Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11] Primera P11 2.0Td


Gość Grammatik_2004
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Grammatik_2004

Hej ja Mianowice z pytaniem..chcę nabyć pompę wtryskowa a defakto nie wiem przy jakim przebiegu pompy zaczynają świrować..

czyli od jakiego przebiegu zaczynają się problemy z nastawnikiem..Bo tak naprawdę jak kupowałem primerke to miała przebiegu 178tysi.Kupując nie wiedziałem czy licznik był kręcony czy tez nie przez długi czas było wszytko oki do tego czasu mam na pukane 230tysi i pompa robi over :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sluchaj ja mam 236 tyś i mi tez już świruje wiem że przebieg autentyczny jest a problemy zaczeły sie z ta pompą przy 200 tyś check sie zapalał ale ja jeżdżę tak cały czas czekam az pompa się sypnie heh

Ja mam pompe boscha a a gdybym chciał włożyć tą Japońska ZEXEL to można ?:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

No ja mam prawie 220 tyś. i check ani razu się w tym aucie nie zapalił. Z widać delikatne objawy nastawnika, lekko czasem przyfalują obroty, lub raz na miesiąc zgaśnie

silnik po hamowaniu silnikiem ale to na razie na szczęście się rzadko zdarza. Więc nie do końca to jest zależne od przebiegu, myślę, że od jakości paliwa i częstości wymian filtru paliwa też ma spore znaczenie. Ale wiadomo, że lepiej kupić pompe z auta o jak najniższym przebiegu, jednak jak jeździła na kiepskim paliwie to może być bardziej zużyta niż moja po 220 tyś.

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponoć Zexela z Boschem nie można zamienić. Konstrukcyjnie te 2 pompy się dużo nie różnią, natomiast ECU jest inne. Zexel ma swoje ECU i Bosch ma swoje. Inne są też wtryski. Też stoję przed tym samym dylematem. Ja akurat poszukuje pompy Zexela. Boscha jest o wiele łatwiej dostać niż Zexela. Mój traktor ma 330 tys stuknięte i mam problemy z całą pompą lub samym nastawnikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w takim razie to bedzie problem z tym

bedzie trzeba kupic Boscha ale co do uzywanej pompy to nie jestem przekonany dlatego że moze sie trafić jeszcze gorsza od mojej a tak w ogóle mi to broi nastawnik HDK i trzeba go wyczyścić tylko ze ja samemu tego nie zrobie po prostu nie znam się na tym i nie wiem własnie komu ją dać by mi przeczyścili nastawnik i ile takie coś by kosztowało ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o nastawnik to znalazłem jednego kolesia pod Warszawą, który to robi. Może jakiś forumowicz robił u niego i może się wypowiedzieć na ten temat czy go poleca. Oto link:

http://www.emoto.com.pl/nastawnik_bosch_vp37_regeneracja_naprawa_91121.html

Jeżeli chodzi o pompę wtryskową to zapytaj tutaj: http://www.czescijaponskie.pl

Na tej stronce bym nie szukał pompy tylko zadzwonił do nich i zapytał albo zapytał na GG. Na stronce poprostu nie ma wszystkiego. Do mojego traktora znaleźli pompe, tylko muszę skombinować kasę. Dają 2 miesiące gwarancji i wystawiają fakturę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego pako ten fachman od tego nastawnika to strasznie mocno się reklamuje a dobry produkt nie potrzebuje reklamy. to co jest tam u niego napisane i to co wiem na temat nastawnika to uważam że to naciągacz ale moge się mylić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam Pytanie:

 

Kiedyś byłem u pompiarza w moim mieście i wspomniałem mu o czyszczeniu nastawnika, zobaczył na pompę jaki model i stwierdził, że oprócz czyszczenia coś się wymienia w tej pompie ale nie potrafię tego sobie przypomnieć co. Może chodziło mu właśnie o tą część która zaczyna puszczać opiłki - jakiś wałek czy coś ?

Może można takie rzeczy jednak dobrze zrobić na następne 300 tys. wymieniając przy czyszczeniu tą część. Sorry za tą bo nie jestem w stanie sobie przypomnieć

