Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11.144] Kod błędu p0135


Punisher1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam forumowiczów!

 

Bardzo prosze o pomoc. Jakis czas temu samochod w czasie jazdy zgasl i juz nie odpalil. W warsztacie wyczail, ze spalil sie bezpiecznik od engine control. Po odlaczeniu sondy wszystko bylo ok. Wymienilem sonde i mialem spokoj. Obecnie jakies 4000km pozniej problem wrocil. W ciagu tygodnia spalil bezpiecznik 3 razy, ale wystarczylo go zmienic i byl znowu spokoj na dosc dlugo ( jezdzilem po Polsce i po Pradze ) ale pod koniec podczas powrotu do domu spod Kudowy do Wroclawia palil bezpiecznik 4 razy i wymiana nic nie pomagala, az okolo godziny postoju az wszystko troche przestyglo. Zauwazylem tez,ze :

 

- bezpiecznik pali juz w momencie samego przelaczenia kluczyka - wlaczenia zaplonu bez krecenia rozrusznikiem

- wszystko powylaczalem, zeby wyeliminowac wplyw klimy, radia i innych elektrycznych spraw

- bezpiecznik pali podczas jazdy i z podlaczona i odlaczona wtyczka sondy

- jakis czas temu mialem wymieniany plyn w chlodnicy i wbrew zaleceniom tesc nie odpowietrzyl ukladu( nie wiem czy ma to wplyw) i teraz chlodnica ma pod korek plynu i nic nie oddaje ani nie bierze ze zbiornika wyrownawczego i na zimnym i na goracym po odkreceniu korka chlodnicy - plynu jest pod nakretke. Nawet przy spokojnej jezdzie chlodnica od gory baaardzo goraca jest.

- bezpiecnzik pali i przy dynamicznej i emeryckiej jezdzie

- raz jedyny wyskoczyl mi na czytniku blad p0135, ale to jak jechalem z odlaczona sonda dla sprawdzenia

- najpierw wylaczal sie po 50km , potem 80 i znowu po okolo 40km jazdy ( problem na zimnym silniku nie wystepuje )

- temperatura silnika zawsze w normie

 

Bardzo prosze o pomoc bo nie mam pojecia co robic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka primera p12 czy p11 bo w p12 chyba w 1.9 przecierała się wiązka pod kompem i robiła zwarcie i samochód gasł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka primera p12 czy p11 bo w p12 chyba w 1.9 przecierała się wiązka pod kompem i robiła zwarcie i samochód gasł

 

 

P11.144 z 2001 roku silnik 1.8 bez gazu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam forumowiczów!

 

 

- jakis czas temu mialem wymieniany plyn w chlodnicy i wbrew zaleceniom tesc nie odpowietrzyl ukladu( nie wiem czy ma to wplyw) i teraz chlodnica ma pod korek plynu i nic nie oddaje ani nie bierze ze zbiornika wyrownawczego i na zimnym i na goracym po odkreceniu korka chlodnicy - plynu jest pod nakretke. Nawet przy spokojnej jezdzie chlodnica od gory baaardzo goraca jest.

 

- ( problem na zimnym silniku nie wystepuje )

 

 

z tym płynem nie powinno tak być, nie odpowietrza się tego układu bo jest sterowany zaworem w korku wlewu, czyli może coś trzeba poszukać w układzie chłodzenia, jak objawy wystąpiły po zmianie płynu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość slawekm

z tym płynem nie powinno tak być, nie odpowietrza się tego układu bo jest sterowany zaworem w korku wlewu, czyli może coś trzeba poszukać w układzie chłodzenia, jak objawy wystąpiły po zmianie płynu.

jak to się nie odpowietrza ? :unsure: nawet w instrukcji obsługi dodawanej do samochodu są pokazane śruby którymi się odpowietrza układ przy napełnianiu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak to się nie odpowietrza ? :unsure: nawet w instrukcji obsługi dodawanej do samochodu są pokazane śruby którymi się odpowietrza układ przy napełnianiu

 

hmmm jak tak mówisz to może tak jest, a gdzie te śruby są?? bo ja przejrzałem dzisiaj wszystkie węże i nic nie znalazłem, może moja primka nie ma czegoś takiego, zawsze leję do pełna aż górny wąż też będzie pełen do tego w zbiornik wyrównawczy też do pełna, coby zassał jak się podgrzeje i po jeździe dolewam w razie potrzeby do wyrównawczego i chłodnicy i jest gitt, odpowietrzniki widziałem kiedyś w renówkach i VW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość slawekm

hmmm jak tak mówisz to może tak jest, a gdzie te śruby są?? bo ja przejrzałem dzisiaj wszystkie węże i nic nie znalazłem, może moja primka nie ma czegoś takiego, zawsze leję do pełna aż górny wąż też będzie pełen do tego w zbiornik wyrównawczy też do pełna, coby zassał jak się podgrzeje i po jeździe dolewam w razie potrzeby do wyrównawczego i chłodnicy i jest gitt, odpowietrzniki widziałem kiedyś w renówkach i VW.

ściągnij instrukcję obsługi z linka z forum i rozdział o wymianie płynu chłodniczego obejrzyj :shiftyninja:

a co do VW to miałem kilka i się z odpowietrznikiem nie spotkałem ale to też nie oznacza, że w żadnym nie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...