Konrad Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Witam! Mam mały (chyba problem ze wspomaganiem kierownicy. W momencie gdy wycofam na pełnym skręcie kierownica po zatrzymaniu samochodu jakby blokuje się, tak jakby silnik był wyłączony, dopiero w momencie gdy lekko podjadę do przodu, wspomaganie zaczyna działać. Proszę o sugestie co może być przyczyną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zeebro Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Pompa wspomagania do sprawdzenia, a konkretnie napęd - poziom płynu jest OK? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 jest na minimum. nie wiem jaki jest zalany, można zrobić dolewkę innego czy wymienić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość katharina Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Mam ten sam problem co KNDR i dołączam się do prośby o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ms90 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 U ojca w Mazdzie 626 jest ten sam problem i płynu jest na minimum i moim zdaniem gdy koła są skręcone to brakuje już płynu. Ale nie wiem to jest moja sugestia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 stawialbym na to ze pompa wspomagania ci pada, to ze podjedziesz kawalek dalej nie powoduje ze kiera sie ruszy zrob to na biegu jalowym poprostu zwieksz obroty silnika zobacz czy ci to pomoze jesli na zwiekszonych obrotach silnika mozesz krecic a jak zmniejszysz bedzie chodzilo ciezko tzn ze pompa do wymiany , plusem dla ciebie jest plyn ktory ponoc masz na minimum moze jak dolejesz bedzie ok ale nie liczylbym na to , moze gdzies ci leci... a to juz wiekszy problem bo jesli z przekladni to spory koszt wyminicie plyn , napiszcie co dzieje sie dalej ja lalem czerwony mobil AT 220 czy jakos tak ale jak zakladalem nowa pompe:), btw kirownica blokuje sie czy idzie bardzo ciezko?? jesli macie pompe do wymiany a macie silnik 1,9 dci f9q to pompa od laguny 2 pasuje trzeba zwrocic uwage na koło i policzyc na nim rowki da sie tez przelozyc kolo "pasowe" bo tak sie chyba zwie ze starej pompy. looknijcie na moje tematy bylo tam rozdmuchane wspomaganie bodajze w temacie ogolnym wspomagania jak i dyskusja na jego temat byla w temacie z drazkami pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Erbol Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 stawialbym na to ze pompa wspomagania ci pada, to ze podjedziesz kawalek dalej nie powoduje ze kiera sie ruszy zrob to na biegu jalowym poprostu zwieksz obroty silnika zobacz czy ci to pomoze jesli na zwiekszonych obrotach silnika mozesz krecic a jak zmniejszysz bedzie chodzilo ciezko tzn ze pompa do wymiany , plusem dla ciebie jest plyn ktory ponoc masz na minimum moze jak dolejesz bedzie ok ale nie liczylbym na to , moze gdzies ci leci... a to juz wiekszy problem bo jesli z przekladni to spory koszt wyminicie plyn , napiszcie co dzieje sie dalej ja lalem czerwony mobil AT 220 czy jakos tak ale jak zakladalem nowa pompe:), btw kirownica blokuje sie czy idzie bardzo ciezko?? jesli macie pompe do wymiany a macie silnik 1,9 dci f9q to pompa od laguny 2 pasuje trzeba zwrocic uwage na koło i policzyc na nim rowki da sie tez przelozyc kolo "pasowe" bo tak sie chyba zwie ze starej pompy. looknijcie na moje tematy bylo tam rozdmuchane wspomaganie bodajze w temacie ogolnym wspomagania jak i dyskusja na jego temat byla w temacie z drazkami pozdro Podepnę się trochę pod temat. Ja właśnie mam chyba wyciek z przekładni. Na razie problemu nie mam ze wspomaganiem jeśli chodzi o działanie, ale co jakiś czas (powiedzmy raz w miesiącu muszę dolać płyn nie dużo ale jednak). Zauważyłem że cała ta karbowana guma jest mokra i widać że jest to płyn z układu wspomagania. Słyszałem że prawdopodobnie jest to listwa jakaś. JAki jest koszt wogóle naprawy tego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sebap12 Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 Podepnę się trochę pod temat. Ja właśnie mam chyba wyciek z przekładni. Na razie problemu nie mam ze wspomaganiem jeśli chodzi o działanie, ale co jakiś czas (powiedzmy raz w miesiącu muszę dolać płyn nie dużo ale jednak). Zauważyłem że cała ta karbowana guma jest mokra i widać że jest to płyn z układu