Gość bubar Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 witam, zauważyłem ze robi się mokro w garażu pod mikrusem.. po podniesieniu go zauważyłem że łączenie skrzyni z silnikiem jest mokre.. olej jest czysty więc jest to raczej przekładniowy.. wydaje mi się że cieknie z tego miejsca w którym wchodzi wodzik od drążka skrzyni biegów.. powiedzcie koledzy jaka tak jest uszczelka,zimering?? i czy da się to zrobić w garażu na lewarku.. czy raczej mechanik.. miał ktoś taką dolegliwość?? jaki może być koszt naprawy?? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek_Rz Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Wymiana simeringu na wodziku i ewentualnie simeringu na wałku głównym skrzyni (to ten który wchodzi w sprzęgło) wymaga raczej jej wyciągnięcie na zewnątrz i rozebranie. Zbadaj najwyżej położone, miejsce wycieku oleju, bo od niego może się sączyć olej na inne miejsca. Najczęściej leciały simeringi na półosiach i z nich przez obrotowy ruch olej rozprzestrzeniał się po całej skrzyni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bubar Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 dziś mogłem wjechać u znajomego na kanał i zobaczyłem co i jak.. wygląda na to że masz racje i źródło jest właśnie na wodziku od skrzyni.. ale jak pojechałem do sklepu to mi powiedzieli ze nie mają takiego uszczelniacza/zimeringu.. może ktoś ma wyciągnięty gdzieś lub zna wymiary to może by coś mógł wykombinować.. pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek_Rz Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 dziś mogłem wjechać u znajomego na kanał i zobaczyłem co i jak.. wygląda na to że masz racje i źródło jest właśnie na wodziku od skrzyni.. ale jak pojechałem do sklepu to mi powiedzieli ze nie mają takiego uszczelniacza/zimeringu.. może ktoś ma wyciągnięty gdzieś lub zna wymiary to może by coś mógł wykombinować.. pozdr. Mam wysiągniętą skrzynię od 1.0 wiec Ci to sprawdzę, ale dopiero popołudniu. Średnica wewnętrzna 16mm, zewnętrzna 32mm, grubość orginalnego to 15mm. Ja jak wymieniałem to kupiłem cieńszy ale to w niczym nie przeszkadza. Niestety żeby go wymienić trzeba rozebrać skrzynie. Chyba że jest jakaś metoda żeby zbić z tego trzpienia tą blachę do której przykręca się wodzik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.