PumaRST Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 (edytowane) Witam serdecznie, 1. NICK: PumaRST 2. IMIĘ: xXx 3. MODEL: Nissan Almera GTI „CHRUPEK” 4. WERSJA: Street@Track FunCar 5. ROCZNIK: 1999r. 6. SILNIK: 2,0 16v 143KM 178Nm 7. OPIS AUTA: 100% seria z drobnymi zmianami, przebieg 170tkm, stan ogólny dobry+, niestety Nissan to taki japoński Ford i mimo że auto bez większych przygód to sporo ognisk korozji w nadkolach, progach i kilku innych dziwnych miejscach. Przeznaczenie auta czysto normalne oraz okazyjne wizyty na Torze. Choć mam nadzieje, że za jakiś czas uda mi się ją zostawić jako typową wyścigówkę – ale to już czas pokaże. Moje zainteresowania tym modelem zaczęły się jakiś czas temu gdy posiadałem czarną Almerę GTI. Niestety tamto auto musiałem sprzedać ale jest jej następczyni. Opis pierwszej almery: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/46088-nissan-almera-gti-by-pumarst/ 8. DOKONANE ZMIANY / WYKONANE PRACE a. wizualne: ciemne szyby b. mechaniczne: wycięty katalizator, filtr stożkowy, sprężyny Eibach ProKit –40mm, Toyo Proxes T1-R 205/50/15, Felgi WolfRacing 6,5/15” (waga 6,2kg ) – ostatnie foto, jeszcze nie na aucie. Silnik zalany Valvoline Racing VR1 10w60, skrzynia zalana Motul Gear 300 75w90. c. audio: coś tam gra, ale to jest bez znaczenia FOTKI AUTA Pierwsza AlmeraGTI : Obecna AlmeraGTI: Oraz Foto/obrazek felg jakie będą na lato, a oryginalna Felga z GTI będzie na zimę: nastąpiły dwie aktualizacje: 1) przyszły felgi WolfRace i tak sie przezentują na aucie: 2) Byłem z "Chrupkiem" na hamowni i wynik troszke mnie zaskoczył, jak na zakres zmian (wycięty kat, przestawiony zapłon na oko i filtr stożkowy), 148KM 184Nm Teraz czekam do 19.06.2010 na pierwszy start w SuperOesie na torze Kielce. I zobaczymy jak sobie poradzę z autem i tą imprezą. Mam pytanie odnośnie Naby do kierownicy, czy pasuje tylko od Almery N15?? a moze pasuje od Sunny/Primera?? z góry dzieki za odpowiedź. Pozdrawiam PumaRST Edytowane 19 Maja 2010 przez PumaRST Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 Ładna ta nowa alemra ale daleko jej do chrupka Ps. Wynik bardzo przyzwoity A co do naby to owszem Pasuje z Sunnego/Primery ale niestety klakson działać nie będzie... Chyba że weźmiesz dedykowaną do Primery P11.. Powodzenia na torze i w walce o moc - może was odwiedzę w Miedzianej Górze - PW albo wiadomość na GG mile widziana 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PumaRST Opublikowano 19 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 (edytowane) Kuba "Chrupek ze względu na rudą w różnych miejscach a nie ze względu na moc. A uwierz mi że jest w zaskakujących miejscach, w szczególności jak na 11 letnie auto. co do naby, czyli musze szukać z P11 lub N15, dzieki za odpowiedź swoją drogą dzieki za instrukcje dotyczącą zapłonu. Jak bedą ruszać zapisy na kolejną eliminacje SuperOesu to dostaniesz info bo miejsca znikaja w ciągu 1-2 dni. Edytowane 19 Maja 2010 przez PumaRST Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 20 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 nono Puma całkiem niezłe wyjściowe wyniki ta almera ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PumaRST Opublikowano 5 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2010 lukas dzięki, panowie mam taką sprawę, z racji że dziś musiałem wyjąć fotel pasażera to odpiąłem kable od airBagu i po wsadzeniu miga mi kontrola - pewnie nie obejdzie sie bez wizyty w ASO, ale pytanie moje jest następujące: jak się w przyszłości pozbyć takiego problemu bo przymierzam sie do montażu Kubła i kierownicy sportowej ale chcialbym żeby pozostałem 2 poduchy dla pasażera działały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 Oporniczek się wsadza w miejscu poduchy a co do skasowania błędu poduszki poszło PW 