nunu85 Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Witam Na czym polega problem? Otóż za każdym razem, gdy ruszam z miejsca moja almerka musi szarpnąć, nieważne jakbym się starał. Im ostrożniej ruszam, tym szrpnięcie większe. Gdy ruszę bardzo agresywnie, szarpnięcie jest niewielkie, niemniej wyczuwalne. Na czym polega owo szarpnięcie? Auto jakby przez pierwszą niespełna sekundę po puszczeniu sprzęgła przyspieszało poprawnie, potem coś przerywa na ułamek sekundy i następuje dalsze normalne przyspieszanie. Co to za przyczyna może być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrAli Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Widzę że masz gaz, sprawdź czy na benzynie jest tak samo! Przełącz na benzynę przejedź kilka kilometrów i spróbuj - cały czas na benzynie! Napisz o efektach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nunu85 Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 (edytowane) Widzę że masz gaz, sprawdź czy na benzynie jest tak samo! Przełącz na benzynę przejedź kilka kilometrów i spróbuj - cały czas na benzynie! Napisz o efektach. Z tą przypadłością już kupiłem auto. A gaz zakładałem sam, miesiac po kupnie. Więc napewno to nie to Edytowane 27 Kwietnia 2010 przez nunu85 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Goldi Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 naciągnięty łańcuch ... o błędzie świetle panel (Check Engin)? Jeśli tak, to nie auto-test, a jeśli P0300, to właśnie łańcuch. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrAli Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 (edytowane) A tam od razu najgorsze - straszycie kolegę. Masz jakiś błąd? Filtr powietrza i świece dawno wymieniane? Edytowane 29 Kwietnia 2010 przez PrAli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nunu85 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 A tam od razu najgorsze - straszycie kolegę. Masz jakiś błąd? Filtr powietrza i świece dawno wymieniane? Błędów żadnych nie ma. Auto poza tym szarpnięciem jedzie pięknie. Z resztą ma tylko 70kkm pewnego przebiegu, wiec chyba nieco za szybko na łańcuch. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrAli Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Akurat na łańcuch nie jest nigdy za szybko w tych modelach (znana usterka, wszystko przez niedopracowany napinacz) - ale prawdopodobnie byłby błąd czujnika któregoś wałka albo korowodu albo rozrządu - raczej to pierwsze bo ma większy priorytet! Jak filtr i świece OK to przeczyść jeszcze przepływkę (tylko ostrożnie - fuknij specjalnym sprayem - nie stosuj patentów z pędzelkami itp...) i ewentualnie przepustnicę. Jak nic nie pomoże to laptop na kolana - włącz zapisywanie bieżących parametrów i jazda testowa, potem przy piwku może coś wywnioskujesz! Ale jeszcze raz zastanów się dobrze - czy na pewno były problemy przed założeniem gazu! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nunu85 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Ale jeszcze raz zastanów się dobrze - czy na pewno były problemy przed założeniem gazu! były były I coś mi mówi, że to nie będzie nic z silnikiem, tylko raczej przeniesienie napędu szwankuje. Ale co dokładnie moze powodować takie objawy, pojęcia zielonego nie mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nunu85 Opublikowano 4 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 wybite sprężynki tłumika drgań skrętnych w tarczy sprzęgłowej i poduchy silnika, stare sprzęgło+ostre ruszanie ze świateł i takie rezultaty oo, chyba dobry trop. Sprzęgło może być, bo jak ruszam bardzo powoli i asekuracyjnie, to w chwili załapywania, przez pół sekundy-sekundę słysze taki dziwny hałas, jakby zacierajacego się łożyska (ciężo go zdefiniować i porównać do czegokolwiek) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marianek1979 Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 MYsle ze kolega GOLDI ma racje tez mi tak szarpał i wywalal blad P0300,wymienialem swiece i nic a po wymianie lancucha rozrzadu jest ok,okazalo sie ze sie wyciagnal prawie o jedno oczko.Lancuch kupilem za 500zl na allegro i na razie gitara. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szenio Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 MYsle ze kolega GOLDI ma racje tez mi tak szarpał i wywalal blad P0300,wymienialem swiece i nic a po wymianie lancucha rozrzadu jest ok,okazalo sie ze sie wyciagnal prawie o jedno oczko.Lancuch kupilem za 500zl na allegro i na razie gitara. Mam pytanie do Marianka 1979... Gdzie i jakiej firmy kupowałeś łańcuch? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mllodzian Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 (edytowane) Z racji,że taki temat już jest to go odkopię, a nie będę nowego zakładał .Mam taką przypadłość:Przy przyspieszaniu auto jest mułowate. jak przekroczy 3500 obrotów to czuć jak ciągnie. Do tego przy przyspieszaniu szarpie. czasem delikatnie, a czasem trzepie całym autem. Kod jaki mi wywala to P0300. Świece ok. Czy te objawy wskazują jednoznacznie na rozrząd? Bo na forum widzę,że jak się łańcuch wyciąga to i czujniki powinny dawać znać, bo jest odchyłka od normy na odczytach z nich. Zatem czy to może być coś innego,że gubi chwilowo zapłon na wszystkich cylindrach czy to łańcuch? Proszę o rady poradzi ktoś coś;p ? Edytowane 24 Maja 2013 przez mllodzian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 (edytowane) Cieszę się ja, jak i pewnie wielu z nas, że poszukałeś i Ci się chciało, a nie zakładałeś nowego tematu. W ten sposób nie robisz bałaganu na forum. l tyle pochwał.... A teraz dalej... Sam wpis w profil N16, to trochę mało, są różne silniki jak i roczniki, poczytaj to http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/88228-dlaczego-warto-uzupelnic-profil/ Edytowane 23 Maja 2013 przez mirekg9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mllodzian Opublikowano 26 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 (edytowane) czyli pozostaje serwis do zdiagnozowania? a orientuje się ktoś czy ten kod może być wywołany pompką paliwa? jeżdżę na lpg i czy miało by to wpływ,że pompka się zaciera? tak wnoszę, bo ostatnio usłyszałem,że pompka zaczęła "wyć" na niskich obrotach.. Edytowane 26 Maja 2013 przez mllodzian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 26 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 Jest taka możliwość, jeśli zdarzało Ci się często jeździć na rezerwie, a czasami i "wielkiej rezerwie", ale tylko i wyłącznie przy jeździe na benzynie. W momencie przełączenia się na gaz, pompa paliwa jest automatycznie odcinana, więc paliwo nie idzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mllodzian Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 tak właśnie myślałem.. zatem to mogę wykluczyć, bo i na lpg jest to samo. zatem pozostaje mi podjechać do ASO na weryfikację czy to aby na pewno jest łańcuch i ostro odchudzić portfel jak się potwierdzi.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.