Gość Tofu Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 spoko nie wiem czemu bo u innych podobno jest stabilny ale może warto dać miedz 8 ... ale bez jaj ,,to tylko 150 KM ja u siebie dałem nową mase i zalutowałem prosto na styki w Stagu i dalej mam taki objaw choć jak sie jedzie ze stałą prędkością i przyspiesza to cisnienie sie trzyma no powoli klęka przy 5000 tys ,,i co dziwne mapy wyrysowałem pb i LPG i jest ok.... miałem Cisnienie 1.3b i mnożnik początkowy 1.17 a jak dałem 1,05B to wzrósł do 1.27x tak że widać że Hanki są wydajne taka różnica w cisnieiu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 spoko nie wiem czemu bo u innych podobno jest stabilny ale może warto dać miedz 8 ... ale bez jaj ,,to tylko 150 KM zmiana miedzi nic nie da jak na wyjściu ze zbiornika masz 3mm, rozwierć zawór lub zakup nowy super i on ma 4.5mm na wyjściu a miedź zostaw jak jest, ja mam chyba więcej niż Ty i po zabiegu z zaworem ciśnienie już nie klęka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 no to napewno musiało pomóc do ilu Ci teraz spada,,, bo mi hanki pentli .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 20 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 specyfikacja wtryskiwaczy. Valdemar Valedmar typ 34 Matrix Hanna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 w 2 osoby co do przekroju to 3.5 .mm pewnie masz rację czyli w najgorszym przypadku trzeba rozwiercić na 3.5 ale jak daje redę na 4.5 to dlaczego nie masz przykład na swoim nissmo po rozwierceniu wielozaworu no to zrobiona jazda testowa i ustawienie instalki, nie ma przydławień jak bucik w dywanie, ciągnie równo, i mapki co z tego wyszło kurcze ciężko jechać i stroić pomiędzy innymi autami ale chyba nieźle wyszło, wy macie fajnie możecie wbić sie na autostradkę i heja a ja muszę walczyć z innymi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 no tak w jedną strone bramki a w drugą sie kończu A4 zaraz ,,,,już lukam w foto,, Pytanko do ilu ty kręcisz nismo bo mi sie wydaje że nie tak do końca ...na początku wydawało mi się że reduktor klęta bo mapa gaz poszła poza skalę ,,,, wydaje mi sie że przy 6000 7000 czas powiniem byc 13-14-15ms ,,, tz ja mam dłuższe mapy mmm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 skręciłem przełączanie na 6000obr/min i narazie testuję no to dzisiaj znowu ustawiłem na 7100obr/min i dostroiłem zdeczka i wyszło tak, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 miodzio ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 a tam masz czujnik reduktora jaki wybrać jak będziecie stroić jak to bywa z ludźmi którym przeszkadza przekonanie, że nie da się dobrze napić piwa przez słomkę, czyli jak się ma około 160KM to nie można mieć dyszy 2.3 i podnosić ciśnienia, to wleciała dysza 2.5 zmniejszone ciśnienie i wyszło coś takiego, mnożnik ładnie kończy się na 1, nie było zapętleń czyli może być, ze jest lepiej i zdrowiej dla silnika i komu to potrzebne zamiast zamontować cokolwiek i tylko lać LPG do butli no i po analizie dogłębnej trzeba było troszkę skorygować to i tamto, ale traz to jest gitt, jeszcze tylko małe dotkniecie jutro i Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 22 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2010 Nowy Wtrysjiwacz dla raczej szaleńców z TURBO HANA H2100 duża wydatek 70-80 KM cena 180 zł szt -H2000 wys.71,5mm,średnica 25mm -H2100 82,5-33 Impedancja H2100 ~1,5 Temat zmiany butli : po obróceniu nie zmieniałem nic z pływakiem ale wchodziło różnie do 34 litrów średnio 32,5 na sekw jak się zaczął piskać to delikatnie śmigałem jeszcze sporo dziś dojeżdżałem prawie do końca ze spokojnym butowaniem i weszło dokładnie 33,5 litra może mniej ale zanim wyłączył dobiło do tylu butla 42 litry -80% to dokładnie tyle ,,..spalanie Kraków trochę nocy światła 11.5 Litra !!!!! tak że wszystko szczelne Finał taki że opłaca sie mieć butlę do jazdy do przodu ,,, co do pływaka to już temat na wiosnę przebieg prawie 300 Km po mieście mi wystarcza spokojnie głównie smigam po krakowie a stacje mijam co dziennie wiec nie ma problemu tylko Statoil nie zasyfiło mi elektrozaworu w reduktorze już długo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 FL-03 po przebiegu 11kkm, wygląda nieźle, poliester bialutki, no chyba, że tak jest zawsze i odrazu budowa wewnętrzna co i jak do tego valtek fazy ciekłęj, też nieźle, tankowane na markowych stacjach BP, SHELL, STATOIL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 Widać, że FL-03 spełnia swoją