siutek Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 witam. problem jak w temacie. padł mi pilot od centralnego w mojej primerce '99. poczatkowo myslalem ze to bateria - wymienilem. niby przez chwile (5min) bylo lepiej, potem znowu przestał dzialac. wymienilem wiec microswitche (nozka w jednym byla pęknięta), nadal nic... czy moga byc jeszcze jakies przyczyny awarii pilota ktore moge usunąć sam/w serwisie elektronicznym bez koniecznosci odwiedzania ASO? czy pilot moze się zdekodowac po wymianie baterii? moze ponowna procedura kodowania zreanimuje pilocik? mam w szufladzie jeszcze jeden kluczyk, bez pilota, z immo i jakims numerem na plastiku, czy to jest kluczyk-matka? czy ten numer moze byc pomocny przy kodowaniu immo nowego kluczyka z pilotem? zastanawiam sie nad kupnem obudowy z immo na allegro. grocik sobie dorobie gdzies "na miescie". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimm Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Sam pilot mógł się rozkodować,można go samemu zaprogramować, zobacz Tutaj Co do dorobienia drugiego kluczyka to są już koszta, oprócz dorobienia grota co jest proste trzeba też immobilajzer tzw. pestkę w kluczyku zaprogramować a to już bez kompa się nie obędzie, chyba że immo. w kluczyku "matce" już jest to wystarczy przełożyć. Jeśli programowanie pilota nie pomoże to możliwe że padł moduł centralnego zamka który jest za plastykiem obok sprzęgła, wtedy wystarczy podmienić jakąś centralką z alledrogo i po problemie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siutek Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 no i niestety programowanie nie pomogło. czesc pierwsza (6-krotne przekrecenie kluczyka) skutkuje podwojnym mignieciem kierunkami (tak jak powinno byc). niestety samochod nie reaguje na przyciski z pilota, wcisniecie UNLOCK i trzykrotne wcisniecie LOCK nie daje zadnych rezultatów, migacze się nie włączają... wiec pozostaje mi szukac modułu, albo kogoś z pilotem by na chwile sprobować zaprogramować go przy moim aucie. jest ktoś taki w kuj-pom??? ktoś kto zgodzi się bym podjechał i spróbował zaprogramować jego kluczyk do swojego auta (oczywiście pózniej zaprogramuje u siebie z powrotem - żeby nie było ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 wiesz programować pilota to jedno a kluczyk z immo to z kompem masz immo chyba 3 gen albo 4 ... musiałbym liknąć w manuala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siutek Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 ale immo nie ma nic wspolnego z pilotem centralnego. jezdze autem na codzien, tylko niestety musze otwierac go "z kluczyka" a jesli chodzi o "pozyczenie" pilota od kogos, to tez nie widze problemu, przeloze swoj grot z pestką do "pozyczonego" pilota, przeciez one są dwuczęsciowe. chyba ze czegos nie rozumiem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 ale immo nie ma nic wspolnego z pilotem centralnego. jezdze autem na codzien, tylko niestety musze otwierac go "z kluczyka" a jesli chodzi o "pozyczenie" pilota od kogos, to tez nie widze problemu, przeloze swoj grot z pestką do "pozyczonego" pilota, przeciez one są dwuczęsciowe. chyba ze czegos nie rozumiem... przekładać nic nie musisz, przecież otwierasz innym a odpalasz innym, rozbierz sobie pilota, zdejmij gumkę i zobacz jak wyglądają mikrowyłączniki jeden pewnie jest już powygniatany, że nie da rady go wcisnąć, u mnie tak było przelutowałem SAMODZIELNIE BBUUHHHAHHAHA to taka wyższa elektronika na nowe i śmiga, tylko te nowe nie dostaniesz jak w oryginale i trzeba zakupić wyższe i wtedy obcinamy w gumce cycki i jest gitt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siutek Opublikowano 11 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 przekładać nic nie musisz, przecież otwierasz innym a odpalasz innym, rozbierz sobie pilota, zdejmij gumkę i zobacz jak wyglądają mikrowyłączniki jeden pewnie jest już powygniatany, że nie da rady go wcisnąć, u mnie tak było przelutowałem SAMODZIELNIE BBUUHHHAHHAHA to taka wyższa elektronika na nowe i śmiga, tylko te nowe nie dostaniesz jak w oryginale i trzeba zakupić wyższe i wtedy obcinamy w gumce cycki i jest gitt. hmmmm... chyba sie nie zrozumielismy. otwieram i odpalam tym samym kluczykiem, a o przyciskach pisalem w pierwszym poscie - są wymienione - nówki nierdzewki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skandal Opublikowano 11 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 Wypróbuj sposobu który opisałem w tym poście: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/67717-jak-sprawdzic-pilota-od-centralnego-zamka-w-kluczyku/ powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siutek Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 skandal, dzieki za rade co prawda mam LCD i obawiam sie ze nie mam wskaznika konkretnej czestotliwosci. ale jak dotre do domu to sprawdze. wlasnie zaczalem sie zastanawiac czy to nie pilot mi padl. probuje go zaprogramować. no i dochodze do etapu 2 mrugniec kierunkami (po 6-krotnym przekreceniu kluczyka). te mrugniecia jeszcze mam, ale potem juz nic sie nie dzieje, mimo ze staram sie w miare szybkim tempem wykonać tą operację z przyciskami na pilocie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.