profil22 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 po niemiłym wypadku musiałem wymieni całą instalacje elektryczną pod maską... mam tylko problem bo zakladam równiez drugą instalację od LPG (stag300) i nie wiem gdzie wpiąc się w cewke... wie ktoś jak to jest popodłączane ? jakiś schemat ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 po niemiłym wypadku musiałem wymieni całą instalacje elektryczną pod maską... mam tylko problem bo zakladam równiez drugą instalację od LPG (stag300) i nie wiem gdzie wpiąc się w cewke... wie ktoś jak to jest popodłączane ? jakiś schemat ? http://www.ac.com.pl/materialy-techniczne/programy-i-instrukcje-obslugi,275/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profil22 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 http://www.ac.com.pl/materialy-techniczne/programy-i-instrukcje-obslugi,275/ OK ale nie ma tam opisu do Almery gdzie wpięte macie kable do cewki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 no ale o co chodzi?? masz na schemacie narysowaną cewkę i doprowadzony brązowy kabelek, jak chcesz to mozna w tym miejscu a jak chcesz dalej grzebać to można lecieć po kablu i wpiąć się gdzieś bliżej, w sumie nie ma to chyba aż takiego znaczenia, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profil22 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 no ale o co chodzi?? masz na schemacie narysowaną cewkę i doprowadzony brązowy kabelek, jak chcesz to mozna w tym miejscu a jak chcesz dalej grzebać to można lecieć po kablu i wpiąć się gdzieś bliżej, w sumie nie ma to chyba aż takiego znaczenia, no tak widzę ale w który przewód w instalacji samochodu, bo w tamtej nie pamiętam jak było... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 sprawdz sygnał z rospisku ECU w Sr do zapłonowca P10 idzie 4 kabelki + i - i 2 sygnały poł i obrotów idą do ecu albo tu albo przy aparacie i brązowy to dobry trop odrzuć mase i 12V i masz 50 na 50 % Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.