Gość GangsterTeam Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 Witam serdecznie. Chciałbym się poradzić odnośnie rezerwy w tymże nissanie. Mam pytanie, ile na rezerwie mogę zrobić km: w trasie a ile w mieście. Zawsze się zastanawiałem, słyszalem różne opinie ale to tylko tako od ludzi którzy mają inne samochody. Jestem studentem i dość często pali sie pomaranczowy szatan Piszcie jak to jest. Dzięki z góry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pako Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 Ja mam diesla i radzę od razu szukać stacji. Wystarczy może na 50km ale ssanie paliwa do ostatniej kropli niesie ryzyko zassania szlamu z dna baku. Tak więc ja bym nie patrzył przez pryzmat skąpstwa i jazdy do ostatniej kropli a raczej tankował możliwie najszybciej po zapaleniu się komornika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 rezerwa jest zalezna od stylu jazdy ale jedno jest pewne, że starcza od zapalenia księgowego do zatrzymania nissmo a później trzeba zatankować, choćby nawet z kanistra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nicchi Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 TD zrobiłem na rezerwie o ile dobrze pamiętam powyżej 50km, ale z kanistrem w bagażniku Jak masz na tyle stalowe nerwy żeby doczekać do rezerwy, to i potem dasz radę. A dla studentów, to komunikacja miejska ma zniżkę znaczną i o paliwo do Solarisa nie trzeba się martwić Jazda na dłuższą metę w okolicach rezerwy to zabójstwo dla pompy paliwa, pompy wtryskowej i jeszcze paru przydatnych gadżetów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...