Punisher1 Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 Witam forumowiczów! Bardzo prosze o pomoc. Jakis czas temu samochod w czasie jazdy zgasl i juz nie odpalil. W warsztacie wyczail, ze spalil sie bezpiecznik od engine control. Po odlaczeniu sondy wszystko bylo ok. Wymienilem sonde i mialem spokoj. Obecnie jakies 4000km pozniej problem wrocil. W ciagu tygodnia spalil bezpiecznik 3 razy, ale wystarczylo go zmienic i byl znowu spokoj na dosc dlugo ( jezdzilem po Polsce i po Pradze ) ale pod koniec podczas powrotu do domu spod Kudowy do Wroclawia palil bezpiecznik 4 razy i wymiana nic nie pomagala, az okolo godziny postoju az wszystko troche przestyglo. Zauwazylem tez,ze : - bezpiecznik pali juz w momencie samego przelaczenia kluczyka - wlaczenia zaplonu bez krecenia rozrusznikiem - wszystko powylaczalem, zeby wyeliminowac wplyw klimy, radia i innych elektrycznych spraw - bezpiecznik pali podczas jazdy i z podlaczona i odlaczona wtyczka sondy - jakis czas temu mialem wymieniany plyn w chlodnicy i wbrew zaleceniom tesc nie odpowietrzyl ukladu( nie wiem czy ma to wplyw) i teraz chlodnica ma pod korek plynu i nic nie oddaje ani nie bierze ze zbiornika wyrownawczego i na zimnym i na goracym po odkreceniu korka chlodnicy - plynu jest pod nakretke. Nawet przy spokojnej jezdzie chlodnica od gory baaardzo goraca jest. - bezpiecnzik pali i przy dynamicznej i emeryckiej jezdzie - raz jedyny wyskoczyl mi na czytniku blad p0135, ale to jak jechalem z odlaczona sonda dla sprawdzenia - najpierw wylaczal sie po 50km , potem 80 i znowu po okolo 40km jazdy ( problem na zimnym silniku nie wystepuje ) - temperatura silnika zawsze w normie Bardzo prosze o pomoc bo nie mam pojecia co robic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal801 Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 Jaka primera p12 czy p11 bo w p12 chyba w 1.9 przecierała się wiązka pod kompem i robiła zwarcie i samochód gasł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Punisher1 Opublikowano 4 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Jaka primera p12 czy p11 bo w p12 chyba w 1.9 przecierała się wiązka pod kompem i robiła zwarcie i samochód gasł P11.144 z 2001 roku silnik 1.8 bez gazu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Witam forumowiczów! - jakis czas temu mialem wymieniany plyn w chlodnicy i wbrew zaleceniom tesc nie odpowietrzyl ukladu( nie wiem czy ma to wplyw) i teraz chlodnica ma pod korek plynu i nic nie oddaje ani nie bierze ze zbiornika wyrownawczego i na zimnym i na goracym po odkreceniu korka chlodnicy - plynu jest pod nakretke. Nawet przy spokojnej jezdzie chlodnica od gory baaardzo goraca jest. - ( problem na zimnym silniku nie wystepuje ) z tym płynem nie powinno tak być, nie odpowietrza się tego układu bo jest sterowany zaworem w korku wlewu, czyli może coś trzeba poszukać w układzie chłodzenia, jak objawy wystąpiły po zmianie płynu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slawekm Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 z tym płynem nie powinno tak być, nie odpowietrza się tego układu bo jest sterowany zaworem w korku wlewu, czyli może coś trzeba poszukać w układzie chłodzenia, jak objawy wystąpiły po zmianie płynu. jak to się nie odpowietrza ? nawet w instrukcji obsługi dodawanej do samochodu są pokazane śruby którymi się odpowietrza układ przy napełnianiu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 jak to się nie odpowietrza ? nawet w instrukcji obsługi dodawanej do samochodu są pokazane śruby którymi się odpowietrza układ przy napełnianiu hmmm jak tak mówisz to może tak jest, a gdzie te śruby są?? bo ja przejrzałem dzisiaj wszystkie węże i nic nie znalazłem, może moja primka nie ma czegoś takiego, zawsze leję do pełna aż górny wąż też będzie pełen do tego w zbiornik wyrównawczy też do pełna, coby zassał jak się podgrzeje i po jeździe dolewam w razie potrzeby do wyrównawczego i chłodnicy i jest gitt, odpowietrzniki widziałem kiedyś w renówkach i VW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slawekm Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 hmmm jak tak mówisz to może tak jest, a gdzie te śruby są?? bo ja przejrzałem dzisiaj wszystkie węże i nic nie znalazłem, może moja primka nie ma czegoś takiego, zawsze leję do pełna aż górny wąż też będzie pełen do tego w zbiornik wyrównawczy też do pełna, coby zassał jak się podgrzeje i po jeździe dolewam w razie potrzeby do wyrównawczego i chłodnicy i jest gitt, odpowietrzniki widziałem kiedyś w renówkach i VW. ściągnij instrukcję obsługi z linka z forum i rozdział o wymianie płynu chłodniczego obejrzyj a co do VW to miałem kilka i się z odpowietrznikiem nie spotkałem ale to też nie oznacza, że w żadnym nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek86 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Punisher1 ustaliłeś co było przyczyną przepalania się tego bezpiecznika??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.