Gość markaw Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 Mam instalacje II generacji z emulatorem STAG2-L. Nie działa w niej krokowiec, więc chodzi to na śrubie (jak inst. I generacji). Problem jest następujący, bez obciążenia (na postoju) do 3500 obrotów mam mieszankę bogatą, podczas jazdy wystarczy 1000, by wskaźnik pokazał ubogą. Gdy wzbogacam mieszankę na parowniku i śrubie, bez obciążenia (na postoju) muszę mieć ze 4500, by przy 2500 (podczas jazdy) wskaźnik pokazywał (jeszcze) bogatą mieszankę. Jak w takich okolicznościach ustawić ten gaz? Pozd. grupowiczów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 2 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 a skąd bierzesz sygnał prosto z sondy czy się wpiąłeś w sygnał z emulatora ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość markaw Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 Witaj. Podpiąłem się pod złącze do Testera Sondy Lambda TSL-02. Na złączu jest: zasilanie, masa, sygnał z sondy i wyprowadzenie które po przyłączeniu do masy otwiera silnik krokowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 czyli sygmał idzie prosto z sondy czy przechodzi przez emulator ..? i idzie do ecu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość markaw Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Sygnał z sondy idzie na emulator, który działa tylko na lpg. Emulator steruje krokowcem (u mnie nie działa, jest śruba) i wytwarza prawidłowy sygnał na ECU. Na benzynie sygnał z sondy bezpośrednio steruje ECU (mniemam że tak jest). Intersuje mnie rozbieżność między biegiem jałowym a pracą podczas jazdy (o czym piszę w pierwszym mailu). Obecnie testuję następujące rozwiązanie. Na dolocie zrobiłem zwążkę o śr. 3cm (bez niej podczas jazdy mieszanka była uboga). Śrubę ustawiłem tak, by do 3000 obrotów (podczas jazdy) mieszanka była bogata, powyżej uboga (decydują milimetry). Myślę, że jak uruchomię krokowiec to będzie ok., ale nie mam doświadczenia stąd pytam. Pozd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 zwężka to żadne rozwiązanie jak nie masz krokowca to powinno sie ustawiać jak 1 gen czyli register śruba powinno sie wykręcić do końca i potem przy 3000 rpm dokręcać jak obroty zaczna spadać to odkręcić jeden obrót .... a potem środek regulacji na reduktorze ,,, cZyli odkęcasz (autko chodzi na wolnych równo)/lub zakręcasz śrubkę i patrzysz jak obroty zaczynają spadać w jednym i drugim kierunku mieszanka jest bogata albo uboga silnik zwalnia potem jedziesz w druga stronę i patrzysz ile obrotów masz od jednego do drugiego końca powiecmy 3 obroty ti ustawiasz od ubogiej 1.5-1.6 i powinno być ok ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość markaw Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Witam. Ustawiłem to tak, by czujnik sondy pokazywała bogatą mieszankę w zakresie do 3000 obrotów (podczas jazdy). Jeśli chodzi o dynamikę, to nie jest źle, najważniejsze że nie mam odczucia że palę zawory. Czujnik z allegro (za 20 pln z przesyłką) mam podpięty na stałe, to daje kontrolę nad tym co się dzieje. Pozd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 3 kolorowa dioda ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.