Gość Marteczek Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Bardzo proszę o wskazówki, jak bezpiecznie zdjąć plastikową osłonę klapy bagażnika w Almerze N16 hatchback. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majsterus Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 no właśnie nie idzie... urwałem dwa zaczepy centralne na środku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kipps Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 no właśnie nie idzie... urwałem dwa zaczepy centralne na środku cała osłona jest generalnie na klipsach, tylko z tego co pamietam jest jedna śruba w miejscu w którym jest uchwyt do opuszczania klapy od strony spodu. Zdemontować nie problem wiekszy natomiast to zamontowac spowrotem tak żeby nie połamać tych plastikowych klipsów. Jak nie trafisz w odpowiednie miejsce to te malutkie trzpienie sie wyginają i ułamują i osłona klapy moze pożniej kiepsko przylegać. Ogolna uwagado całej operacji, jak zreszta ze wszystkim... "powoli powoli bo sie rozpier*oli" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marteczek Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 cała osłona jest generalnie na klipsach, tylko z tego co pamietam jest jedna śruba w miejscu w którym jest uchwyt do opuszczania klapy od strony spodu. Zdemontować nie problem wiekszy natomiast to zamontowac spowrotem tak żeby nie połamać tych plastikowych klipsów. Jak nie trafisz w odpowiednie miejsce to te malutkie trzpienie sie wyginają i ułamują i osłona klapy moze pożniej kiepsko przylegać. Ogolna uwagado całej operacji, jak zreszta ze wszystkim... "powoli powoli bo sie rozpier*oli" Dzięki za wskazówki. Demontaż i montaż poszedł bezproblemowo. Odkręciłem wspomnianą śrubkę. Wyciągnąłem dwie widoczne spinki "grzybki" na dole osłony. Później odciągnąłem plastikową osłonę, najpierw dół, później boki (tu miałem największe obawy, że coś złamię). Osłona jest mocowana 5 spinkami - 3 na dole, dwie po bokach, przy czym u mnie fabryka nie dała jednej dolnej spinki. Montaż bezproblemowy - wcelować spinkę w otwór, lekko uderzyć (najpierw boki, później dół). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.