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PumaRST Opublikowano 23 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Oporniczek się wsadza w miejscu poduchy a co do skasowania błędu poduszki poszło PW jaki w kierownicę a jaki w fotele i gdzie to montować/w lutować. no i po pierwszym starcie. O wyniku raczej szkoda gadać, jedyne co mogę nadmienić to zwiódł kierowca. auto daje rade. o to mapa trasy: oraz kilka fotek: następny start 17.07.2010. Mam nadzieje że uda sie do tego czasu wsadzić fotel, pasy i kierownicę oraz może short shiftera. co do rezystorów mam pytanie, czy w almerze też wystarczy 2,2 oma?? Pozdrawiam PumaRST Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 jaki w kierownicę a jaki w fotele i gdzie to montować/w lutować. Wlutować albo wsadzić i zabezpeiczyć, najlepiej to w oryginalne kostki wsadzić... obejdzie się bez lutowania Ps. jak znajdę u Siebie w garge jakąś poduszkę to sprawdzę jej oporność i CI podam tzn. tą z kierownicy i z deski rozdzielczej... Pss. dobre fotki widać zadziorność auta 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Berry Opublikowano 24 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 (edytowane) Znalazłem filmik z tego OESu 19.06.2010 Ciebie jednak nie uwzględnili 17.07.2010 też Cię nie widać, czyżby chrupek to jakiś zastrzeżony okaz ? za to Coobcio się pojawił w przyszłym roku czas na mnie Edytowane 24 Października 2010 przez Berry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PumaRST Opublikowano 10 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 w przyszłym roku czas na mnie jesli mówisz o kielcach to zapraszam jakoś Almera nie wpada w oko kamerzystą. generalnie przejechałem 6 eliminacji i największm sukcesem jest fakt że nie byłem ostatni W aucie się trochę pozmieniało i zmienia caly czas wiec jak się skończy któryś etap to opiszę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrolinex Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 Hmmm. Czy to nie ta Almerka??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PumaRST Opublikowano 10 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 tak to moja almera i moje wypociny na torze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Berry Opublikowano 11 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 No nareszcie jakiś filmik z Almą Puma jakie są koszta startu w takiej imprezie i wymagania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PumaRST Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 No nareszcie jakiś filmik z Almą Puma jakie są koszta startu w takiej imprezie i wymagania? 110zł plus paliwo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maius Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 Puma, w Almerze masz kolektor od N14 GTI, tak? Jak z lambdą tam jest? Trzeba dospawać sobie coś w rodzaju gniazda na sondę? Bo jak patrzę na zdjęcia, to w ogóle nie widzę żadnego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PumaRST Opublikowano 17 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 dokładnie, mam dospawane gniazdo na sondę na połączeniu dwóch kanałów w jeden. co do auta: 1) odchudzone zostało do wagi 1050kg, 2) kupiłem semi slicki tył R888 a przód Federal RS-r I jakieś kolejne starty lecą po drodze. Wyniki rózne ale generalnie w końcówce stawki klasy 4. tu klika przejazdów z różnych starszych imprez: http://www.youtube.com/results?search_query=Marcin+Naumiuk+Nissan+Almera+GTI+&aq=f Kolejny start w sobotę 21.05 a następny 11.06. Jesli chodzi o auto to bedzie lekka maska jeszcze i myśle nad jakimś profi zawiasem ale opornie to idzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Berry Opublikowano 23 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2011 (edytowane) Najważniejsze że coraz lepiej ogarniasz autko. Słuchy mnie