:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kondziu Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 dokładnie jak mówią przedmówcy, ten typ tak ma. 1,5 dci sie lepiej zbiera na niższych obrotach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darecki~ Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 DOKŁADNIE TAK.... Trzeba się przyzwyczaić albo zainwestować w chip tuning.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
csm Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 2.2 dCi juz nie ma tego problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pemo_ Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Do 2000 jest troche mulowata, ale powyzej jest juz OK, takze dziwne ze u ciebie ciagnie dopiero od 2250... Co do 1.9 TDI 110 KM, to moze na na niskich obrotach ma wiecej mocy, ale na wyzszych obrotach szybciej osiaga moc maksymalna 2.2 Di Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasio_ciaputek Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 ja jeszcze dopiszę, że u mnie idzie ładnie od ok 2100 obrotów, ale po mocnym rozgrzaniu silnika (np 2 godziny jazdy) zaczyna się zbierać dopiero ok 2600 obrotów. Tyle, że u mnie zauważyłem wycieki oleju z turbo więc pewno już nie dmucha jak należy stąd ten muł po rozgrzaniu (być może pojawiają się większe nieszczelności na rozgrzanej turbinie). Jak zauważę większe ubytki to oddam do regeneracji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 moja na początku jak kupiłem to startowała od 2200.potem KM dorzuciłem , bo (z Fabryką to chyba przez szybę się widziała)99,7 KM zamiast 110 i 209NM.Teraz ma 110 i NM 263.Po zaślepieniu EGR zaczyna się wkręcać ok 1800 obr. To nie benzyniak,ale kopa ma niezłego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herson Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Turbina pracuje cały czas, od momentu wciśnięcia pedału gazu, to nie jest nitro w NFS, które załącza się guzikiem W mojej sztuce, fun zaczyna się od 2 tys RPM, na Twoim miejscu maciejk sprawdziłbym przepływomierz, bo nie jest normalnym nie móc zmienic biegu w dieslu w zakresie 1,5-2 tys obrotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.