rolę (poliestrowy wklad w b.dobrym stanie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 do porównania mogłem dać matrixa bo w sumie nic nie wyłapał troskę lepki jest i tyle ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 Bardzo dobry oporcz tego czaji jest certools z wymiennym poliestrowym wkładem. Ogolnie te filtry lotnej sa dluzej czyste, patrzac obiektywnie na zanieczyszczenia w gazie to cieklej mozna co 5000 wymieniac.. Montując wczoraj kompa owinelismy rury i filtr lotnej pianka termoizolujaca zeby komp mial mniej pracy, temperatura gazu przy obecnych temperaturach trzyma się w granicach 65-67 stopni cels. wiec gaz dobrze dogrzany, dobry patent ogolnie a drogo nie kosztuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 różnica tak ze oryginał jest matrixa a zamiennik mam certoolsa ..wł do sprzedania puszka + nowy wkład ,,miałem dać razem ale niewiem jakie spadki by były teraz nic nie pętli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 1 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 Dino nawet można na stagu 200 medy dać ale nie wiem na jakim ustawieniu ,,, jak dla mnie i tak hana daje radę ,,, a pozatym można by w końcu na jakąś piane się spotkać jak będziesz miał wycieczkę ,,do kraka na 2 dni ,,przynajmniej bo ostatnio tak sobie wpadłem,,,by wpaść ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 1 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 a pozatym można by w końcu na jakąś piane się spotkać jak będziesz miał wycieczkę ,,do kraka na 2 dni ,,przynajmniej bo ostatnio tak sobie wpadłem,,,by wpaść ,, spoko, teraz kombinuję, że jak wyjdzie mi wycieczka w okolice KRA to zrobię sobie jeden dzionek luźniejszy, to przechylimy co nieco i też dłubniemy co nieco w pewnej almie, Pana, Który w pracy nie za bardzo ma wybór którędy jechać po drodze, i musi się trzymać wyznaczonego to niech chociaż w nissmo poczuje wolność Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 no zastanawiam się na doprowadzeniem osobnego podcisnienia bo to dziwne że MJ ma takie spadki na tak małym silniku poprostu zrobić wszystko jak należy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 no zastanawiam się na doprowadzeniem osobnego podcisnienia bo to dziwne że MJ ma takie spadki na tak małym silniku poprostu zrobić wszystko jak należy albo z innego miejsca i średnica przewodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 narazie jest kradziony z jakiegoś obwodu podciśnienia na GA się nie znam bo ma jakoś wszystko na kupie pozatym nie było jak podziałać na ten almerce trzeba znaleźć fajne miejsce na wiertkę i tam zadziałać z wiertarką bo może przez to są spadki a i warto by było pojedynczo to ciachnąć na krótko a PS. różnicę temperatur dają czadu po wymianie węża do tankowania i zaworu i obróceniu butli musiałem dać nowe beczki i nową rurę dokręciłem dosyć mocno i spalanie miałem 11.5 -11.3 luźne nocne miasto wiec nawet nie patrzyłem czy jest szczelnie i przy temperaturach ----- zaczęło się 14-15 litrów dokręciłem węza przy butli a dziś na zaworze prawie cały obwód ,,,mosiądz z miedzą pracuje strasznie jednak ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 16 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 znowu OT Tofu, czytałeś o NIKO?? fajna sprawa z tym reduktorem, może być niezły czad, jak skończy się MIII to zakupuję NIKO i modzik i zobaczymy, w sumie nie ma się co tam popsuć sam tłok i oring, żadnych membran Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mar0791 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 witam poszukuje mapy gazu do p10 2l pełny wtrysk ,instalacja bingo m ew.sciroco ma ktos moze ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 jakiej mapy gazu??? przeciez to jest zależne od różnych ustawień, nie da rady tak sobie wgrać i już II kabel w STAG-u od sondy można podpiąć pod przepływomierz i mamy w programie aktualne wskazanie i co za tym idzie możemy stwierdzić czy jeszcze działa albo jak nissmo ma dziurę to zobaczyć czy czasem napięcie na przepływce nie spada i nie ona jest powodem, także zamiast ma leżeć luźno do masy to lepiej go wykorzystać do kontroli różnych sygnałów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kogutek Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2017 co jeśli jest rozwalony czujnik temperatury reduktora ? Czy jest jakaś różnica ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2017 złe przełączanie, brak przełączania, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.