Gość dziadek Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Ostatnio zauważyłem, ze przednia dolna belka została poważnie nadgryziona przez ząb czasu inaczej mówiąc korniki ją zjadły. Dlatego zastananwiam się nad wymianą. Cena za nówkę jest niewielka ok 90 pln, a za cały przedni pas 120 pln. W sieci znalazłem różne informacje raz że jest ona zgrzana na stałe, a innym razem że w starszych micrach jest ona odkręcana (moja micra to 93 rok). Pytanie czy ktoś z Was ma już za sobą taką operacje i jakie wiążą się z tym ewentualne kłopoty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pokajoke Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Robiłem to w swoim "pocisku szos". Kupujesz na allegro cały pas przedni z okularami ,nowy tzw. "wysokiej klasy zamiennik" bo oryginał jest w kuriozalnej cenie a wypruty z dawcy szajs skoroduje Ci szybko znowu. Następnie Twój zaufany "Paganini szlifierki" wycina rdzę i wpasowuje brakujące elementy w przód który jak wiem jest zgrzewany i jego usunięcie to dla fachowca chleb powszedni. Z tego co pamiętam to części kosztowały 150 PLN a robocizna 120 PLN. Ponadto doradzałbym przy okazji zrobić sobie pełną konserwację spodu auta i profili zamkniętych za jakieś 200 PLN. Wtedy jest spokój na dłuuugo! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
walti Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Potwierdzam !!! Zamiennik kosztuje ok.150 PLN - mogą być tylko małe problemy z dopasowaniem lub miejscem montażu osprzętu. Demontaż jest banalnie prosty: - ściągasz wszystko co jest zamocowane na pasie przednim (zderzak, grill, reflektory, klaksony itp) - górę odkręcasz, a dół jest zgrzany punktowo do podłużnic (wiertełko do metalu 6 mm i rozwiercasz poszczególne zgrzewy) Co do montażu: po przyspawaniu nowego pasa w miejscach rozwiercenia starych zgrzewów warto wszystko porządnie zabezpieczyć przed korozją (ja malowałem też przed montażem cały pas, pomimo iż był w kolorze pojazdu. Po złożeniu wszystkiego do kupy kup dobry środek do profili zamkniętych (np. Tectyl ML) i wtryśnij go w nowy pas zanim założysz osłony dolne. Powodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.