balaam Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Koledzy. Z niecierpliwoscia czekalem na kontynuacje watku http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/64282-woda-na-nogi-pasazera/ , ale sie nie doczekalem wiec sam probuje sie dowiedziedz. Zaczynam od nalatwiejszej rzeczy i odrazu problem. Nie moge sciagnac wycieraczek. Odbezpieczam metalowa zaslepke w miejscu w ktorym zginaja sie wycieraczki odkrecam nakretke klucz 15 i koniec mojej naprawy. Ani w lewo ani w prawo nie moge sciagnac tych wycieraczek. Zadne plyny odrdzewiajace nie pomagaja. Co robic? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sloneczny Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Koledzy. Z niecierpliwoscia czekalem na kontynuacje watku http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/64282-woda-na-nogi-pasazera/ , ale sie nie doczekalem wiec sam probuje sie dowiedziedz. Zaczynam od nalatwiejszej rzeczy i odrazu problem. Nie moge sciagnac wycieraczek. Odbezpieczam metalowa zaslepke w miejscu w ktorym zginaja sie wycieraczki odkrecam nakretke klucz 15 i koniec mojej naprawy. Ani w lewo ani w prawo nie moge sciagnac tych wycieraczek. Zadne plyny odrdzewiajace nie pomagaja. Co robic? pozdrawiam Mam ten sam problem, a ramię wycieraczki po stronie kierowcy tak wyrobione, że trzpień wychodzi z podszybia skośnie a ramię zachodzi w pozycji "0" mocno na podszybie. Próby zdjęcia ramienia na razie bezskuteczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azm-61 Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Szanowni Koledzy! Ramiona wycieraczek są na stożku z wieloklinem. Trzeba odkręcić nakrętkę i użyć odrobinę siły ruszając na boki ramieniem. Ono musi się poluzować na stożku z wieloklinem i wtedy zejdzie. Ewentualnie można użyć małego ściągacza podsuwając szczęki pod ramię wycieraczki, ale to ostateczność. Ja też miałem kiedyś luz na lewej ośce ale to zregenerowałem we własnym zakresie. Kupiłem poliamid z metra w wałku i wytoczyłem nową tulejkę, a ośkę napawałem migomatem i przetoczyłem. Nie kupowałem nowego ramienia ani z demobilu. W górnej części tej tulejki z tworzywa przychodzi jeszcze oring gumowy, który uszczelnia to połączenie. Mam nadzieję, ze obaj koledzy są zadowoleni z odpowiedzi na zadane pytania. Powodzenia Andrzej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sloneczny Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Szanowni Koledzy! Ramiona wycieraczek są na stożku z wieloklinem. Trzeba odkręcić nakrętkę i użyć odrobinę siły ruszając na boki ramieniem. Ono musi się poluzować na stożku z wieloklinem i wtedy zejdzie. Ewentualnie można użyć małego ściągacza podsuwając szczęki pod ramię wycieraczki, ale to ostateczność. Ja też miałem kiedyś luz na lewej ośce ale to zregenerowałem we własnym zakresie. Kupiłem poliamid z metra w wałku i wytoczyłem nową tulejkę, a ośkę napawałem migomatem i przetoczyłem. Nie kupowałem nowego ramienia ani z demobilu. W górnej części tej tulejki z tworzywa przychodzi jeszcze oring gumowy, który uszczelnia to połączenie. Mam nadzieję, ze obaj koledzy są zadowoleni z odpowiedzi na zadane pytania. Powodzenia Andrzej Dzięki Andrzeju. Po prostu nie wiedziałem czy można użyć dużej siły przy próbie ściągnięcia ramienia, żeby nie zepsuć i tak już wyrobionego trzpienia. A pomysł z regeneracją tulejki spróbuję wykorzystać i powiadomię o rezultatach. Może stworzymy jakiś fotograficzny tutorial na ten temat, bowiem słyszałem, że problem wycieraczek często dotyka Terranka. Jeszcze raz dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
balaam Opublikowano 6 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Ja tez dziekuje za szybka odpowiedz. Coraz bardziej przekonuje sie koledzy do waszej fachowosci. Dzieki jeszcze raz i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Temat często przerabiany przez właścicieli Primery Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAINE Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 Dołączę się do tematu wycieraczek... W moim Terrano II występuje taki problem, że wycieraczki zatrzymują się powyżej miejsca gdzie powinny zatrzymywać chodź działają w pełnym zakresie, czyli nie są przestawione na trzpieniach. Nie wiem czym to jest podyktowane, może mechanizm przy silniczku wycieraczek. Ktoś rozwiązywał taki problemik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 Rozbierałem niedawno w T1 ... pod podszybiem cały mechanizm złożony jest na "rzepkach" ... może tam coś niedomaga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.