Gość RAPDVD Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 Witam Wszystkich,jestem nowym forumowiczem:) zakupiłem jakiś czas temu Serene 2.0 95r i zauwazyłem wyciek pod spodem najprawdopodobniej to miska olejowa ale nie jestem pewien...Proszę o sugestie czy może ktos miał podobny przypadek/problem - czy wystarczy samemu naprawić tj.wlożyc nową uszczelkę czy ewentualnie uszczelnić specjalnym silikonem... załączam zdjęcia. Jeszcze jedno pytanko na jednym ze zdjec widac przeciety przewód od czego to może być - od czujnika poziomu oleju w misce ? prosze o pomoc TUTAJ ZDJECIE PRZECIĘTEGO PRZEWODU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 troszkę to inaczej wygląda ale widać jak byś miał klejoną michę czymś .... ja jak zdejmowałem bo mi ciekła to wyczyściłem i dałem silikon z małej tubki TECHNik czy coś wystarczył czerw lub czarny i jak na razie od 13 tyś nic nie cieknie ,, martwi mnie to klejenie ,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Micha jak nic klejona. Dobrze, aby tylko sama miska była. Zobacz dokładnie, jeśli sama miska to znajdź na szrocie czy internecie używaną i wymień. Jeśli dobrze widzę ten ucięty przewód będzie od czujnika poziomu oleju. Może właśnie uszkodzona miska i obawiam się że nie tylko ona jest powodem tego, że ten przewód wisi tzn. miejsce na czujnik jest zaklejone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hieronim Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 tu jest micha http://www.allegro.pl/item1029807977_miska_misa_olejowa_nissan_serena_2_0_16v.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RAPDVD Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Witam, dzieki za wszelkie sugestie , wyciek mam też pod pokrywą silnika ale nie jestem pewien czy jest on powodem takiego zawalenia miski , dodam że od strony kierowcy na misce i pokrywie są slady oleju. Wjadę na kanał dokladnie się przyjrze... Może to jest spowodowane jeśli poprzedni wlasciciel wlał za duzą ilośc oleju i wyrzuciło nadmiar...jest taka moziwość ? jeszcze jedno czy pod pokrywą silnika jest jakaś uszczelka , bo z tego co widać to wygląd ana jakis silikon czarny oczekuje na info pozdrówka All Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość crank Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 patrząc na pierwszą fotkę to może też uszczelniacz cieknie. miskę wymień jak klejona i podłącz czujnik. uszczelkę do miski możesz zrobić z korka i jeśli użyjesz silikonu to minimalnie, nie przesadzaj lub wcale nie dawaj. pokrywa silnika, rozumiem pokrywa zaworów, tak jest tam gumowa uszczelka. nie powinna być droga, wymień na nową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RAPDVD Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 THANKS, każda rada jest dobra micha jak nic do wymiany jak się uporam dam znać jak micha to i pokolei olej...i tu oto zadam pewnie banalne pytanie ile oleju wlać..5L oraz rodzaj 10w40 czy 15w40 (dodam że jeżdże tez na LPG) pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pen Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Powiedzcie mi, jak to jest z miskami olejowymi? Dotcyhczas wymyślałem, że miska to ta bardziej kwadratowa cześć a tu widać, ze miska to ta batrdziej prostojkątna. Czyli co to jest to kwadratowe? Czy tą część bardziej prostokątna też się osadza na silikonie? A jeśłi na uszczelce korkowej to czy ją się czymś przed zamontowaniem smaruje? Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość crank Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 uszczelka nie musi być z korka, ważne by materiał był dość gruby (ok. 2mm) i miękki i wtedy nie musisz smarować. jeśli wytniesz uszczelkę z odpowiedniego papieru to wtedy smarujesz silikonem. i nie dokręcaj śrub na chama bo poukręcasz gwinty, wszystko z czuciem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.