Gość 5prus8 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Wczoraj zdarzyło mi się ze silnik podczas jazdy mi zgasł i musiałem auto odpalać ponownie. Zdarzyło się to przy dojeździe do ronda kawałek wcześniej wrzuciłem na luz i tak toczyłem się do ronda, mniej więcej na pasach przed rondem chciałem włączyć na dwójkę i po rozprzęgleniu go auto zgasło, dodam że ostatnio zdarza mi się kiedy odpalam auto na ciepłym silniku to obroty drastycznie spadają do około 300-400 silnik łapie jakby chciał zgasnąć ale chwilę potem już jest lepiej i pali normalnie...To zgaśniecie silnika zdarzyło mi się 4 razy w dłuższych odstępach czasu ale teraz dopiero to mnie zastanawia czemu się tak dzieje ....?? Co to może być?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 może sie sonda pod wieszać i go przeleje i gaśnie a pozatym standarcik filtry i reszta do sprawdzenia ,.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 5prus8 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 a w którym miejscu jest ta sonda ?? czy ona jest przed przepływomierzem bo chce się wziąć za czyszczenie przepływki bo nierównomiernie mi pracuje silnik podczas jazdy tzn. go muli na niskich obrotach, ostatnio coś grzebałem może coś przy tym narobiłem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Erbol Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 A zauważyłeś może żeby obroty ci pływały jak stoisz w miejscu? Jak tak to może też być problem brudnej przepustnicy pasowało by wtedy wyczyścić i ustawić u elektryka. Miałem ten sam problem ale w seacie jeszcze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 5prus8 Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 (edytowane) no jak stoję w miejscu to obroty falują pomiędzy 500-1000, silnik mi zgasł przy prędkości 40 km/h po wrzuceniu na luz obroty spadły tak nisko że silnik zgasł, być może masz rację z ta przepustnica ale za dużo tam rozkręcania jest żeby to wyjąć wiec może jak będę u mechanika to mi przy okazji przeczyści przepływomierz. Mam również problemy z zapaleniem silnika na ciepłym silniku obroty są tak niskie ze silnik zgasa... Mam juz filmik zrobiony i go wrzucę wkrótce... tutaj wrzucam linki do filmików odpalania ciepłego silnika http://www.youtube.com/watch?v=R3-S3UFD36E http://www.youtube.com/watch?v=0zp-Fj_o7BI Edytowane 26 Kwietnia 2010 przez 5prus8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Erbol Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 no jak stoję w miejscu to obroty falują pomiędzy 500-1000, silnik mi zgasł przy prędkości 40 km/h po wrzuceniu na luz obroty spadły tak nisko że silnik zgasł, być może masz rację z ta przepustnica ale za dużo tam rozkręcania jest żeby to wyjąć wiec może jak będę u mechanika to mi przy okazji przeczyści przepływomierz. Mam również problemy z zapaleniem silnika na ciepłym silniku obroty są tak niskie ze silnik zgasa... Mam juz filmik zrobiony i go wrzucę wkrótce... Niestety na 80% to wina przepustnicy koszt czyszczenia i ustawienia nie jest duży z tego co mi się wydaje ja w seacie zapłaciłem jakieś 100 zł ale to było chwile temu. Można też sprawdzić sondę tak jak proponował kolega Tofu jesli odczuwasz że spala ci więcej benzyny niż zawsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 5prus8 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 ...z każdym dniem coraz gorzej, teraz silnik zeby uruchomić to z 10 razy na ciepłym trzeba kręcić, jak zapali to chwile musze go na gazie trzymac bo inaczej zdycha ;(, przy zmianie biegow na wyzszy to obrotow nie trzyma tylko leci w dół poniżej 1000, a i zdarzyło się dzisiaj że przy dohamowaniu z 100 do 30 mi zgasł po wcisnieciu sprzegła poprostu się wyłączył masakra nie wiem co robić, zarówno wolne jak i przyspieszone obroty mi wariuja chyba przepustnica za***ana albo pada....... nie wiem co robić pomóżcie ( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość emeryt03 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 ...z każdym dniem coraz gorzej,.... nie wiem co robić pomóżcie ( A jak sobie wyobrażasz tą pomoc ?! Ma ktoś podjechać i zrobić za Ciebie robotę??? Napisali Koledzy, że trzeba wyczyścić i ustawić przepustnicę, a Ty, że "dużo rozkręcania" i że " z każdym dniem coraz gorzej". A co, myślałeś że będzie lepiej, czy może czekasz na inną radę? Ja Ci poradzę - nie chcesz czyścić przepustnicy, to nie rób nic. Zgaśnie i stanie w trasie to sie dowiesz ile kosztuje holowanie, a i przyczynę zgaśnięcia też wtedy znajdziesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość TomP11 Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Wiesz co to może być czujnik położenia walu od razu mowie ze to nie jest tanie ja płaciłem 450 zl te same objawy miałem tylko jak u mnie odpalił to już jechał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 5prus8 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Zrobiłem autodiagnostykę metodą wpięcia się w piny i wyskakuje KOD 12 - Masowy czujnik przepływu powietrza... czyli pewnie czeka mnie wymiana przepływki, dodam że czysciłem benzyna w spray'u do czyszczenia tego typu zabrudzeń wiec nie powinienem tam nic uszkodzić... Wydaje mi się że może być to jeszcze sonda lambda bo widać jak by podawało złą informację do kompa i podawało zbyt dużo paliwa przez co się dławi ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.