jak to nazwał. Gość akurat ma dobrą opinię i robi wiele osób u niego samochody więc myślę, że ma pojęcie o czym mówi.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem was Skoro jest problem z nastawnikiem to trzeba zreanimować nastawnik a nie wymieniać całą pompę, której historii nie znacie No chyba że zakupicie nówkę za co ś około 4 patoli jak dobrze pamiętam. Przebieg do zaświergolenia nastawnika nic nie ma. Jakości paliwa jest istotna (Lepkość i czystość)Czyszczenie nastawnika to koszt 350 zeta w zakładzie a ustawienie drugiego w renomowanym Bosch SERVVICE to 150 Nowy nastawnik 1700. Klucz do nastawnika nr 2 30 zeta Nóż do tapet 2 zł 1 litr ropy 4 zeta. Czas bezcenny a satysfakcja nie zapomniana. Cżęsto jest tal że jedno czyszczenie nie wystarczy i po jakimś czasie trzeba zrobić poprawkę Jak wyczyścić i ustawić samemu poruszał GAWA w temacie http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/59518-p11-td-ganie-silnik-gdy-szybko-zdejmuje-noge-z-gazu/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samemu nastawnik wyczyścić jest ciężko można cos spiepszyć i poteb bedzie ejszcze wiekszy problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Baciarek, w podobnym tonie wypowiadał się pompiarz z którym rozmawiałem telefonicznie. Mówił, że może być tylko nastawnik, ale może się również okazać że to nic nie da i trzeba całą pompę zregenerować i właśnie chyba m.in jakiś wałek czy tłoczek. Poprostu pompę chyba wtedy rozbierają i pewnie wszystko czyszczą. Ja też samemu nie mam warunków żeby wyczyścić nastwanik i boję się że coś spierniczę. Potrzebuję, żeby samochód po tym wszystkim jeżdził :) Dobrym rozwiązaniem regeneracji pompy jest to, że się ma 6 miesięcy lub rok gwarancji. Ja kupuję używkę i gościu daje 2 miesiące gwarancji. Może będzie lepsza od mojej. Zawsze będę mógł swoją zregenerować :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam takie pytanko jakbym kupił sam nastawnik czy mozna samemu go wymienic bez nastawiania pompy ? sa na allegro takie nastawniki i daja 12 miesiecy gwarancji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak cos ja tez mam pompe zexela do sprzedania jakby byl ktos zainteresowany u mnie padl silnik a pompe kupilem razem ze silnikiem

 

a wogole to napisz jakie sa objawy tej twojej pompy ja temat przerabialem wszechstronnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie będe powielał swoich wypowiedzi bo gdzieś tam na forum są i ten temat też zmierza do tego aby kolejny raz w nim wałkować temat nastawnika, budowa nastawnika w naszych pompach jest tak prosta jak budowa cepa i jak się go nie rozbiera na czynniki pierwsze i ostrożnie z nim obchodzi to nie ma się tam co popsuć, ja u siebie sam czyściłem i ustawiałem i narazie jeżdże a z tłumnika ani chmurki nie widać poza tylko rannym rozruchem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Andre - kurcze szkoda że tak późno piszesz bo właśnie dzisiaj zamówiłem pompę :/ U mnie są objawy że w czasie rozgrzewania gaśnie mi silnik na biegu jałowym. Obroty trochę falują i są moim zdaniem za niskie. Na forum koledzy powiedzieli, że na 99% nastawnik do robienia. Byłem również w ASO i powiedzieli, że sygnały z pompy wtryskowej nie są takie jak powinny być. Tutaj jest mój post: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/50865-p11wp11-silnik-20td-ganie-po-2-5-minutach-pracy/

Jak mi wstawią pompę to napiszę czy pomogło, czy nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na temat naprawy pompy nie będę się wypowiadać bo się na tym nie znam ale raczej przebieg auta nie ma dużego wpływu na pompę gdyż moja nyska ma 254.000 km przebiegu i (odpukać) silnik pracuje równo i nie kopci. Zapala też całkiem ładnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No przebieg raczej ma mniejsze znaczenie. To jak z sercem u człowieka. Jak pijesz za dużo alku i palisz to szybciej pikawa padnie. Tak samo w dieslu. Jak lejesz szczyny do baku to szybciej cos padnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Grammatik_2004

Na razie z tego co się dowiedziałem to nie ma jakieś dolnej granicy powiedzmy 260tysi wiadomo ze pompa szwankuje i trzeba się zastanowić.Ja znalazłem za 400 stówki ale koleś który ja sprzedaje dał ja do sprawdzenia i ewentualnego skorygowania błędów wiec myślę ze będzie si a pompa ma 190tysi ta co już wsunie kupiłem..

A do tych co chcą czyszcic nastawnik na pewno drugiej pompy nie rozbiorę jedna już czyściłem i hehe i muszę nowa na być po pół roku masakra odświęce te kilka set złotych i będzie si a tak.I przestroga dla tych co nie robili czyszczenia nastawnika a maja zamiar NAPRAWDĘ TYLKO DOKŁADNOŚĆ I CISZA I SPOKÓJ a będzie dobrze..

CZekam na dalsze opinie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie z tego co się dowiedziałem to nie ma jakieś dolnej granicy powiedzmy 260tysi wiadomo ze pompa szwankuje i trzeba się zastanowić.Ja znalazłem za 400 stówki ale koleś który ja sprzedaje dał ja do sprawdzenia i ewentualnego skorygowania błędów wiec myślę ze będzie si a pompa ma 190tysi ta co już wsunie kupiłem..

