Gość Tofu Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 ładnie to wygląda, jak jest też tak zestrojona to będziesz zadowolony z instalacji i będziesz się cieszył bezproblemową jazdą no to prawda ładnie i widać że chcieli jak najkrótsze węże dać ,,, chętnie bym zobaczył jakie mnożniki to ma jak z wydajnością bo jedni piszą 30 KM inny 60 KM ,.. a nie wiadomo gdzie prawda leży ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nemo Opublikowano 14 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 facet sprawia dobre wrażenie jak sie z orientowałem to terminy ma zajęte trzeba czekać dwa trzy tygodnie na założenie,mnie się udało wypadło jedno auto do instalacji,a ja go uprosiłem,mam nadzieję że opłaciło się że nie są to pieniądze wyrzucone,jak narazie jest OK! Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 no to ile zainwestowałeś ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nemo Opublikowano 14 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 3000 PLN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 koszą za instalki ,,, ale i tak się opłaca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 koszą za instalki ,,, ale i tak się opłaca no trochę przycięli jak za taki zestaw ale chociaż ładnie zmontowany i jak też tak ładnie będzie jeździł to niech będzie, bo nie da się tanio i dobrze bo jest albo tanio i wtedy trzeba samemu inwestować i się martwić albo jest dobrze i jeździ się tylko pod pompy, co nie zmienia stanu rzeczy że dość drogo jak za STAGA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 no tego walteka to juz w zestawach AC sprzedają wiec widać że nowe to no ciekawy jestem jakie dysze i jaka mapka ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nemo Opublikowano 16 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 zapewne chodzi Ci o mapke która instalator ma na kompie,ja tego nie mam więc nie moge wam przesłać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 zapewne chodzi Ci o mapke która instalator ma na kompie,ja tego nie mam więc nie moge wam przesłać możesz zrobić sobie scrina u niego i zgrać na pena Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nemo Opublikowano 16 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 mam sprawe w połowie tygodnia w Ntargu to wpadne do niego i pogadam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 mam sprawe w połowie tygodnia w Ntargu to wpadne do niego i pogadam ładnie instalka zrobiona także nie ma co sie bać tak z ciekawości chcemy zobaczyć jak te nowe wtryski valdka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nemo Opublikowano 17 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 mam jeszcze takie pytanie,przyszło mi to akurat do głowy,na wypadek odpukać,ale czasem sie zdarza,mianowicie w razie pożaru auta wypadku itp:czy jest jakiś zawór odcinajacy przy butli,butla jest w kole zapasowym w bagażniku,czy też trzeba w duchu się pozegnać i sp***rzać jak się da!? Co do mapki to nie ma sprawy, o ile macher nie będzie robił problemu,to koło niedzieli prześle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 mam jeszcze takie pytanie,przyszło mi to akurat do głowy,na wypadek odpukać,ale czasem sie zdarza,mianowicie w razie pożaru auta wypadku itp:czy jest jakiś zawór odcinajacy przy butli,butla jest w kole zapasowym w bagażniku,czy też trzeba w duchu się pozegnać i sp***rzać jak się da!? Co do mapki to nie ma sprawy, o ile macher nie będzie robił problemu,to koło niedzieli prześle. butla jest bezpieczna, zawór odetnie przy spadku ciśnienia, oczywiście nie mówię w przypadkach extrimm jak wskoczysz autem do duuużego ogniska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nemo Opublikowano 17 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 (edytowane) no to mnie uspokoiłeś :D Co do mapek to jeszcze może być taka opcja koniec czerwca ,lipiec i sierpień będe bywał w Krakowie-Bieżanowie,a widze że Tofu jest z Krakowa to jak jest gdzieś w okolicy,ul.Potrzask,Bieżanowskiej to mógłby luknąć okiem Edytowane 17 Maja 2010 przez nemo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 Ba pewnie ..narazie to mam du**e u siebie ,,, i nie mam kiedy hany spuścić na dół Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 17 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 Odkopuję temat, aby nie zaśmiecać forum W mojej Micrze 1996r jest taka instalacja jak na zdjęciach. Z uwagi, iż i tak w tym m-cu kończy się legalizacja butli i muszę ją przedłużyć, to proszę o opinię cóż jest warta ta moja instalacja. Dodam że ostatnio paliła ponad 9 litrów gazu, ale były małe niedomagania /czujnik temperatury/ - tutaj ładnie opisałem co dziś zrobiłem http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/21986-k11-instrukcja-regeneracji-przeplywomierza/page-6? Najpierw uporam się z tymi obrotami, a potem może do gazownika i regulacja parownika - co o tym myślicie? Zrobiłem również zdjęcia przełącznika gazu na pulpicie, oraz zbiornik gazu, tutaj też mam pytanko - czy jest podłączenie aby działały kontrolki stanu gazu i rezerwy? Wszelkie podpowiedzi mile widziane a tutaj fotki instalacji https://picasaweb.google.com/112115303120821761314/InstalacjaGazowa?authkey=Gv1sRgCIDSqp_U7PO3twE# Pozdrowionka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 18 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 z tymi wolnymi obrotami, to może być powiązane z gazem, przełącz auto na gaz, zakręć butle i poczekaj aż wypali, wtedy pojeździj trochę na PB i zobacz czy nadal bedzie kiwało, zregenerował bym parownik, bo jak się kończy legalizacja butli to pewnie i nic przy nim nie było robione, wyczyścić krokowca i tyle, zajrzeć w ustawienia, program jest w necie, jak nei masz to podeslę, do tego mogę podesłać instrukcje do Bingo, jeżeli chodzi o tą generację LPG to Bingo jest chyba najlepsze https://www.google.pl/search?q=bingo+s+4+schemat&rlz=1C1SAVI_enPL521PL521&aq=1&oq=bingo.s-4&aqs=chrome.2.57j0l3.9302j0&sourceid=chrome&ie=UTF-8&qscrl=1 czy tam czasem w tej mikrze nie ma wielopumnktu/??? jak tak to osobiście bym zmienił instalację na sekwencję, wtedy zobaczysz radość z jazdy i spalania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 18 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 Romano-to reduktor i zawórgazowy. Tomasetto-to wielozawór,szczelna obudowa,zawór tankowania. Bingo-to system ochrony sondy Lambda ----- więc jaką mam instalację Bingo? A co możesz jeszcze powiedzieć o tym wskazaniu stanu gazu i rezerwy? Jest podłączone, czy brak tej obcji a zamontowany jest tylko taki przełącznik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 18 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 wygląda jak od tego, czyli trzeba sprawdzić kabelki do butli albo w programie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 18 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 (edytowane) No dzięki. Zejdę jeszcze teraz i spróbuję wykręcić i wyczyścić tego krokowca, lecz nie wiem czy mi się to uda. Śruby są jeszcze fabryczne na gwiazdkę a wszysto z obudową przepustnicy to wielkie naloty i wżery, których nie sposób wyczyścić. Więc nie wiem czy gwiazdkowym uda mi się to odkręcić, jeśli tak to później postaram się go przykręcić na zwykłe śrubki z łebkiem-jeśli takie znajdę. Ps...... Dzisiaj rozebrałem silniczek krokowy - był czarny jak ziemia i pełno osadu. Przemyłem i zamontowałem ponownie. Kilka razy uruchamiałem silnik i czekałem do załączenia wentylatora. Potem jazda próbna i odziwo obroty na chwilę obecną wróciły do normy. Są wolne, stabilne i nie falują. Fotorelacja...https://picasaweb.go...gCPTF5pyP7eOrSg# Edytowane 18 Maja 2013 przez mirekg9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.