Gość Jakob Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Witam, Juz zakładałem kilka tematów na forum i każdy wie, że mam problemy z moją nyską. Brał olej i koles najpierw wymieniał uszczelniacze zaworów, potem pierścionki, sraty taty i nic nie zrobił, a spierdzielił. Teraz się tłumaczy, że silnik najlepiej pasuje nowy kupić. Mówi, że cylinder wytary jest na srodku. Górny i dolny dylinder trzyma wymiary, a na środku jest starty. Czy to możliwe? Prosze o pomoc, rady. Pzdr! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 chodzi o tuleje ? jak byś miał skrzywiona korbę to może to pierścienie padły /? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jakob Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Chodzi mi o to, że cylinder po prostu jest przytarty na środku. Na górze i na dole trzyma wymiar. Czy możliwe jest coś takiego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość demiss Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Chodzi mi o to, że cylinder po prostu jest przytarty na środku. Na górze i na dole trzyma wymiar. Czy możliwe jest coś takiego? raczej nie, ale jeśli były założone złe pierścienie to tłok mógł przycierać o ściankę tulei. Tylko to wyszło by nie długo po wymianie pierścieni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.