Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

ABC_LPG-Sekwencja-wtryski-ustawienia


Gość Tofu
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jak to piszą

ALEXY WALDKI-typ 30 i RAILE to elektro zawory nie wtryski .... potrafią mieć nowe rozrzut do 30% wydatku LPG na jednej listwie i ustawiajcie autko dziwcie sie czemu nie równo chodzi .....

 

Obecnie sprawdzone wtryskiwacze

to

Med -

kehin

 

Matrix

MJ -Magic Jet dosyć dobre jak sie nie zabrudzą

ew Nowy valtek typ 34 ale nie sprawdzony długo dystansowo

 

omawiamy tańsze a już dobre wtryskiwacze o najlepszych nie wspominając

 

z mojej obserwacji

 

mapa benzynowa od Kolegi Dino z P11.144 wygląda prawie identycznie z moją z Kompa P10 GT zakładając ze silniki są prawie takie same to porównanie powinno być dokładne

 

czasy i mapki dla Silnika SR20 DEH

elektronika STAG 200

kwestja jeszcze reduktora i ciśnień ale to zobaczymy

 

 

Wszystkie obserwacje bedą w odniesieniu do instalacji STAG choć inne działają podobnie

 

trosze łopatologi jak to działa i skąd sie bierze gaz (dużo / mało???))

 

 

Wiadomo na jakiej bazie ECU ustawia sobie skład mieszanki Przepływka ustaiwienie poz wału przepustnica ....coś jeszcze czuj temp ... po przepaleniu istotną role pełni Sonda lambda

 

w kwesti przypomnienia

po 95 roku chyba każde nismo ma sonde cyrkonową jeden sygnał wyjściowy w zakresie 0-1V w realu 0,2 do 0,9 przy czym 0,3 i 0,8to też dobre sygnały +grzałka 2 białe kable

 

primerki GT i mono wtryski i 100nx i reszta GTI miała sondę tytanową NGK Otd2f...z zakresem 0-5V i z niej raczej niebardzo da sie wyczytać choć ECU sobie radzi .....

 

Gdy ECU zczyta sobie wszystkie dane ustawia czas wtrysku pb i wpuszcza do gara dzieki sondzie wie czy dał za dużo czy za mało ..sonda jest 2 stanowa wiec pokazuje tak albo tak dla tego sonda podczas spokojnej i stałej prędkości ma latać od jednego do drugiego stanu ..... mieszanka idealna ......

i tak samo bedzie robić dla LPG tz zwiekszając i zmniejszając PB(LPG)bo zamiast PB komp gazowy wtryskuje LPG dlatego nawet kiepsko ustawione Lpg jezdzi choć po przełączeniu na PB jest kicha ....

Edytowane przez Tofu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i gicior dałem cynkowym do Diabła aby wszystko z OT poprzerzucał w jedno miejsce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przykładowa mapa niby ok MAPA.jpg

 

 

CD....

 

KOMP gazowy zczytuje mapę pb i na tej bazie razy (mapa mnożnika)wypluwa czas wtrysku LPG który jest zależny od ciśnienia reduktora . Wydajności wtryskiwacza. dyszy

 

przy czym można się podratować zwiększając ciśnienie lub zwiekszając sr dyszy ....

 

dobrze zaprogramowany sterownik ma powodować to że ECU nie wykrywa różnicy w ilości PB i LPG dla prawidłowego spalania dzieki czemu nie koryguje nic miedzy paliwami ....

Edytowane przez Tofu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ta mapa to twoja?? bo zawsze mnie zastanawiało, że są 4-5 punktów i tak łądnie zgrana :dribble: to u mnie na matrixach było inacvzej, jeszce muszę dopieścić, bo dół już jest OK ale jeszce góra została, jak poukładam to zapodam. Pozatym znowu czeka mnie w następnym tygodniu trasa, jakieś 2500km to odrazu przetestuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moja moja choć u samej góry widać że reduktor klęka ,,ale Cicho ,, to w końcu zapodałeś matrixy ?/

 

 

U mnie jak sie pojawi Paczka w w środku

 

nowe membrany do silvera musi być stabilne ciśnienie

i 4 wtryskiwacze hana pojedyncze na krótkich wężykach i będzie relacja

 

ja wsumie popitalam po Krakowie ale z wieczora ...hm ,,, to eko driving 90-120 :devil:

 

doczyałem opis ,,, już matrix i dysza 2.2 jaki mnożnik początkowy dla wolnych ?????

Edytowane przez Tofu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyszło tak, matrix autokalbracja.jpg u mnie pojedynczo bym nie zmieścił,

matrixa chciałem wsadzić pod kolektor, jest trochę miejsca, ale pracowały by pod górę, i byłby problem z zasilaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakie ciśnienie 1.35 ??? mnożnik jak po autokalibracji ale będzie jeździć

 

to był tylko po autokalibracji, jak porobię mapy to zapodam, narazie dół jest zgrany tylko góra została, może dzisiaj sie pobawię a ciśnienie 1.35 bo przecież na PB robiony scrin

 

a to mapa jeszcze na MJmapa29-03-2010.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no widziałem ze na pb wsumie widać ze wydajne są a dysze takie jak w Valdku są ???

