Gość michas1987 Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Witam,czy po zalozeniu filtra stozkowego usuwa sie filtr powietrza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
walti Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 Mamo ratuj..... Pewnie że się usuwa, bo nie miało by to w ogóle sensu !!! Jednak daruj sobie taką zmianę, efekty (jeżeli w ogóle się pojawią)będą mizerne. Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek_Rz Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 Nie zgodzę się z Tobą walti, przy silniku 1.0 dobrze wykonany stożek daje odczuwalną różnicę. Proponuje takie rozwiązanie zdjęcie z micry 1.3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
walti Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 Nooo.... nie jestem do końca przekonany, ale mogę się mylić. Zresztą napisałem, że efekty mogą się pojawić, ale chyba kalkulacja koszt/zysk nie bardzo wychodzi na plus. Byłeś po montażu na hamowni?? Jak się zachowuje autko na niższych obrotach?? Ostatnie pytanie:rozpóreczkę kupowałeś czy robiłeś?? (ew. podaj namiar icenę) Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość QXs Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 A kolego się zapytam co zrobiłeś z tym małym wężykiem co wchodził od spodu fabrycznego air boxa? I jeszcze pytanie poza tematem w rajdóweczce masz wspomaganie czy nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek_Rz Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 Odpowiedzi: Na hamowni nie byłem micrą 1.0 . Czuć było różnicę w przyśpieszaniu, na wolnych obrotach nic się nie pogorszyło. Fi rury to 60mm. Rozpurka robiona własnoręcznie. Wycinasz koła na laserze i dospawujesz rurke między nimi. Jeżeli chodzi o ten cieniutki weżyk od podciśnienia to jest wpięty w pierwsze kolanko, jak się dobrze przypatrzysz to go widać. Jeżeli chodzi Ci o ten grubszy, czyli odmę to zakłada się taki mały filterek specjalnie dedykowany do odmy. Jeżeli chodzi o rajdy to jest zmiana w przepisach i odmę odpowietrza się teraz do 2 litrowego zbiorniczka bez filtra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość QXs Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 A może kolego masz gdzieś opis co było dłubane w twojej micruni? Chciał bym autko przygotować pod amatorskie Rally Sprinty i do tego jednocześnie codziennie nim jeździć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek_Rz Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 Tu jest opis na naszym forum mojej micry i też micry kumpla http://www.nissanrally.pl/forum/viewthread.php?thread_id=19 Co do rozwiązania jazdy na sprinty i cywilnie to nie polecam. Komfort jazdy w rajdówce jest spartański, spalane dużo większe no i przy dużych modyfikacjach szkoda silnika. Dlatego ja mam 2 micry, 1.3 Rally i 1.0 Seria. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demano Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 Tu jest opis na naszym forum mojej micry i też micry kumpla http://www.nissanrally.pl/forum/viewthread.php?thread_id=19 Co do rozwiązania jazdy na sprinty i cywilnie to nie polecam. Komfort jazdy w rajdówce jest spartański, spalane dużo większe no i przy dużych modyfikacjach szkoda silnika. Dlatego ja mam 2 micry, 1.3 Rally i 1.0 Seria. Potwierdzam , założenie stożka daje dużo. Ja miałem u siebie takie cudo , i powiem szczerze ze po powrocie do normalnego filtra auto jest zdecydowanie mniej dynamiczne na wyzszych zakresach obrotów. Jednak też więcej pali.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.