Gość tomassz Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 Witam! Wiem, że temat był poruszany, ale...mam P11 kombi 2.0 16v i usterkę dotycząca braku światła przeciwmgłowego z tyłu. Sprawdzałem żarówkę i styki w obejmie są ok, kable pod "harmonijką gumową" między klapą a nadwoziem nieprzerwane - brak prądu przy styku w obejmie żarówki i na kablu w tylnym, lewym słupku - sprawdzałem nacinając kabel. Sprawdzałem bezpieczniki wyrywkowo dotycząca świateł, bo nie znalazłem bezpiecznika od tylnych przeciwmgielnych (podobnie jak przekaźnika). MOŻE KTOŚ POMOŻE??? PROSZĘ O POMOC!!! (niedługo zobaczę czy w przełączniku wszystko ok...) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 (niedługo zobaczę czy w przełączniku wszystko ok...) i wtedy można dalej radzić, jak wszystko będzie OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomassz Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Sprawdziłem włącznik zespolony - dobry, żadnych elementów zaśniedziałych, stan ok. I teraz jestem w kropce, co się walnęło, że nie ma światła tylnego przeciwmgielnego??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 znalazłeś piny od światła?? zwarłeś na krótko?? i też nie działa?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomassz Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Nie, nie zwarłem, nie za bardzo wiem, gdzie miałbym podłączyć na krótko (nie znam się dobrze na elektryce).A gdzie byś proponował podłączyć - przy kostce przełączników...(dzięki za zainteresowanie tematem) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 zobacz przy bezpiecznikach, musisz iść po kablach od włącznika lub zobaczyć na schemacie jak to leci, ja bym zaczął od końca i eliminował wszystko po kolei, czyli 2 kable jeden do + aku drugi do masy i do lampki bezpośrednio i tak aż do samych bezpieczników i dalej, wreszcie kiedyś będzie przerwa, bo mam nadzieję, że światła masz włączone przy włączaniu przeciwmgielnego, bo inaczej się nie zapali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomassz Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 najciekawsze jest to, że nie znalazłem bezpiecznika odpowiadającego za to światło w P11, gdzie w P10 jest na to światło i w P12 też. schemat który udało mi się znaleźć niewiele mi mówi - P10...lub schematy skrzynek bezpieczników... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 najciekawsze jest to, że nie znalazłem bezpiecznika odpowiadającego za to światło w P11, gdzie w P10 jest na to światło i w P12 też. schemat który udało mi się znaleźć niewiele mi mówi - P10...lub schematy skrzynek bezpieczników... na tym schemacie wszystko widać co jak idzie i gdzie trzeba włączyć, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomassz Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 DINO czy mógłbyś np. jutro sprawdzić, gdzie szukać tego bezpiecznika czy przekaźnika od tego światełka? Ja za dużo czasu nie mam by grzebać - dzieci swoje zajmują. Jeśli nie znajdę przyczyny na dniach, to po prostu oddam do elektryka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 DINO czy mógłbyś np. jutro sprawdzić, gdzie szukać tego bezpiecznika czy przekaźnika od tego światełka? Ja za dużo czasu nie mam by grzebać - dzieci swoje zajmują. Jeśli nie znajdę przyczyny na dniach, to po prostu oddam do elektryka... OK jak nie zapomnę to oblukam u siebie, szkoda bo dzisiaj pożyczyłem serwisówkę i nie za bardzo mam gdzie sprawdzić jak to idzie na schemacie na klapce od bezpieczników mam opis REAR DEFOG, czyli chyba tylne przeciwmgielne bezp 15A i jest 2 razy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomassz Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 (edytowane) OK jak nie zapomnę to oblukam u siebie, szkoda bo dzisiaj pożyczyłem serwisówkę i nie za bardzo mam gdzie sprawdzić jak to idzie na schemacie na klapce od bezpieczników mam opis REAR DEFOG, czyli chyba tylne przeciwmgielne bezp 15A i jest 2 razy REAR DEFOG- ogrzewanie tylnej szyby... a przeciwmgielne to chyba: RR FOG LAMP Edytowane 6 Maja 2010 przez tomassz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 REAR DEFOG- ogrzewanie tylnej szyby... a przeciwmgielne to chyba: RR FOG LAMP ano możliwe tylko, że są 2 bezpieczniki a jeśli chodzi o przeciwmgielne to tylko FR FOG LAMP to może są na jednym w końcu przełączane są po kolei najpierw tylne światło a później przednie halogeny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimm Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 Tutaj macie opis bezpieczników Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 Tutaj macie opis bezpieczników czyli z tego wynika, że od tylnych przeciwmgielnych trzeba szukać pod maską Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawa Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 (edytowane) koledzy jeżeli macie primere w kombi to przyczyny niedziałających świateł, które są w klapie należy szukać w harmonijkowej gumie w od strony kierowcy tam gdzie idą przewody z budy do klapy, tam najczęściej pękają przewody , miałem ten sam problem z przeciwmglowymi i z 3 stopem. Edytowane 7 Maja 2010 przez Gawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomassz Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 (edytowane) Jak już pisałem w swoim 1-szym wpisie sprawdzałem to..., gdyż czytałem o tym w Twym wcześniejszym poście Gawa Tutaj macie opis bezpieczników Już to analizowałem nim posta otworzyłem i nie ma pod maską tego RR FOG LAMP (chyba, że koło prawego nadkola - tam są nie podpisane przekaźniki, ale program warsztatowy mówi, że tam nie ma tego): Jutro podjadę do elektryka więc opisze co i jak jak znajdzie (a znajdzie). Pozdrawiam wszystkich Ostatnia kończąca odpowiedź na post - Elektryk stwierdził 2 usterki: 1. Namieszane było w oryginalnej kostce pod hakiem do przyczepki (mogłem to sprawdzić sam), 2. Przerwa gdzieś była na obwodzie - drut przerwany w osłonie. Jemu to zajęło niecałą godzinkę, a ja męczyłem się... Tak to już jest - ja się znam na czymś innym (np. procesy erozji mrozowej...) POZDRAWIAM WSZYSTKICH ZAINTERESOWANYCH!!! Edytowane 7 Maja 2010 przez tomassz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.