 

chyba coś podobnego,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podobno żaden wtryskiwacz nie jest cichszy od nowego MJ

 

MJ cichutki był, HD to klepie jak diesel :devil:

 

trochę map z mojej instalki

waldki przed wymianą na normalne wtryski tylko wpięty lapek dla sprawdzenia jak to wygląda, czyli jak ktos uważa, że waldemary to szczyt techniki i auto na nich lata bez problemu to może sobie to pooglądać, jak wygląda szara rzeczywistość

 

MJ

 

różnice widać :devil: :devil:

 

Tofu zmień może nazwę tematu na bardziej ogólną i może by go przykleić, jakby ktoś poszukiwał jakiś wiadomości to by się tutaj odpowiadało, i wszystko mogło by być w jednym miejscu.

dodaję trochę instrukcji

blos.PDF

Instrukcja BNGO-M.pdf

Krótki poemat na gazu temat.pdf

PODSTAWY DOTYCZĄCE REGULACJI.pdf

Wtyczki-autogas%20interfejsu%20LPG.pdf

wtyki-lpg.pdf

ta010976z_2_3_p_d_gpl_en.pdf

A-mon - manual.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ładnie przykleić nie mogę ani zmienić tytułu (jeszcze ???) jak ty możesz to zmień ...

 

poszukał jakiś ładnych opisów jeszcze ... no i czekam dalej na paczkę ,,,,

 

edit dostałem zrobię fotki ...zaraz ,,

 

oto Hana H2000

hana.jpg

mała prowokacja to są zapałki cena to 73,50 zł netto + przejściówka

 

jako że jest mało opinii o tym cudzie to zacznę testować i zdawać relacje wtryskiwacz to klon kehina posiada sitko u góry na wlocie ,wyjście na 4 mm od góry z problemami założyć sie da wężyk 6mm i wygląda to solidnie i ciężko a da sie to upchać Test wydajności wyszedł BDB !!!! cena wydaje sie być atrakcyjna i jeśli będzie trwalszy od MJ to już wygrywa a takie opinie już są

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Musze się pochwalić

 

Stag leży na dywaniku z tyłu BLOS pod maską

 

 

ale zato mam autko na LPG only to dziś wiec wywaliłem stare weżyki od wwiertek 17cm i dałem osobno hany

wyszło mi 4 cm !!!! z czego 2.5cm wchodzi na wtryskiwacz i na wiertkę czyli realnie 1.5cm ,,,!!! szkoda że nie zrobiłem foto ale się ścigałem z deszczem ,,,,

 

i się dowiedziałem że ciężko z częściami do Staga ... :angry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość tomax-gda

Witam. Właśnie stałem się szczęśliwym posiadaczem Nissana Maximy 2.0 V6 '95 i mam pytanie do zorientowanych już klubowiczów jaką instalację i gdzie najlepiej założyć do mojej Maximy. Jestem z woj pom., więc może macie jakiś pomysł??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

i co poprawiło się ... bo ja miałem ostatnio elektro zawór rozwiercić ..

 

jeszcze nie wiem ale to i tak nie będzie miarodajne bo chciałem rozwiercić FL-02 i starabaniłem go trochę i poszedł do naprawy ;) i teraz mam zwykły filtr a on jak wiadomo ma lepszy przepływ ale gorsze filtrowanie :devil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ale ponoć teraz robią już poprawione podstawy do FL02

ja zainwestuje w FLo2 i dam matrixa i bedą 2 tylko musze widzieć jak sie zachowuje ciśnienie a narazie to nic nie widze choć reduktor teraz rozwiercony wlot prawie 6 mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ale ponoć teraz robią już poprawione podstawy do FL02

 

 

mam tą poprawioną już z podtoczeniem w środku, ale może dławić na dolocie, wstrzymaj się z FL-02, testują już FL-03 podobno żadnych spadków :dribble:

 

TOFU IT'S ESPECIALLY FOR YOU

tofu1.jpg

tofu21.jpg

tofu-osc.zip

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do FL03 to ponoć to to samo co FL02 wiec różnicy nie powinno być a jeszcze chodzi oto że ma 2 warstwy ,,,

uff dzieki za Sprawdzenie widać że mm reduktor ok czujnik ok no i Stagi oba dobre ,,, :devil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do FL03 to ponoć to to samo co FL02 wiec różnicy nie powinno być a jeszcze chodzi oto że ma 2 warstwy ,,,

uff dzieki za Sprawdzenie widać że mm reduktor ok czujnik ok no i Stagi oba dobre ,,, :devil:

 

gdzie kolega zakupił H2000 w cenie podanej w poście?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nick-zenek Benbenek -517160050 kolega z forum lpg info

 

Czy cena zawierała koszt przejściówki? Czy tranzakcja z vat czy bez ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

nie mma faktury cena była z Vatem i przejściówką ..

 

no i troszkę lipa chochlik działa dalej i go chyba oleje mapy mi rysuje reduktora jednak nie taki dobry bo ciśnienie klęka dalej pentli mi hanki ,, :devil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

no i troszkę lipa chochlik działa dalej i go chyba oleje mapy mi rysuje reduktora jednak nie taki dobry bo ciśnienie klęka dalej pentli mi hanki ,, :devil:

 

ale może klękać też przez to, że z butli masz za wąsko ;)

jak podłączę lapka wreszcie i będę stroił to oblukam czy modzik wielozaworu dał zamierzony efekt, dzisiaj narazie jestem wczorajszy po spotkaniu ze szwagrami :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...