wspomagania. Słyszałem że prawdopodobnie jest to listwa jakaś. JAki jest koszt wogóle naprawy tego? Witam Ja zapłaciłem za demontaż, regeneracę przekładni listwowej, montaż 1000zł Niestety mam problem z tym związany, bo coś sknocili i jak ruszam to po paru metrach wyłącza mi się ESP Electronic Control Tak samo jest jak skręcę kierownicą w lewo o jeden obrót nawet na postoju.:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad Opublikowano 9 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Niestety... przekładnia przecieka. Po ściągnięciu gumowej osłony okazało się że nakrętka mocująca do obudowy się poluzowała. Po dokręceniu jej wyciek znacznie się zmniejszył ale straty płynu nadal są znaczące. Czy to może być jakaś drobnostka, w stylu o-ring do wymiany? Bo jeśli to grubsza robótka to na pewno nie będę się bawił w regeneracje bo firmy biorą za to chore sumy a i tak przekładnia nie będzie miała już jakości/zdolności nowej więc lepiej dołożyć te 300 zł i kupić nową. Pytanie: czy ktoś sam naprawił wyciek w przekładni? Bo jeśli to kwestia nadlewania jakiś stożków to może byc problem, jednak może chodzi o jakieś uszczelnienia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość primerek Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 Niestety... przekładnia przecieka. Po ściągnięciu gumowej osłony okazało się że nakrętka mocująca do obudowy się poluzowała. Po dokręceniu jej wyciek znacznie się zmniejszył ale straty płynu nadal są znaczące. Czy to może być jakaś drobnostka, w stylu o-ring do wymiany? Bo jeśli to grubsza robótka to na pewno nie będę się bawił w regeneracje bo firmy biorą za to chore sumy a i tak przekładnia nie będzie miała już jakości/zdolności nowej więc lepiej dołożyć te 300 zł i kupić nową. Pytanie: czy ktoś sam naprawił wyciek w przekładni? Bo jeśli to kwestia nadlewania jakiś stożków to może byc problem, jednak może chodzi o jakieś uszczelnienia? Witam. Miałem identyczny problem. W Kraczkowej k/Łańcuta woj. podkarpackie jest gość co regeneruje cały układ wspomagania po wymontowaniu. Koszt regeneracji tj. około 580zł. Daje gwarancje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wels Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 (edytowane) jesli macie pompe do wymiany a macie silnik 1,9 dci f9q to pompa od laguny 2 pasuje trzeba zwrocic uwage na koło i policzyc na nim rowki da sie tez przelozyc kolo "pasowe" bo tak sie chyba zwie ze starej pompy. looknijcie na moje tematy bylo tam rozdmuchane wspomaganie bodajze w temacie ogolnym wspomagania jak i dyskusja na jego temat byla w temacie z drazkami pozdro no niestety ja mam pompkę do wymiany, Nowa w serwisie kosztuje 3000 więc deko przegięcie. Mam też 19dci i tu moje pytanie, jak upewnić się że mam silnik F9Q i czy może wszystkie 19dci to są F9Q. I w związku z pompką mam jeszcze jeden problem ten przewód wysokiego ciśnienia co to idzie z pompy do maglownicy też mi przecieka, oczywiście w ASO kosztuje 1400 pln i nie ma zamienników, i znowu zapytanie czy będzie pasował z laguny lub czy da się go czymś zastąpić. Oczywiście białostoccy magicy od regeneracji pomp powiedzieli że akurat ta pompka nie daje się zregenerować. Edytowane 14 Sierpnia 2010 przez wels Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Carlozzz Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 Witam, Podłączę się pod temat wspomagania... W mojej WP12 (1.9 dCi, 120KM z 2003 roku) ostatnio kierownica chodzi tak, jakby nie było wspomagania. Dokładniej rzecz ujmując potrafi się "zaciąć" tak, że trzeba dość dużo siły włożyć w kręcenie, po czym niespodziewania na chwilę odpuszcza, aby zaraz znów stawiać czynny opór. Co gorsza po skręcie nie odbija... Sprawdzany był płyn - był wyciek na przewodzie - zlikwidowany, płyn uzupełniony i nadal bez zmian. Dodam jeszcze, że są dni, kiedy wspomaganie działa "prawie" dobrze i kierownica chodzi w miarę lekko bez zacięć i szarpnięć. Z ojcem zastanawiamy się co jest bardziej prawdopodobne: pompa, czy maglownica? Z góry dzięki za podpowiedź. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 sprobuj powiazac prace pompy z temperatura plynu cz na zimno chodzi lepiej cz gorzej moze to kwestia plynu i jego wlasciwosci? