Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Utrata mocy silnika


Gość paul klacska
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No nic. Mnie pozostaje cieszyc sie w QQ 2.0 140koni , silnikiem ala 1.0 60 koni. Nie ma to jak wojna z malzonka o usterke gdzie uslyszalem ze wymyslam i przesadzam. A ja wiem swoje. Moje QQ nie pojedzie szybciej niz 140. Zastanawiam sie czy jezdzenie z takim czyms moze prowadzic do o wiele powazniejszych konsekwencji???

post scriptum. Wyraznie zauwazylem ze w trasie auto MNIEJ pali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem do znajomego mechanika i jednak wbrew wszystkim pojadę do ASO podpiąć się pod komp (200PLN). Znajomy zasugerował jeszcze żeby sprawdzić:

Katalizator - tutaj pytanie, czy dostęp do niego jest łatwy ? pytam gdyż liczę ewentualne koszty.

Cewki, świece - chociaż to wyeliminowałem z innym mechanikiem. Silnik nie szarpie, obroty nie faluja. 

Wtryski i kompresję - to zaproponował też maniujr. 

Sprawdzenie oleju - czy nie ma tzw masła. 

Zbiornik wyrównawczy chłodnicy, czy nie dostaje się tam olej. Miałoby to być coś z głowicą. 

Edytowane przez knaven
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

1Sprawdzenie oleju - czy nie ma tzw masła. 

2Zbiornik wyrównawczy chłodnicy, czy nie dostaje się tam olej. Miałoby to być coś z głowicą. 

1 jak w polonezie na krótkich odcinkach -niedogrzany ? 

2 tu akurat to grzałby się bardzo silnik .

Ten trop z katalizatorem wydaje się być sensowny .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od 2 minuty , ale czy to działa ....? 

http://www.ebay.ie/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2047675.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.TRS0&_nkw=cataclean&_sacat=0

 

albo tak 

Tylko że nie mogę tego znaleźć na ebayu 

 

lub tak , ale potraktuj ten filmik z ironią :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

No i byłem w ASO. 

Podłaczyli komputer. Jeździli z komputerem. Nic. Wolałbym chyba już złe wieści. Przynajmniej wiedziałbym co jest nie tak.  Komputer nie wykazuje żadnych błędów. Wszystko w normie. 

Nie wiem czy coś może oznaczać to, że silnik mniej pali - jakby nie dostawał paliwa i druga sprawa którą zauważyłem. Raz na postoju silnik ma 500 obrotów, a raz 1000 obrotów. 


Pytałem o katalizator ale podobno on albo działa albo nie. Nie ma stanu pomiędzy. Nie można wyczyścić. Właśnie. Jakie są efekty katalizatora na granicy zużycia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

. Raz na postoju silnik ma 500 obrotów, a raz 1000 obrotów. 

 

Obserwujesz to zjawisko przy włączonej klimie , masz ją w automacie czy manualu ? 

...bo to może silnik podbija obroty by uciągnąć włączony kompresor klimy ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klima wylaczona. Mam korbotronic czyli pokretelka i guziczki. Nie korzystam zklimy gdyz po zakupie jej nie nabijalem. 

A obroty dziwne. Nie faluja, ale po uruchomieniu silnika raz sie ustawią na 0.5 x 1000, raz 1x 1000, dzisiaj 1.5 x 1000. 

Edytowane przez knaven
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Witam,

dołączyłem do grona nieszczęśników, którzy stracili w swoim Qashqaiu połowę koni.

Silnik zupełnie nie ma siły wkręcać sie na obroty. Do 3tys. jeszcze jakoś idzie, po przekroczeniu 3tys. trochę szarpie dochodzi do 4tys. i koniec, silnik wyje i pomimo gazu w podłodze obroty rosną w ślimaczym tempie. Prędkość max teraz to 140km/h, wcześniej rozpędzał się do 200. Check engine nie świeci się. Auto ma instalacje LPG ale na gazie i na benzynie jest to samo.

Czy komuś kto miał taki problem przez te 8 lat udało sie dojść co jest przyczyną?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Witam,

Z moim qashqaiem spotkało mnie to samo.Od kilku miesiacy szukam bezskutecznie rozwiązania.Dlatego ponawiam pytanie kolegi.Czy ktokolwiek kto spotkał się z podobnym problem (spadkiem mocy) znalazł rozwiązanie? Panowie ,proszę o odpowiedź

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kaszanek 2.0 był obarczony przypadłością fabrycznie wadliwych pierścieni. Może mieć to związek z zapychającymi się katami. Silniki piły olej i zapychały katalizatory, o ile poprzedni właściciele naprawiali problem pierścieni, to zapchane katalizatory zostawały w aucie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...