Pawel084 Opublikowano 14 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2019 Zrobisz to bez kanału. Jeśli chcesz tylko na drążkach przód podkręcić potrzebujesz klucza płaskiego19mm i nasadowego 19mm. Mniej więcej w połowie długości samochodu będziesz widział belkę a w niej drążki skrętne które idą do przednich wahaczy. Nad tą belką jest nakrętka kontrująca którą luzujesz,a w tej belce jest śruba którą dokręcasz i tym sposobem podnosisz przód. Drążki są oczywiście dwa i robisz to samo z drugiej strony. Najlepiej podkręć sobie o jakieś 2obroty i zmierz wysokość od piasty do błotnika,później ewentualna korekta. No koniec trzeba dokręcić te kontry na górze belki. To tak w skrócie opisałem,ale myślę że sobie poradzisz. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morisPL Opublikowano 14 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2019 Jeśli to tak, jak w filmiku poniżej to może zostanie potomnym. Dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 15 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2019 Pamiętać trzeba że po takiej operacji będzie ci zdzierać opony. Trzeba będzie zrobić geometrie, ustawić kont pochylenia sworznia zwrotnicy i kont wyprzedzenia sworznia zwrotnicy. w tym przypadku reguluje sie to podkładkami regulacyjnymi miedzy górnym wahaczem a ramą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morisPL Opublikowano 15 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2019 Ktoś z forum sprzedawał/ produkował takie podkładki pod górny wachacz. Jakiś namiar, cena? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel084 Opublikowano 15 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2019 Oczywiście dobrze jest zrobić geometrię,co nie oznacza tylko zbieżność. Będziesz miał ciężko pewnie znaleźć taki warsztat,bo nikomu nie chce się tego robić. Ale na początek zrób wszystko co jest do zrobienia w zawieszeniu,sprawdź luzy wymień co trzeba,podkręć drążki i wtedy na geometrię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morisPL Opublikowano 22 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2019 Pytanie jak przestawić na wieloklinie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNAKE4X4 Opublikowano 22 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2019 W dniu 15.03.2019 o 14:05, morisPL napisał: Ktoś z forum sprzedawał/ produkował takie podkładki pod górny wachacz. Jakiś namiar, cena? https://forum.nissanklub.pl/profile/27068-hugh_h/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiang33 Opublikowano 22 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2019 5 godzin temu, morisPL napisał: Pytanie jak przestawić na wieloklinie? Demontujesz całe drążki skrętne razem z jarzmami za które drążki są przykręcone do wahaczy i próbuj je zbić młotkiem. Zazwyczaj jarzma stawiają opór i trzeba pokombinować żeby je zbić. Przed rozpoczęciem zbijania zaznacz sobie położenie jarzma względem drążka jakąś rysą lub kreską żebyś miał punkt odniesienia. Przestawiasz o 2 lub 3 zęby i wbijasz je na miejsce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morisPL Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Dzięki za dotychczasowe wskazówki, poszło gładko. Pytanie gdzie w dobrej kasie mogę nabyć te "słynne" podkładki do wyrównania zbieżności, czy lepiej zlecić to już warsztatowi od zbieżności 3d? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiang33 Opublikowano 11 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2019 Ktoś z forum pisał kiedyś, że dorobił sporo tych podkładek i może odsprzedać ale nie pamiętam kto to był. Jak ja chciałem sobie zrobić geometrię w swoim aucie to znalazłem tylko jeden warsztat, który miał swoje podkładki, w pozostałych kazali szukać tego na własną rękę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlody020 Opublikowano 24 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2019 (edytowane) pytanie przeniosłem do innego tematu, sorry za of Edytowane 24 Lipca 2019 przez mlody020 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G.Mazur Opublikowano 25 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2019 Poczytałem ba nawet zrobiłem ale jedna rzecz pominięta - drążek " Panharda " po lifcie 2 nie mogłem go przykręcić, brakowało ok 15-20cm by wszedł normalnie na swoje miejsce. Gdy naciągnąłem zawieszenie i wsadziłem drążek widać że zawias jest inaczej względem ramy i przedniego zawieszenia. patent mam na ucięcie drążka w połowie i zrobienia bajpasa, złączki z rurki czy jak zwał tak zwał. Drążek i rurkę nawiercę, wbiję dwa kliny i pospawam. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.