Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P10] Cóż to za wężyk


Marler
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

ostatnio zacząłem słyszeć jakis syk wydobywający się spod maski, otwieram ją a tam na wężyku ze 3 male dziurki przez które coś ucieka.tymczasowo taśma parciana załatwiła sprawę. No ale muszę to wymienić tylko nie wiem co kupić a nie chce z każdą pierdołą jezdzić do mechanika. Dodam że absolutnie nie znam się na mechanice i stąd moje pytanie cóż to za węzyk. czy to od instalacji gazowej coś? Chyba nie bo syczało zarówno na gazie jak i na benzynie. Silnik 2,0 115KM 94r. będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi.

Pozdrawiam

post-27882-1273423082,4387_thumb.jpg

post-27882-1273423118,6807_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest od klimy. W ASO to będą chcieli zapewne równowartość primy za to. Pozostaje szrotownia lub kupno węża+zakucie go na końcówkach. Potem uzupełnienie czynnika w klimie. Myślę że lepiej zlecić już całość w serwisie klimy i nie jeździć od zakładu do zakładu

 

TU SĄ BZDURY CZYTAJ NIŻEJsmile.gif

Edytowane przez and_pec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm... ale ja nie mam klimy.. w każdym bądź razie nic mi o tym nie wiadomo.. Z tego co jednak widze we wnętrzu autka to mam tylko nawiew więc to nie może być to.. :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak dla mnie to jest od wspomagania, luknij, czy Ci płynu ubyło

co do reanimacji, to tak jak Ci kolega podpowiedział albo szrocicho, albo zdejmujesz węża jedziesz do zakładu zajmującego się hydrauliką ciśnieniową i dorobią Ci węża na stare końcówki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgoda wspomaganie a nie klima Coś mi się porąbało. Jest to przewód łączący pompę olejową z reduktorem na zasileniu maglownicy Co do reanimacji to tak samo. Jedziesz do jakiegoś hydrotechu co obsługują maszyny rolnicze i wymieniasz węże, lub zakupujesz na szrocie drugie

Odnośnik do komentarza