Gość Antek. Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 Witam wszystkich! Mam problem z gaźnikiem w moim Sunnym 1,4 lx z 93roku. Otóż podczas deszczowej pogody (takiej jak ta za oknem) mam problemy z samochodem, tzn gdy chce z rana odpalić zimne auto to są problemy auto po zapaleniu gaśnie nierówno pracuje jest to uciążliwe i niebezpiecznie w (szczególności przy dojeżdżaniu/ruszaniu do/ze skrzyżowania). Problemy mijają gdy po 5-8 minutach autko się nagrzeje. Cz ktoś spotkał się z podobnym problemem??? proszę o radę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość StS Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Hej, Twoje objawy bardziej wskazują na problemy z elektryką.. Ja bym zaczął od świec i kabli (w zależności co już bardziej zużyte). Niby woda nie ma nic wspólnego ze świecami, ale jak jest wilgotno, to z prądem jest zawsze troszkę gorzej i wtedy łatwo wychodzi, że są zużyte. A jak nie ma iskry to auto się zalewa i efekty jak przy problemach z gaźnikiem.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Świecianin Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 tak jak kolega wyżej pisze to mogą być kable WN i łapią przy takiej pogodzie wilgoć tym bardzej że mogą być już nie najlepszej jakości podnieś maskę najlepiej gdy będzie ciemno odpal maszynę i wszystko się wyjaśni a przy okazji świeczki wymienić też na pewno nie zaszkodzi można też sprawdzić aparat zapłonowy też nie zaszkodzi a pomóc może Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Filip Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 Chłopaki dobrze piszą. Problemy najczęściej są z przewodami Wysokiego Napięcia. Ja mam ciut inny problem. U mnie jak jest silnik zimny to ładnie trzyma obroty na minimum i chodzi równo około 800obr./min. Jak się zagrzeje to podnosi obroty minimalne do 1400 obr./min. i tak już się utrzymują. dzwoniłem do gaźnikowca i wstępna diagnoza to uszkodzony jakiś automat elektryczny sterujący obrotami. Naprawa i regulacja od 150zł - 200zł. Może zna ktoś jakiegoś sprawdzonego gaźnikowca w Warszawie? Miałem kiedyś dobrego na Modlińskiej za Florparkiem ale już się przeprowadził. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komorokoro Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 Może zna ktoś jakiegoś sprawdzonego gaźnikowca w Warszawie? Miałem kiedyś dobrego na Modlińskiej za Florparkiem ale już się przeprowadził. osobiście nie sprawdzalem ale koledzy ze 100nx squad tam robili Szarych Szeregów Szpacza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Filip Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 osobiście nie sprawdzalem ale koledzy ze 100nx squad tam robili Szarych Szeregów Szpacza dzięki Zrobiłem już gaźnik w moim nissanie. Faktycznie ten zakład na ul. Szarych Szeregów 1 w Warszawie jest dość drogi w porównaniu do konkurencji ale bardzo solidny. Oprócz regulacji i czyszczenia wymienili mi wszystkie przewody gumowe przy gaźniku, jakiś tłoczek, uszczelki oraz filtr paliwa. Wszystko za 380zł brutto. Przy odbiorze Mechanik kazał mi się z nim przejechać samochodem i stwierdzić czy mi pasuje i jestem zadowolony. Pierwszy raz się z taką obsługą spotkałem. Miło. Jestem zadowolony. POLECAM Warsztat zajmuje się wyłącznie gaźnikami. nr telefonu 22 632 69 51. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.