Gość agatal Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Witam, mam nastepujący problem:jestem posiadaczką : Nissana Micry 2003(1,2)od 2 miesięcy , podczas jazdy szczególnie na nie rozgrzanym jeszcze silniku, silnik często po prostu gaśnie!jakby samochód "słabł i tracił moc"do tego cały czas pali się żółta kontrolka silnika. Byłam na stacji diagnostycznej gdzie Panowie po podłaczeniu do komputera stwierdzili błąd czujnika wałka rozrządu, zakupiłam nowy czujnik, po jego założeniu i skasowaniu błędu, komputer pokazywał znów to samo!!!. Nie jest to na pewno czujnik!!Moje pytanie brzmi czy ktoś miał podobną sytuacje i może orientuje się jaka to usterkka? Boję się,żeby nie spowodowało to całkowitej awarii silnika! Na forum czytałam,że może być to łańcuszek wałka rozrządu..?Proszę o radę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomkoziolek Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Witam, mam nastepujący problem:jestem posiadaczką : Nissana Micry 2003(1,2)od 2 miesięcy , podczas jazdy szczególnie na nie rozgrzanym jeszcze silniku, silnik często po prostu gaśnie!jakby samochód "słabł i tracił moc"do tego cały czas pali się żółta kontrolka silnika. Byłam na stacji diagnostycznej gdzie Panowie po podłaczeniu do komputera stwierdzili błąd czujnika wałka rozrządu, zakupiłam nowy czujnik, po jego założeniu i skasowaniu błędu, komputer pokazywał znów to samo!!!. Nie jest to na pewno czujnik!!Moje pytanie brzmi czy ktoś miał podobną sytuacje i może orientuje się jaka to usterkka? Boję się,żeby nie spowodowało to całkowitej awarii silnika! Na forum czytałam,że może być to łańcuszek wałka rozrządu..?Proszę o radę. Niestety może to być łańcuszek , konieczne jest "osłuchanie" w okolicach rozrządu. Jak go słychać to konieczna szybka wymiana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szmiglo Opublikowano 20 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 Niestety może to być łańcuszek , konieczne jest "osłuchanie" w okolicach rozrządu. Jak go słychać to konieczna szybka wymiana. dziwne, że po takim czasie. W mojej byłej k12 też się to stało, ale miała wtedy 6 miesięcy. Nieporadność panów z serwisu w 2003 roku odnośnie tego modelu powinna być opisana. Swoją drogą, lepsza ta awaria w tym modelu niż słynna awaria wspomagania a kontrolka akumulatora podczas jazdy na niskich obrotach Ci się przypadkiem nie zapala? to właśnie jest znak problemów z rozrządem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rudik Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Witam, mam podobne objawy w tym samochodzie. U mnie dodatkowo ślizga się sprzęgło powyżej 2 tys. obrotów, ale nie zawsze. Nie wiem czy są to dwie różne usterki, czy jest to może coś typowego dla jednej wady? Proszę o radę. Jaki jest koszt wymiany tego łańcuszka? Czy naprawiać to w autoryzowanym serwisie czy poszukać jakiegoś mniejszego warsztatu? Czy mogę jeszcze przez jakiś czas jeździć z takimi objawami? Mój samochód to: Micra 1.2I z 2003 roku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.