Gość louis Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 witam! od jakiegoś czasu mam problem z obrotami na ciepłym silniku. gdy wyrzucę bieg podczas jazdy, obroty zamiast spaść do swojej normalnej pozycji czyli ok 750, utrzymują się na poziomie ok 1000. jeśli puknę w pedał gazu, znaczy delikatnie przygazuję obroty spadną. dzieję się to czasami i na ciepłym silniku. czy może to wina sondy czy silniczka krokowego? proszę o pomoc!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 na początek przepustnica do czyszczenia i sprawdzić czy linka wraca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość louis Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 linki pod uwagę nie brałem bo wygląda mi to na jakąś elektroniczną usterkę. zajmę się przepustnicą na początek i jeśli nie pomoże pojadę na sprawdzenie ewentualnych błędów. dzięki za szybką podpowiedź! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 wypnij linkę z przepustnicy i zobaczy czy dalej jest to samo i będziesz wiedział czy brać linkę pod uwagę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kkowalski22 Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Ja mam podobnie w P11 1.8 16V Linki smarowane wracają krokowiec czyszczony już nie raz. jedyne co pomogło na jakiś rok czasu to wymiana regulatora przepływu powietrza. Niestety koszt około 600-700 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Ja mam podobnie w P11 1.8 16V jedyne co pomogło na jakiś rok czasu to wymiana regulatora przepływu powietrza. Niestety koszt około 600-700 zł a dlzczego na rok tylko?? czyżby kolega zakupił używany przepływomierz w cenie nowego?? jak przepływka pada to zazwyczaj silnik idzie do dołu i gaśnie a nie trzyma górę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybul009 Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 ale te obroty zupełnie nie chca zejść do 750 czy za jakiś czas spadaja same czy tylko wtedy gdy dodasz gazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość louis Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 obroty czasem wracają a czasem nie. Jadę na 4 powiedzmy i gdy chcę wyrzucić na luz już mniej więcej widzę że obroty spadają bardzo wolno i wtedy wiem że na pewno zostaną na poziomie ok 1000. muszę przegazować troszeczkę i obroty spadną ale też nie zawsze. muszę przegazować ok 2-3 razy. zrobiłem sobie taki teścik: gdy obroty zatrzymały mi sie na wysokim poziomie zgasiłem samochód. zapaliłem go ponownie i obroty były ok.chyba to nie linka ani brudna przepustnica. Jadę na sprawdzenie błędów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybul009 Opublikowano 23 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 obroty czasem wracają a czasem nie. Jadę na 4 powiedzmy i gdy chcę wyrzucić na luz już mniej więcej widzę że obroty spadają bardzo wolno i wtedy wiem że na pewno zostaną na poziomie ok 1000. muszę przegazować troszeczkę i obroty spadną ale też nie zawsze. muszę przegazować ok 2-3 razy. zrobiłem sobie taki teścik: gdy obroty zatrzymały mi sie na wysokim poziomie zgasiłem samochód. zapaliłem go ponownie i obroty były ok.chyba to nie linka ani brudna przepustnica. Jadę na sprawdzenie błędów Sprawdź sam silniczek krokowy który jest przykręcony 4 śrubami do przepustnicy. Moim zdaniem jest najprawdopodobniej brudny albo jest luz na pręciku. Żeby sprawdzić go musisz odkreślić dodatkowo 2 śruby już na samym korkowcu, na części mechanicznej nie elektrycznej złapać za pręcik i poruszać nim. Może też sprężyna być zużyta w tym mechanizmie i nie dociska mocno do końca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martiii Opublikowano 24 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 obroty czasem wracają a czasem nie. Jadę na 4 powiedzmy i gdy chcę wyrzucić na luz już mniej więcej widzę że obroty spadają bardzo wolno i wtedy wiem że na pewno zostaną na poziomie ok 1000. muszę przegazować troszeczkę i obroty spadną ale też nie zawsze. muszę przegazować ok 2-3 razy. zrobiłem sobie taki teścik: gdy obroty zatrzymały mi sie na wysokim poziomie zgasiłem samochód. zapaliłem go ponownie i obroty były ok.chyba to nie linka ani brudna przepustnica. Jadę na sprawdzenie błędów No to mamy ten sam problem tez juz wszystko czyszczone i ustawione.I dalej zawieszajo sie obroty. Zastanawiam sie jeszcze nad sprężyno to w krokowcu moze by ją jakos naciągnac ehhh..ciezko to ustawic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość stereolabs Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 sprawdźcie czy przypadkiem przy wtyczce od TPS tam gdzie wchodzą do wtyczki 3 przewody, czy któryś nie jest luźny albo może ktoryś nie jest oderwany itp. u mnie tak właśnie było. na pierwszy rzut oka niby żadnych problemów nie było z tą wtyczką, ale złapałem mocniej za przewody przy TPS i wszystkie się urwały. wyciąłem tą wtyczkę, założyłem osobne złączki na każdy przewód i podłączyłem. obroty są normalne, nie rosną przy wrzucaniu biegu. może to coś pomoże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybul009 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Jak z usterką udało sie zrobić ?? Stary temat ale może coś dopisze. W momęcie gdy wciśniemy sprzęgło obroty powinny się zachować tak: najpierw stanąć na ok 1100 i po chwili powinny zejść do 750, wiadomo jak masz włączoną klimatyzacje to nie zejdą aż tak nisko bo może sprężarka pracować. Za takie zachowanie odpowiada czujnik położenia neutralnego znajduje się on na skrzyni biegów. Jak by w moim samochodzie tak sie działo najpierw bym wyczyszcił przepustnice, wszystkie czujniki na niej i trzeba by sprawdzić linke a na koniec może być ten czujnik. Może też czujnik położenia przepustnicy szfankuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.