doszły że coś się tam jednak dzieje z zawiechą Chce ogarnąć swoje autko i startnąć w tym roku chociaż na 2 imprezach, może się uda... Napisz coś o odchudzaniu, bo z tego co się zorientowałem środek wyleci cały,coś jeszcze ? Lekkie elementy gdzie kupujesz i jakie są koszta $ ? Edytowane 23 Czerwca 2011 przez Berry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PumaRST Opublikowano 23 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2011 (edytowane) oj narazie to poszło wnętrze, 80% airbagu, klima w 90% oraz coś tam jeszcze (drobiazgi). Generalnie waży 1050 na dzień dzisiejszy. mam maske z Karbonu dawną maske z GRE almery i mam nadzieję że w konsekwencji zejdę poniżej 1 tony. z zawieszeniem się coś tam dzieje ale o szczegółach później. jesli planujesz jakieś ściganie po zakrętach to bede miał do sprzedania śruby whiteline do regulacji kątów na przedniej osi. Edytowane 23 Czerwca 2011 przez PumaRST Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 się zglebowało trochę Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PumaRST Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2011 (edytowane) No to czas opisać zmiany które zaszły w aucie. W czerwcu Chrupek trafił do Opola na budowę zawieszenia. Plan był prosty, ma być Gwint w pełni naprawialny, złożony z dobrych i serwisowalnych elementów. baza do powstania były wkłady Bilstein B6 na grubej rurze, które zostały skrócone oraz ustawione na Rajdy asfaltowe (nie zdecydowałem się na typowo wyścigowe nastawy amorów ponieważ bałem się że bedzie za twardo). następnie do tych wkładów dorobiona zostały obudowy, sprężyny i wszystkie pozostałe elementy potrzebne do powstania gwintu. w raz z zawieszeniem dorobiony został tylny stabilizator o grubości 20mm. Hamulce dostały przewody w oplocie stalowym firmy Hel. to tyle jesli chodzi o zmiany mechaniczne. przewody: zawieszenie: Wszystko w aucie: Samo rozwiązanie tylnego stabilizatora to kopia tego co było w Almerze KitCar. Prace wykonał Czajnik z http://www.ckmotorsport.eu/ Równocześnie zdobyłem maskę karbonową (dzięki Coobcio) oraz zaślepki halogenów i z lewego zrobiłem wlot powietrza do filtra. Do maski dokupiłem ale jeszcze nie założyłem zapinki zamiast sterczących bo ich nigdy nie lubiłem - ani w fieście ani teraz w n15. więc wybór padł na coś takiego. Na ten sezon to raczej koniec z inwestycjami, jedynie planuję wywalić do końca zbędne kilogramy i liczę ze zejdę poniżej 1 tony. W ostatni poniedziałek byłem na zlocie GSI klubu na torze Kielce, auto prowadzi się bardzo fajnie, zupełnie inaczej niż wcześniej. Co prawda trochę dałem ciała z ustawieniami ciśnienia w kołach ale i tak było OK. Najważniejsze że potrenowałem przed sobotnim SuperOesem, bo teraz to jest zupełnie inne auto i muszę się go uczyć na nowo. Na chwilę obecną mam jedną fotkę : to tyle na dziś, napisze coś po sobocie Edytowane 16 Sierpnia 2011 przez PumaRST Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Wrzucaj filmy.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PumaRST Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 jakieś postępy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PumaRST Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 (edytowane) hmmm, ciężko to tak nazwać. auto ma rozebrany silnik pod kuracje, do tego progi się domagaja pomocy i pare innych drobnych spraw. Generalnie prace miały ruszyć w październiku ale ruszyły podkoniec marca - taka mała obsuwa. Ale udało mi się raz wystartowac w tym sezonie na zeszłorocznym setupie. http://www.youtube.com/watch?v=5roSnOZMxaQ i http://www.youtube.com/watch?v=XOK7D-wcxno&feature=plcp&context=C43f9377VDvjVQa1PpcFNxmsrUXbpr_Gr8jLRZdIxamf2JfmsXXbU= Następny start nie wiem kiedy Edytowane 11 Kwietnia 2012 przez PumaRST 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.