Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N16] Almera 2000r. 2.2 DI


Gość maciejk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam takie pytanko jestem posiadaczem owej almery z silnikiem 2.2. Mam problem odnosnie czasowego spadku mocy, czasem jak jade po prostej i wrzuce 2 lub 3 bieg auto ma masakryczna zmułę tak ze az siezko mu sie wkrecic na obroty, dopiero jak wskoczy na 2250 na 3000 to załacza sie turbina i wtedy w miare idzie, I dodam ze dosc pózno załacza sie turbina 2500rpm odczuwalne dopiero ze turbo ciagnie, wczesniej latałem na codzien a3 1.9 tdi 110ps i naprawde lepiej sie zbierała turbina nizej ciagneła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten typ tak ma ;) Tzn. ma turbo dziurę tak do 2tyś a później już idzie jak burza. Sam ostatnio jechałem ibizą 1.9tdi to nie powiem ale dół ma znacznie lepszy od naszych nissanów.

Edytowane przez Dareckus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak własnie myslałem ze po prostu jest muł :) i np pod góre musze redukowac itp, a w audi nigdy takich manerwów nie robilem...

I nigdy nie ciagnełem audi tak wysoko jak nissana musze w a3, to bieg juz zmienialem na 1.5 2 tys obrotow...a tu musze ciagnac czasem do 3k

Edytowane przez maciejk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do 2000 jest troche mulowata, ale powyzej jest juz OK, takze dziwne ze u ciebie ciagnie dopiero od 2250...

 

Co do 1.9 TDI 110 KM, to moze na na niskich obrotach ma wiecej mocy, ale na wyzszych obrotach szybciej osiaga moc maksymalna 2.2 Di :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja jeszcze dopiszę, że u mnie idzie ładnie od ok 2100 obrotów, ale po mocnym rozgrzaniu silnika (np 2 godziny jazdy) zaczyna się zbierać dopiero ok 2600 obrotów. Tyle, że u mnie zauważyłem wycieki oleju z turbo więc pewno już nie dmucha jak należy stąd ten muł po rozgrzaniu (być może pojawiają się większe nieszczelności na rozgrzanej turbinie). Jak zauważę większe ubytki to oddam do regeneracji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

moja na początku jak kupiłem to startowała od 2200.potem KM dorzuciłem , bo (z Fabryką to chyba przez szybę się widziała)99,7 KM zamiast 110 i 209NM.Teraz ma 110 i NM 263.Po zaślepieniu EGR zaczyna się wkręcać ok 1800 obr. :whistle: To nie benzyniak,ale kopa ma niezłego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbina pracuje cały czas, od momentu wciśnięcia pedału gazu, to nie jest nitro w NFS, które załącza się guzikiem ;)

W mojej sztuce, fun zaczyna się od 2 tys RPM, na Twoim miejscu maciejk sprawdziłbym przepływomierz, bo nie jest normalnym nie móc zmienic biegu w dieslu w zakresie 1,5-2 tys obrotów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...