Gość benek30003 Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 Witam wszystkich użytkowników. Mam problem z kupnem progów do mego Mavericka,Jest to wersja krótka. Może ktoś z was ma jakieś namiary gdzie to kupic bo oblatałem wszystkie sklepy i każdy rozkłada ręce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 602-245-448 dorabia za 90zł bodajże Miałem brać od niego ale olałem estetykę i blacharz ma mi coś posztukować bez żadnego szpachlowania nawet. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bigi Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 widzialem kiedys na allegro po chyba 80zl, ale trzeba je bylo dopasowac, bo nie mialy wyciec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość benek30003 Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 Dzięki bardzo zaraz będe dzwonił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Whitie Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 I co jak z tymi progami bo mnie tez czeka wymiana? Póki co popsikałem Hammeritem czarnym w sprayu i nie widać rudej ale po sezonie będzie trzeba wymienić. Macie jakiś patent? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gramek Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Witajcie. Co do wymiany progów trzeba uważać na tych majstrów od blach i lakierów większość z nich to taka kichę odp....dala ze szok. Wszystko ładnie pięknie przez pól roku po wymianie a potem pojawia się ruda dlaczego??? Facet po spawaniu nie zastosował środka do konserwacji profili zamkniętych spawy wewnątrz progu skorodowały bardzo szybko (z perforacją na zewnątrz) wyglądało to jeszcze gorzej niż przed wymiana. Następnie nie zabezpieczył (uszczelniania spoin między blachami) na samym dole gdzie łączy się próg z podległą ten kołnierz trzeba uszczelnić. Można by dużo takich pierdołek wymieniać na początku jest ok ale po pewnym czasie zgroza. No i tam magiczna kwota za usługę nie wykonaną prawidłowo no ale kto będzie się przy odbiorze w rzeczoznawce bawił;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Whitie Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 A ja sobie póki co zrobiłem tak: - oczyściłem papierem gruboziarnistym, ale nie wszystko do gołej blachy. Tylko tam gdzie byla ruda i chciało schodzić, - spolerowałem drobnym papierkiem, - odtłusciłem płynem z detergentem, - polożyłem sprayem 4 warstwy hammerite czarnego i efekt jest taki: No wiem, wiem że na długo nie starczy, ale po lecie będę wymieniał więc żeby nie lało sie brązowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.