sceptyk Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 (edytowane) Wg ADAC QQ w 2009 należał do najmniej awaryjnych aut w klasie terenowe/suv. "Dziś mamy przyjemność przedstawić wyniki najnowszego raportu awaryjności samochodów, jaki został przygotowany przez ceniony automobilklub ADAC z Niemiec. Oto lista trzech najlepszych modeli w każdej klasie: TERENOWE/SUV (łącznie oceniono 7 modeli w tej klasie) 1. BMW X3 2. BMW X5 3. Nissan Qashqai" Całość: www.samar.pl/__/__la/pl/__ac/sec,4/new/57574/__Ranking-awaryjno%C5%9Bci-ADAC-2009.html Edytowane 30 Kwietnia 2010 przez sceptyk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kielce44 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Wg ADAC QQ w 2009 należał do najmniej awaryjnych aut w klasie terenowe/suv. "Dziś mamy przyjemność przedstawić wyniki najnowszego raportu awaryjności samochodów, jaki został przygotowany przez ceniony automobilklub ADAC z Niemiec. Oto lista trzech najlepszych modeli w każdej klasie: TERENOWE/SUV (łącznie oceniono 7 modeli w tej klasie) 1. BMW X3 2. BMW X5 3. Nissan Qashqai" Całość: www.samar.pl/__/__la/pl/__ac/sec,4/new/57574/__Ranking-awaryjno%C5%9Bci-ADAC-2009.html hmmmm czyżby dlatego że prawie każde zgłoszenie traktują jako ten model tak ma idź pan stąd ? to jak z polepszeniem policyjnych statystyk podobno zmienili zasady co jest przestępstwem a co wykroczeniem i statystyki poszybowały w górę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rbodzek Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Fannnntastyczny wynik. Ciekawe czy zacne BMW X tez ma w standardzie krzywą maskę i drewniane zawieszenie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cosmo Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 (edytowane) Fannnntastyczny wynik. Ciekawe czy zacne BMW X tez ma w standardzie krzywą maskę i drewniane zawieszenie... pewnie nie, ale za to ceny zaczynąją się od 114 000 brutto - podstawowa wersja a jak dokupisz kilka elementów dodatkowych do tej gołej wersji to jeszcze więcej. BMW to segment premium to po pierwsze a po drugie te samochody też mają swoje felery - forum bmw nie czytam, ale nie wierze w samochód doskonały. Dodam tylko, że ta krzywa maska to niezła wtopa nissana ale lepsze to niż blokujący się gaz w toyocie Edytowane 30 Kwietnia 2010 przez cosmo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sceptyk Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 W oryginale: Geländewagen – BMW X3 vor BMW X5 und Nissan Quashqai. Alle mit „sehr gut“ in jedem Baujahr. Toyota RAV 4 und Hyundai Tucson mit Abstand am Tabellenende. Czyli BMW i QQ ocena bdb w każdym roczniku ,Rav4 i Tucson o wiele (daleko) na końcu tabeli. http://www1.adac.de/Auto_Motorrad/pannenstatistik_maengelforum/Pannenstatistik_2009/Gelaendewagen_SUV/Gelaendewagen_SUV.asp?ComponentID=288971&SourcePageID=288970 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dubik77 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Panowie wiecej optymizmu !! Jako oczekujący na QQ cieszy mnie takie zestwienie, a wiadomo że nie ma rzeczy idealnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyle Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 jeżeli to jest zestawienie wg awaryjności, a awarię rozumiemy tak, że coś przestaje działać (albo nawet nie działa w ogóle), to maska nie podchodzi, bo to w zasadzie feler estetyczny . Zawieszenie poniekąd też - głośne, i co z tego? zresztą też chcę być optymistą, bo też czekam a tak z luźnych obserwacji to wnoszę, że generalnie im bardziej skomplikowany (droższy) samochód), tym więcej felerów. Może to nietypowy przykład, bo francuzy, ale mieli ludzie u mnie w pracy trochę renault: twingo, megane i dwie laguny. To pierwsze się nie psuło, drugie sporadczynie coś tam miało, laguny często i regularnie lądowały w serwisie. Roczniki zbliżone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robko30 Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 jeżeli to jest zestawienie wg awaryjności, a awarię rozumiemy tak, że coś przestaje działać (albo nawet nie działa w ogóle), to maska nie podchodzi, bo to w zasadzie feler estetyczny . Zawieszenie poniekąd też - głośne, i co z tego? zresztą też chcę być optymistą, bo też czekam a tak z luźnych obserwacji to wnoszę, że generalnie im bardziej skomplikowany (droższy) samochód), tym więcej felerów. Może to nietypowy przykład, bo francuzy, ale mieli ludzie u mnie w pracy trochę renault: twingo, megane i dwie laguny. To pierwsze się nie psuło, drugie sporadczynie coś tam miało, laguny często i regularnie lądowały w serwisie. Roczniki zbliżone Więc ja mam pechowy model... ;-( U mnie wizyta w serwisie obowiązkowo przynajmniej raz w miesiącu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość taxman Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 hmmmm czyżby dlatego że prawie każde zgłoszenie traktują jako ten model tak ma idź pan stąd ? to jak z polepszeniem policyjnych statystyk podobno zmienili zasady co jest przestępstwem a co wykroczeniem i statystyki poszybowały w górę. ...własnie, na jakiekolwiek uwagi co do kaszanki, słysze ten modal tak ma, a poza tym to debesciak. Jak dla mnie za dużo felerów estetycznych jak za samochód za 100 tys. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waszka Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 ...własnie, na jakiekolwiek uwagi co do kaszanki, słysze ten modal tak ma, a poza tym to debesciak. Jak dla mnie za dużo felerów estetycznych jak za samochód za 100 tys. odebrałem kaśkę około 2 tygodnie temu - na szczeście nie mam zastrzeżeń co do montażu , zawieszenia , lakieru itp. Wrażenia pozytywne i mam nadzieję że tak pozostanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość +2qq_komar Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 (edytowane) Witam, Z całym szacunkiem dla problemów innych ale gdybym czytał wszystkie fora samochodowe nie kupił bym żadnego auta. Na forum przychodzą ludzie z problemami. Po co.. żeby znaleźć ich rozwiązanie. Czytając forum znajduje same problemy. Czy w związku z tym mam np nie kupić auta, którego forum dotyczy? NIE. Czy mam oceniać awaryjność takiego auta po tym ilu użytkowników jest niezadowolonych na forum. NIE. To jak z pralkami, lodówkami i innymi sprzętami. Auto to też sprzęt choć nie trzeba wprawnego oka, żeby zauważył, że bardziej skomplikowane niż lodówka. Zdarzają się takie co mają niestety jakieś wady. Gdzieś ktoś spier... przył na taśmie produkcyjnej.. Różne rzeczy się zdarzają Wiadomo, że każdy z problemem zaraz będzie negował takie zestawienia bezawaryjności. A piszę to dla tych, którzy czekają. Niech im się włos na głowie nie jeży na to co czytają na forum. Są zadowoleni z qq i ja do nich należę. Zadowoleni znacznie rzadziej piszą na forum niż ci niezadowoleni. A tym co mają problemy życzę szybkiego ich rozwiązania. Pozdrawiam Edytowane 6 Maja 2010 przez +2qq_komar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komalo Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Tylko tak tam też piszą, że ocenie zostało poddanych 7 aut w tej klasie - czyli 3 miejsce to środek stawki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Tylko tak tam też piszą, że ocenie zostało poddanych 7 aut w tej klasie - czyli 3 miejsce to środek stawki. ale marka przegrała tylko z bmw więc defakto 2 pozycja:)wszystko zależy nie tylko od tekstu ale i od tego jak go odczytujemy:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Synkro Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Swego czasu w Auto Świecie opublikowano test na dystansie 100 tys km, Qashqai 2.0 benzyna, 4x4, Tekna. Końcowy rezultat był wypadkową ilości wizyt w serwisie, unieruchomień pojazdu i tym podobnych zdarzeń. Ostatecznie Qashqai zajął 24. miejsce z oceną +4 podczas gdy BMW x3 zajęło miejsce 29. z oceną 4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buba1996 Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 taka jest prawda że najstarsze QQ mają z reguły jeszcze assistance firmowy (3 lata) i gwarancję więc myślę że jeśli statystyki ADAC buduje się tak jak kiedyś, czyli na bazie tzw wizyt w serwisie i ilości zgłoszeń do centrum - to QQ jest doby; bo ile z naszych QQ stanęło na drodze ...? no i jeszcze ciekawe jak opisywane są w systemie nasze gwarancyjne naprawy bo pewnie od tego też zależy statystyka, nie wspominając faktu iż ADAC zdaje się daje najwięcej negatywnych punktów za tzw "nagłe stanięcie na drodze" i całe szczęście ze są fora internetowe bo w moim przypadku o wszystkich usterkach dowiedziałem się przed ich wystąpieniem (a było robione już zawieszenie tylne - wymiana; skręcanie układu kierowniczego, skręcanie elementów napędu (nie pamiętam czy półosie czy przeguby), wymiana zamka w klapie tylnej, regulacja maski przedniej; smarowanie podnośników szyb .... a plastik od pasa oraz piszczenie plaska klinowego czeka na zgłoszenie hehe i pytanie czy cokolwiek by z nazwy weszło do statystyki ADAC ps: i tak bardzo lubię swojego QQ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość blacksmith Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Święta racja Panie i Panowie, święta racja. To jest mój pierwszy post. Właściwie nie jestem jeszcze 100% posiadaczem NQ, ale niebawem. Najeździłem się nieco 2 litrowymi motorami, w benzynie i w dieslu, no i jest problem. Na te kilkaset km to właścwie wszystko hula jak trzeba. Jedyne co w przypadku Q należy zaznaczyć to ze wzrostem powyżej 180 w środku może być klaustrofobicznie i klapa bagażnika stanowi zagrożenie guzem na głowie. Dodatkowo, to fakt schowków w środku jak na lekarstwo, trzeba będzie się przyzwyczaić i do silnika. Mój pierwszy diesel. Cała reszta to statystyka, auto piątkowe, lub poniedziałkowe i z tego wynikające kłopoty. Cóż zobaczymy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość waldi1961 Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 Witam, ja bym był sceptyczny do tej klasyfikacji awaryjności ponieważ to klasyfikowane są auta wg niemieckiego rynku, chyba troche lepiej wykonane niż na nasz były blok wschodni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość +2qq_komar Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 tak... a fabryka, robociki i ludziki co tam pracują znają VIN i sobie myślą - kurcze idzie do kraju "bloku" ee to robimy zwałkę.. o a ten idzie do naszych kolegów z bloku języków germańskich.. o to tu trzeba się przyłożyć... Przepraszam jak kogoś mój sarkazm uraził ale nie przesadzajmy. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abp Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 tak... a fabryka, robociki i ludziki co tam pracują znają VIN i sobie myślą - kurcze idzie do kraju "bloku" ee to robimy zwałkę.. o a ten idzie do naszych kolegów z bloku języków germańskich.. o to tu trzeba się przyłożyć... Przepraszam jak kogoś mój sarkazm uraził ale nie przesadzajmy. Pozdrawiam Mam w rodzinie osobę która pracuje we włoskim fiacie. Serie aut produkowane są na dany kraj. Najlepsze produkowane są na Anglie, później kraje europy zachodniej i tak dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piorun Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 Mam w rodzinie osobę która pracuje we włoskim fiacie. Serie aut produkowane są na dany kraj. Najlepsze produkowane są na Anglie, później kraje europy zachodniej i tak dalej. Z tego co poczytałem na zagranicznych forach to na przykładzie "kopniętej" maski widać wyraźnie, iż Nissan takie same auta tłucze na nasz rynek jak i na rynek w Finlandii czy tym bardziej UK... Większe różnice widzę niestety w podejściu do klienta... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.