A do tych co chcą czyszcic nastawnik na pewno drugiej pompy nie rozbiorę jedna już czyściłem i hehe i muszę nowa na być po pół roku masakra odświęce te kilka set złotych i będzie si a tak.I przestroga dla tych co nie robili czyszczenia nastawnika a maja zamiar NAPRAWDĘ TYLKO DOKŁADNOŚĆ I CISZA I SPOKÓJ a będzie dobrze..

CZekam na dalsze opinie

 

 

Ja tam go jeszcze nie tykam. Raz na jakiś czas zgaśnie po hamowaniu silnikiem i tyle z objawów. Leje na stacji mniej więcej z dobrą opinią, ale wiecie jak to jest ostatnio czytałem, że to nie stacje lecą w kulki a już hurtownicy. I walcz tu z wiatrakami. W tym kraju się nie da : zawieszenie pada bo dziury, wtryski padną z pompą bo paliwo i tak można wymieniać może kiedyś ktoś za to się weźmie, ale to musieliby śledztwo z księżyca prowadzić, żeby ich nie straszyli.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się idzie na żywioł i robi się nastawnik za pomocą ruskiej siedemnastki zakrapianej goriłką z 20 doradcami u boku to są takie efekty a nie inne. Nastawnik to nie zegarek szwajcarski, ale trzeba dobrze oznaczyć krawędzie ustawienia na pompie przed zdjęciem, aby potem ustawić go w to samo miejsce.

Drugiego nastawnika nigdy samemu się nie ustawi. Trzeba to zlecić dobremu dobrze wyposażonemu zakładowi. Zwykły kowal tez nie ustawi tego dobrze Ustawienie to koszt 150 zeta. Dla mnie bez sensu jest branie drugiego ze szritu skoro można swój wyczyścić.

 

Grammatik Za dużo dobranocek oglądasz smile.gif Handlarz sprawdzi i zrobi Ci pompę po to aby ci ją oddać tanio. Bu ha ha u ha ha Widziałeś kwity na to U wszystkich co sprzedają graty jest towar pierwsza klasa

 

ASO zawsze powie to co chcesz usłyszeć i weźmie za to jeszcze grubą kasę. Zadaniem serwisantów jest wcisnąć klientowi jak najwięcej towaru. W końcu to serwis a nie zakład naprawczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzenie pompy wtryskowej na stole probierczym w Gdyni kosztuje 300PLN. Więc de fakto pompa która jest za 400PLN musi być warta dla sprzedającego 100PLN (jeżeli faktycznie zamierza ją sprawdzić w jakimś zakładzie, no chyba że ma zakład i sam ją sprawdzi gratisowo). Lepiej spojrzeć na Allegro i zobaczyć ile kosztuje pompa po regeneracji. Jak jest za 1300-1500 to można ją brać jak ciepłą bułkę :) Ja czekam na używaną pompę za 600PLN i gościu daje gwarancję 2 miesiące. Jeżeli będzie coś nie tak to ją poprostu oddam. W ostateczności można oddać moją starą pompę do regeneracji za 1000PLN i mimo wszystko będzie to w miarę opłacalne. Pompa po regenracji ma gwarancję. Co do zdania na temat ASO to się podpisuję w przypadku silnika CD20T. Te silniki chyba nie były na polskim rynku sprzedawane tak jak pisał and_pec i słabo się w nich odnajdują. Z drugiej jednak strony ASO nie jest producentem pompy i też nie dziwi mnie fakt, że jedynie stwierdzają, że pompa jest uszkodzona i trzeba ją zregenerować lub wymienić. W ASO nie mają nawet czujników zegarowych (tak to się chyba nazywa) do regulacji kąta wtrysku! Więc oni zdiagnozują i skasują ale "brudu" się nie tykają :) Lepiej, żeby to ktoś dla nich i za nich zrobił a oni tylko wezmą doliczą grubą marżę i po sprawie. Za regenerację pompy chcieli 3000PLN, więc kwota z kosmosu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Grammatik_2004

A widzisz kolego w niewiedzy ze idzie tanio jeszcze kupić części a tym bardziej pompę a tu akurat się składa ze mój kuzynek mi załatwiał bo on ściąga samochody a jemu to na pewno zaufam bo nigdy mnie nie zawiódł..a bajek nie oglądam dawno z nich wyrosłem jak się kolego sugerujesz cena z allegro czy nawet oto moto to gratulacje pamiętaj wszytko idzie kupić za tanie sianko a klucz to tej zagadki to gotówka w reku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego Grammatik_2004 załóż pompe od kuzynka i po temacie ........... tylko do kiedy..... kłopoty z kontrolką Check to wada fabryczna 2.0 td ale dopuki jeździ to przeczyścić to i owo , nieprzejmować się i jeździć dalej, skoro masz już pompe to uważam temat za zamknięty a jak coś na temat nastawnika to jest odpowiedni do tego temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...