cybul009 Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 Falują obroty na benzynie W momencie uruchomienia auta obroty utrzymują sie na 1100, po chwili spadają zaczynając falować od 750 do 1100 po czym powracają do 750 i utrzymują sie przez maxmalnie 40sec. Cały proces powtarza sie ciągle, gdy dodam gazu i zwolnię nogę z pedała to proces powtarza się obrazu. Auto normalnie jeździ nie ma spadku mocy pali normalnie i uruchamia się na dotyk . Na gazie auto pracuje lepiej. Czyszczona była przepustnica w sposób wstrzykniecie środku w aerozolu do wylotu przepustnicy, dodam tez ze zatankowałem benzyny 98 i zrobiłem trasę 150km co tez nie pomogło. Szukałem na forum podobnego przypadku ale każdy różnił sie od mojego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 jaka instalacja gazowa ile przejechane na niej?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybul009 Opublikowano 12 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 jaka instalacja gazowa ile przejechane na niej?? Zwykła instalacja trzeciej generacji zakładana w 2007roku przy 156730km obecnie 192000 firma autronic al-700 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 odetnij całkowicie instalację lpg, aby nie szedł gaz na reduktor i wtedy zobacz czy jest tak samo, jak będzie gitt to może trzeba zajrzeć do reduktora bo może popuszczać już gazik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybul009 Opublikowano 12 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 (edytowane) odetnij całkowicie instalację lpg, aby nie szedł gaz na reduktor i wtedy zobacz czy jest tak samo, jak będzie gitt to może trzeba zajrzeć do reduktora bo może popuszczać już gazik Czyli poprostu zakrecić gaz w zbiorniku jest chyba takie pokrentło. Reduktor czyli parownik wymienia się co 120000km po tak małym przebiegu moze być to jego winna? Edytowane 12 Maja 2010 przez cybul009 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 Czyli poprostu zakrecić gaz w zbiorniku jest chyba takie pokrentło albo zdjąc zasilanie z elektrozaworów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybul009 Opublikowano 12 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 w elektrozaworze znajduje sie filtr gazu tak? nie jestem pewien Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 raczej tak, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybul009 Opublikowano 12 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 a gdy to nie poporze parownik ma tylko ponad 40000 km wymienia się przy 120000km. Pozostaje coś jeszcze ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 a gdy to nie poporze parownik ma tylko ponad 40000 km wymienia się przy 120000km. Pozostaje coś jeszcze ? możesz rozwinąć swoja myśl bo za bardzo nie kumam 40kkm dla parownika przy naszym gazie to może już być remont, a co sie wymienia przy 120kkm ?? a filtr to sie wymienia co 10kkm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybul009 Opublikowano 12 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 możesz rozwinąć swoja myśl bo za bardzo nie kumam 40kkm dla parownika przy naszym gazie to może już być remont, a co sie wymienia przy 120kkm ?? a filtr to sie wymienia co 10kkm parownik wymienia się po przejechaniu 120tys km i czy moze być coś jeszcze przyczyna mojej usterki w aucie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 parownik wymienia się po przejechaniu 120tys km i czy moze być coś jeszcze przyczyna mojej usterki w aucie a kto Ci tak naopowiadał ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybul009 Opublikowano 12 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 a kto Ci tak naopowiadał ?? serwisant gazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 A druciki czyściłeś w przepływomierzu? Masz filtr stożkowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 serwisant gazu no to proponuje poszukać innego serwisanta wyjmij reduktor i rozbierz zobaczysz co z niego wyleci i pokaż wtedy Panu serwisantowi jak to się ma do jego zapewnień o wymianie przy 120kkm mój pierwszy raz klęknął jak miałem coś koło 50kkm teraz już go nei robiłem tylko kupiłem nowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybul009 Opublikowano 13 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 no to proponuje poszukać innego serwisanta wyjmij reduktor i rozbierz zobaczysz co z niego wyleci i pokaż wtedy Panu serwisantowi jak to się ma do jego zapewnień o wymianie przy 120kkm mój pierwszy raz klęknął jak miałem coś koło 50kkm teraz już go nei robiłem tylko kupiłem nowy. aha dobrze wiedzieć dzis sprawdze to. Byłem jeszcze w serwisie nissana mówili czyszczenie i zaprogramowanie przepustnicy, ale powiedziałem im ze tylko faluje nie opisywałem nic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 aha dobrze wiedzieć dzis sprawdze to. Byłem jeszcze w serwisie nissana mówili czyszczenie i zaprogramowanie przepustnicy, ale powiedziałem im ze tylko faluje nie opisywałem nic serwis zostaw sobie na koniec, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 chłopie przy takim przebiegu to na 100% zasyfiony jest elektro zawór na reduktorze i puszcza gaz ... zrób tak że odepni prąd z elektrozaworu na reduktorze i ten drugi też potem odpal autko na gazie niech wypali wszystko z rur i potem potestuj bedziesz miał pewność że gazu w układzie już nie ma Dino ty masz reduktor sekw i w nich nie ma korka do spuszczania mazutu u kolegi powinien być choć rozprawki o 3 generacji nie czytałem choć al700 jest chyba do 2 gen ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Tofu a co tam korek jak jest posklejany w środku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Tofu a co tam korek jak jest posklejany w środku ale może i owszem po 120 tys km sie wymienia reduktor a membrany co 30 tys ,,,np Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybul009 Opublikowano 13 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 wypiełem wtyczki z elektrozaworu na zbiorniku przełonczyłem na gaz przejechałem kilka metrów i auto zgasło wiec gazu juz nie powinno być upewniłem sie dwukrotnie. Przełonczyłem na benzyne przejechałem sie troche i faluje dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 ja bym wziął benzynę ekstrakcyjną i normalnie szmatą przełył przepustnice tam gdzie się styka z ruchomą łopatką a ktoś pisał że może i przepływka troszkę świruje na wolnych .. w każdym razie wiemy już że gaz nie bruździ no a obroty równo falują spadają czy tak jakby nie chodzil nie palił na wszystkie i kalikował ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybul009 Opublikowano 13 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 faluje 3 razy od 1100 do 700 po trzecim razie zatrzymuje sie na 700-750 faluje równo moim zdaniem pracuje normalnie ma przyspieszenie jak powinno byc w trasie normalnie mozna wyprzedzać w serwisie mówili ze trzeba tez programowac przepustnice jak rozkrece i przeczyszcze sam to chyba wyjdzie potem ze trzeba jeszcze podpiać pod komputer i programować ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 a to już coś słyszałem u mnie nic nie trzeba programować ,,, ECu Boscha ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 zalej dobre paliwo rozłącz aku na noc i pojeździj trochę na PB, jak przez jakiś czas ECU nauczyło się takiej mieszanki to teraz musi nauczyć się innej, do tego tak jak Tofu mówi poczyść dokłądnie wszystko. Nie wygląda to na jakiś niewiadomo jaki problem, przecież check nie wyskakuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.