Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

KLUCZYK


Gość mkczar

Rekomendowane odpowiedzi

Oczywiście chodzi Ci o pełną sprawność dorobionego kluczyka?!? (Tez pytanie, nie?! ;) )

To trzymając za kieszeń, chyba kierowałbym się do ASO, bo nie wiem czy znajdziesz jakiś tak wszechstronny warsztat, co miałby sprzęt do dorabiania kluczy, tym samym i "czyste" klucze, i sprzęt (zapewne Consult'a) do obsługi/kodowania immobilajzera, i kodowania pilota.

Mam nadzieję, że się mylę, i ktoś Ci tu poda tańsze rozwiązanie (namiar na warsztat) niż ASO.

Powodzonka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam surowy kluczyk to groszowe sprawy. Nie wiem jak jest z immobilaizerem i c. zamkiem- ile za programowanie itp. Poszukaj na necie- pewnie nie jeden dobry elektronik to robi. ASO to raczej ostateczność

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak myślałem :rolleyes2: , wielkie dzięki

Pozdrawiam

 

Dorobienie klucza aby auto zamknąc nim mechanicznie i dzialal imobilajzer to drobnostka. Zrobi to wiekszość kramikow jakich wiele jest w duzych marketach co zajmuja dorabianiem kluczy.

Tylko tym kluczem zdalnie auta sie nie otworzy ani nie zamknie.Taki klucz to tylko serwis i wydatek sporo ponad 1000 zl.Najtańsze rozwiazanie to dorobienie klucza w markecie i montaz jakies taniego alarmu ,poprzez jego sterownik (breloczek do kluczy)owieranie i zamykanie centralnego zamka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tani alarm wcale nie musi być gorszy od fabrycznego:)

Sam alarm może tani- ale montaż trochę kosztuje

Jednak nadal pozostaje problem z immobilaizerem decydując się na wymianę alarmu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tani alarm wcale nie musi być gorszy od fabrycznego:)

Sam alarm może tani- ale montaż trochę kosztuje

Jednak nadal pozostaje problem z immobilaizerem decydując się na wymianę alarmu...

 

 

Nie ma zadnego problemu z imobilajzerem.To jest bajeczne proste -skopiowanie kodu i ponowne w granie go na nowy klucz..Serwis do tego nie jest potrzebny!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piotrek3,

jeżeli jest jak piszesz, tzn, że immo nie stanowi najmniejszego problemu, to chyba pozostaje tylko kwestia identyfikacji pilota, i możliwości zakodowania go, tu proponowałbym posiłkowe zerknięcie do serwis-manuala, i sprawdzenie co tam piszą o powiązaniach kluczyk-pilot-immo. W Almerach/Primerach jest możliwość (i chyba jest o tym w "serwisówce") zakodowania max. 4-ch pilotów, w przypadku pilotów Simens'a o oznaczeniu 5WK4 685 (czy też 865), są na forum wątki jak szybko i skutecznie zrobić to samemu.

Przy dokładnym rozeznaniu z czym (pilot) mamy do czynienia i "pomyślnych wiatrach" byłaby szansa na sprawne i niedrogie dorobienie sobie pełnosprawnego kluczyka. Jednak raczej byłaby to "robótka na raty", no chyba, że człowiek ze stoiska z marketu, poradziwszy sobie bezproblemowo z immo, również bezproblemowo zakoduje pilota.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...