Gość ?????????????? Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Witam... Na poczatku dodam se mam moja p10 od lutego i jestem w wiekszosci zielony... Zacznijmy od tego ze dzisiaj rano kolo 7 odpalilem samochod... po chwili rozgrzania przelaczylem na gaz... wiadomo dosyc chlopdno bylo wiec wlaczylem ogrzewanie na 2... po przejechaniu jakis moze 5-7 km po zgaszeniu silnika zaczął z pod maski wydobywac sie dym... zuwazylem ze przewod do chlodnicy ma niewielka dziurke wiec uszczelnilem wszystko i jest ok... tzn bylo... okazalo sie ze wygotowalem cala wode z chlodnicy ktora mi uciekala przez ta o to dziurke... po dolaniu wody wszystko jest ok... tyle ze jak zgasze silnik i odkrece wlew do chlodnicy ta woda wylatuje z duzym cisnieniem a tak chyba nie powinno byc... wiec pytam co jest grane... podejrzewam uszczelke pod glowica ze moze daje zle cisnienie. Moze cos z termostatem?? Chlodnica??? sam juz niewiem... Temperatura silnika jest w normie... prosze o pomoc podobny temat juz byl natomiast nieuzyskalem w nim zadnych informacji wiec zakladam nowy... I jeszcze takie pytanko czy ktos dokladniej moglby powiedziec gdzie sie znajduje termostat..? ;/ dodam ze mam primerke p10 1.6 66kw z 95r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 powinna wylatywać to jest układ ciśnieniowy regulowany przez korek wlewu (to co się na nim rusza to zawór) i zbiorniczek wyrównawczy, jak temperatura nie skacze to jest dobrze, pojeździj i zobacz czy płyn nie ucieka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ?????????????? Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 tyle ze temperatura nawet nie rosla jak byl dziurawy ten wężyk... nie wiem... pojezdze dzisiaj troche zobacze czy dalej gubi wode... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomus75 Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Jak odkręcisz korek zaraz po jeździe to zawsze wyleci woda z chłodnicy a to dlatego że się ogrzewa i zwiększa swoją objętość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.