seylor Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 Witam, i mam prośbę czy ktoś miał podobny przypadek, że zaczynając od prędkości 110km/h, a kończąc na 140km/h pojawiają się mocne drgania kierownicy.Nadmieniam,iż koła były wyważane 3 razy w 3 różnych warsztatach i nic to nie pomogło.Proszę o sugestie i z góry dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P11DK Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 To ze były wyważane czasami nie jest wytłumaczeniem. Zakładając jednak że wyważałeś kilka razy pytanie mam czy założyłeś nowe opony? Sprawa druga kiedy pojawił ci się ten objaw? zaraz po założeniu owych opon? Jaki stan jest tarcz hamulcowych? Nowe opony wymagają ułożenia się, nie dotyczy to każdej zakupionej opony. takie jednak przypadki się zdarzają i nie ma to znaczenia na markę opony. Oczywiście można co chwilę wyważać i tracić kasę, jednak proponuję pojeździć dłużej w bezpiecznych granicach prędkości tzn kiedy brak jest objawów drgania. Po jakimś czasie kiedy nowa opona się uleży należy ponownie wyważyć zestaw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
george Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 Hej! Sprawa wyważania wiele razy była poruszana na forum. Jeśli w Twoim samochodzie opisany efekt nie ustąpi (o czym wyżej pisze kolega), to proponuję zrobić wyważanie koła na samochodzie. Są warsztaty, które posiadają sprzęt do tego typu prac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adamb88 Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 to troszeczkę inaczej zasugeruję: w felgach: czy otwór centrujący jest idealnie spasowany? (w moim sunny n14 jest średnica 59,1mm). Jeżeli masz nieoryginalne alusy (bądź stalówki) i niefabryczny otwór centrujący (np u ciebie jest 59,1 a w felgach masz 63 z Hondy) to plastikowe pierścienie centrujące mogą być rozwiązaniem. ale to rzadko spotykane raczej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość truszczu Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 Zrób zbieżność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herson Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Zacznij od sprawdzenia luzów w układzie kierowniczym ( najtańsze rozwiązanie ), przetoczenia tarcz hamulcowych, później doważanie kół na aucie, zbieżnośc na końcu po wyeliminowaniu luzów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.