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Carlozzz Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 (edytowane) Witam, Nie zauważyłem zależności temperatura płynu - komfort kręcenia kierownicą (stąd podejrzenia padły na pompę lub maglownicę), ale dzięki za sugestię. Dziś autko idzie na diagnostykę do warsztatu... Zobaczymy co powiedzą... Właśnie dostałem info z warsztatu (może komuś się przyda). Podobno tylko krzyżak się zastał (rdza, itp.)... Regeneracja 250 z robocizną. Mam nadzieję, że faktycznie to tylko to... Pozdrawiam! [Dodane 16 września] No to naprawione. Faktycznie krzyżak zardzewiał i stanął. Zobaczymy co następne... Pozdrawiam! Edytowane 16 Września 2010 przez Carlozzz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 Problem może leżeć w przegubie Cardana pod kolumną kierownicy, miąłem taki przypadek , należy mu się przyjrzeć, jeżeli są ślady rdzy to spróbować prysnąć wd40 a w przyszłości poszukać na wymianę , są tam łożyska igiełkowe które lubią się zacierać a dopiero później dobierać się do układu hydraulicznego .Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiorex Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 Witam.Dolaczam sie .Mam pytanie u mnie jest taki problem. Jak krece kierownica w lewo lub w prawo do konca to wydaje taki tepy pisk.Plyn jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 5 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 Warto przepłukać układ i wymienić płyn. To tak na początek. Może w pompie jest już błotko a nie płyn. Może zapoznaj się jeszcze z tym tematem http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/92480-pompa-wspomagania/?hl=wspomaganie 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 6 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 Wymień płyn i zobaczysz.to jest pierwszorzędna sprawa do zrobienia. Możesz tez pasek klinowy podciąnąć na pompie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiorex Opublikowano 6 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 (edytowane) Wielkie dzieki za odpowiedz.W poniedzialek jade do mechanika.Panowie a nie wchodzi mi 3 bieg jak sie olej zagrzeje?Olej wymienialem 3 miesiace temu.Pozdrawiam. Edytowane 6 Marca 2014 przez Misiorex Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enku Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 (edytowane) Kolego Każda POMPA ma takie coś jak zawór przelewowy, sprawdz u siebie jak skręcisz max w którąś strone musi "syczeć" głośniej powiedzmy. Jeżeli olej stary jest lub zmieszany to tak się robi zawiesza się i blokuje. Co do 3 biegu i oleju. Jaki olej wlałeś orginał czy jakiś zamiennik??? Edytowane 7 Marca 2014 przez Enku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiorex Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2014 (edytowane) Witam.Wlałem Hipomax GL-5 Semisynthetic 75W90 klasa jakości API ;GL-5 Witam.Odswiezam temat.Czy moze mi ktos pomoc?Mam problem z trzecim biegiem.Olej w skrzyni jak sie troche nagrzeje powoduje ciezkie zmienianie biegow.Trojke wtedy trzeba szukac.Pozdrawiam i b.prosze o odpowiedz. Edytowane 11 Marca 2014 przez Misiorex Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Witam.Wlałem Hipomax GL-5 Semisynthetic 75W90 klasa jakości API ;GL-5 Witam.Odswiezam temat.Czy moze mi ktos pomoc?Mam problem z trzecim biegiem.Olej w skrzyni jak sie troche nagrzeje powoduje ciezkie zmienianie biegow.Trojke wtedy trzeba szukac.Pozdrawiam i b.prosze o odpowiedz. a kto ma Ci pomóc jak piszesz o biegi w temacie o wspomaganie kierownicy?? załóż nowy temat,sformułuj pytanie a na pewno ktos Ci udzieli informacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Witam.Wlałem Hipomax GL-5 Semisynthetic 75W90 klasa jakości API ;GL-5 Witam.Odswiezam temat.Czy moze mi ktos pomoc?Mam problem z trzecim biegiem.Olej w skrzyni jak sie troche nagrzeje powoduje ciezkie zmienianie biegow.Trojke wtedy trzeba szukac.Pozdrawiam i b.prosze o odpowiedz. Na stronie głównej forum, wpisz w wyszukiwarkę /po prawo na górze/ słowa -->skrzynia biegów<--, wyjdzie Ci aż 12 stron na temat skrzyni i zmiany biegów, może coś po przeczytaniu znajdziesz dla siebie. Czasami takie niedomagania mogą być również w innym modelu niż P12. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.