Gość paweldm Opublikowano 12 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2011 W espace mam ten sam silnik. Olej Elf 5w30 jazda spokojna, a bierze 0,5l na 1000km. Wczesniej był już z tego powodu wymieniany silnik na nowy i obecnie po ok. 80 000km ten sam problem. Nie ma jakiś namacalnych obiawów zużycia silnika. Odpala bez problemów, jeździ jak należy. Zastanawiam się nad wymianą uszczelniaczy trzonków zaworów, bo wkurzajace jest co chwila dolewanie oleju, gdyż jeżdzę sporo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devi Opublikowano 14 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 W espace mam ten sam silnik. Olej Elf 5w30 jazda spokojna, a bierze 0,5l na 1000km. Wczesniej był już z tego powodu wymieniany silnik na nowy i obecnie po ok. 80 000km ten sam problem. Nie ma jakiś namacalnych obiawów zużycia silnika. Odpala bez problemów, jeździ jak należy. Zastanawiam się nad wymianą uszczelniaczy trzonków zaworów, bo wkurzajace jest co chwila dolewanie oleju, gdyż jeżdzę sporo. kurde, mi nic nie bierze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szczureczek Opublikowano 14 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 Sprawdź, czy nie masz oleju w dolocie od zaworu PCV. Mnie się przycinał i też brało sporo oleju, teraz po jego wymianie niecały 1L na 8000 tkm. Przed potrafiło czasami jak u Ciebie. Też się zastanawiałem nad remontem itp, ale zmieniłem zawór i zostawiam, to jest w normie przy moim oleju 10w40. Myślę, że przy innym nic bym nie dolewał, ale dużo latam i 4 razy w roku potrafię zmienić olej jak nie 5. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość paweldm Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 A możesz cos wiecej na temat tego zaworu. Tak na logikę powinien znajdować się na połaczeniu odmy z dolotem jeśli się nie mylę. Zwykle w autkach jest rurka, a tu jest cienka rurka wychodzi wychodzi z głowicy i łączy się z grubszą "rurą" i z tamtąd dopiero wchodzi do dolotu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szczureczek Opublikowano 16 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 Nie wiem jak u Ciebie, bo nie przyglądałem się się nigdy VQ35DE, ja mam VQ40DE. Ale zgadza się, jest taka rurka wychodzi od tyłu silnika ( odpowietrzenie ) i idzie do dolotu zaraz za przepustnicą - i właśnie na tym wyjściu jest zawór. Powiem tak, mnie się wydawało z nim wszystko ok bo niby działał, zamykał dolot itd. Ale po wymianie dopiero poczułem różnicę. Przy okazji wymieniałem jeszcze termostat. Jak coś to chyba zamawiałem dwa takie zawory z usa bo tanio coś było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość paweldm Opublikowano 16 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 Czy mógłbyś zapodać fotke tego zaworu, może jakiś nr z jego obudowy. Ze względu na użycie tego silnika w espace niektóre elementy zostały przebudowane. Np. przepływomierz jest ten sam ale ma inną obudowę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szczureczek Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 Tu jest temat i są fotki http://www.clubfrontier.org/forums/f23/pcv-valve-replacement-2005-vq40de-55904/ poszedłem na łatwiznę, bo na zewnątrz zimno Aby go zobaczyć ( a bardziej wymienić ) u mnie trzeba ściągnąć dolot plastikowy, ale ja już mam wprawę, bo do świec też musiałem go odinstalować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość paweldm Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 Dzięki. Jutro planuję przyjrzeć się silnikowi, zobaczę co z tego wyniknie. W espace wygląda to tak. Możesz podać ile taki zawór by kosztował, bo zastanawiam się nad jego montażem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BogdanROX Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 Chciałbym odegrzać kotlecika. Na forum US zetki wyczytałem o problemach z zużyciem oleju roczników 05-06, podobno była jakaś akcja serwisowa dla właścicieli revupów. Ktoś z Was może miał podobne problemy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 Chodziło o tłoki i pierścienie tłokowe... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.