Gość tanx Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Witam mam taki problem, otoz w lutym wymienilem w warszatcie chlodnice i zalalem nowy plyn valvoline, jednak okazalo sie niedawno ze oczywiscie mechanicy cos zwalili z czujnikiem wlaczajacym wentylator i przestal zalaczac. Juz sam na szybko tj bez spuszczania plynu szybko wykrecilem i wkrecilem nowy czujnik(Japonski za 5ozl w JC auto) w chlodnice i od tej pory wentylator sie wlacza ale dopiero jak temp pojdzie na 60% skali, zas w czasie jazdy nie dochodzi do połowy, pomyslalem ze zapowietrzony dokrecilem odpowietrznik i korek chlodnicy, spuscilem plyn co dziwne zeszlo tylko niecale 4l a przeciez pojemnosc ukladu chlodzenia to ponad 6l czemu? Dodam ze wajche od nawiewu ustawilem na maxymalna temp. Zalalem ponownie odpowietrznik dopiero zakrecilem jak zaczal wylewac sie z niego plyn chlodzacy zalalem pod korek chlodnice na naweiwe na maxymalna temp zapalilem silnik zostawilem na 10min pozniej jak ostygnal dolalem co ubylo w chlodnicy i niestey po przejazdzce okazalo sie ze dokldnie to samo czyli - po zapalnie jak zostawimy zimny na chdozie temp nigdy nie dojdzie do polowy - w czasie jazdy temp tez nigdy nie dochdozi do polowy jest jakies 40% -jak po jezdzie sie zatrzymam i stoje to temp rosnie i dochodzi do 60% skali i dopiero wlacza sie wentylator.... -jak rusze to zaraz w czasie jazdy znow maleje do 40% zalaczam zdjecia tak skala stoi jak stoje w korku i dopiero zalacza sie wentylator, czy ejst sie czym nie pokoic, czy mozna z tym jezdzic? http://img297.imageshack.us/i/zdjcie0171.jpg/ a tak wyglada podczas jazdy http://img249.imageshack.us/i/zdjcie0173v.jpg/ pozdrawiam i z gory dziekuje za wszystkie rady bo juz rece zalamuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcineq20 Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 JA mialem tak samo w sunny 1.7Diesel. na poczatku sie przestraszyłem, ale wentylator sie właczył i schłodził tak jedzilem tym autkiem 8 lat:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tanx Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 prioblem w tym ze ta temp jak stoje w korku caly czas stoi tak jak na zdjeciu a wentylator co jakis czas zalacza sie na 3s i gasnie na dluzsyz okres.... witam, uzupełniam temat dla potomnych jakby mieli podobny problem więc wina jest czujnika temp wlaczajcego wentylator(ten w chlodnicy) gdyz zamienniki maja temp wlaczania 95* niestey bez wyjątku, ja jednak poszperałem i zamontowałem czujnik SANKEI japan do mitsubishi colta i i lancera, zgadza się gwint tylko wtyczka inna ale to idzie samemu przerobić i temp wlaczania 85* i tyeraz jest perfekt pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość solaris Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 prioblem w tym ze ta temp jak stoje w korku caly czas stoi tak jak na zdjeciu a wentylator co jakis czas zalacza sie na 3s i gasnie na dluzsyz okres.... witam, uzupełniam temat dla potomnych jakby mieli podobny problem więc wina jest czujnika temp wlaczajcego wentylator(ten w chlodnicy) gdyz zamienniki maja temp wlaczania 95* niestey bez wyjątku, ja jednak poszperałem i zamontowałem czujnik SANKEI japan do mitsubishi colta i i lancera, zgadza się gwint tylko wtyczka inna ale to idzie samemu przerobić i temp wlaczania 85* i tyeraz jest perfekt pozdro hmmm, przedtem było OK, teraz popsułeś auto. diesel ma się grzać w granicach 90 stopni. Może więcej palić teraz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BTB Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 hmmm, przedtem było OK, teraz popsułeś auto. diesel ma się grzać w granicach 90 stopni. Może więcej palić teraz. ale dales teraz , radze probowac z czujnikiem ;-) , mi kiedys w 1.4 wiatrak zablokowal sie od foli ( smieci ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.