Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N13] Czy to nie za wysoka temperatura silnika?


Gość tanx

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

mam taki problem, otoz w lutym wymienilem w warszatcie chlodnice i zalalem nowy plyn valvoline, jednak okazalo sie niedawno ze oczywiscie mechanicy cos zwalili z czujnikiem wlaczajacym wentylator i przestal zalaczac. Juz sam na szybko tj bez spuszczania plynu szybko wykrecilem i wkrecilem nowy czujnik(Japonski za 5ozl w JC auto) w chlodnice i od tej pory wentylator sie wlacza ale dopiero jak temp pojdzie na 60% skali, zas w czasie jazdy nie dochodzi do połowy, pomyslalem ze zapowietrzony dokrecilem odpowietrznik i korek chlodnicy, spuscilem plyn co dziwne zeszlo tylko niecale 4l a przeciez pojemnosc ukladu chlodzenia to ponad 6l czemu? Dodam ze wajche od nawiewu ustawilem na maxymalna temp.

Zalalem ponownie odpowietrznik dopiero zakrecilem jak zaczal wylewac sie z niego plyn chlodzacy zalalem pod korek chlodnice na naweiwe na maxymalna temp zapalilem silnik zostawilem na 10min pozniej jak ostygnal dolalem co ubylo w chlodnicy i niestey po przejazdzce okazalo sie ze dokldnie to samo czyli

 

- po zapalnie jak zostawimy zimny na chdozie temp nigdy nie dojdzie do polowy

- w czasie jazdy temp tez nigdy nie dochdozi do polowy jest jakies 40%

-jak po jezdzie sie zatrzymam i stoje to temp rosnie i dochodzi do 60% skali i dopiero wlacza sie wentylator....

-jak rusze to zaraz w czasie jazdy znow maleje do 40%

 

zalaczam zdjecia

 

tak skala stoi jak stoje w korku i dopiero zalacza sie wentylator, czy ejst sie czym nie pokoic, czy mozna z tym jezdzic?

http://img297.imageshack.us/i/zdjcie0171.jpg/

 

a tak wyglada podczas jazdy

http://img249.imageshack.us/i/zdjcie0173v.jpg/

 

pozdrawiam i z gory dziekuje za wszystkie rady bo juz rece zalamuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JA mialem tak samo w sunny 1.7Diesel. na poczatku sie przestraszyłem, ale wentylator sie właczył i schłodził :) tak jedzilem tym autkiem 8 lat:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

prioblem w tym ze ta temp jak stoje w korku caly czas stoi tak jak na zdjeciu a wentylator co jakis czas zalacza sie na 3s i gasnie na dluzsyz okres....

 

witam, uzupełniam temat dla potomnych jakby mieli podobny problem

więc wina jest czujnika temp wlaczajcego wentylator(ten w chlodnicy) gdyz zamienniki maja temp wlaczania 95* niestey bez wyjątku, ja jednak poszperałem i zamontowałem czujnik SANKEI japan do mitsubishi colta i i lancera, zgadza się gwint tylko wtyczka inna ale to idzie samemu przerobić i temp wlaczania 85* i tyeraz jest perfekt :)

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prioblem w tym ze ta temp jak stoje w korku caly czas stoi tak jak na zdjeciu a wentylator co jakis czas zalacza sie na 3s i gasnie na dluzsyz okres....

 

witam, uzupełniam temat dla potomnych jakby mieli podobny problem

więc wina jest czujnika temp wlaczajcego wentylator(ten w chlodnicy) gdyz zamienniki maja temp wlaczania 95* niestey bez wyjątku, ja jednak poszperałem i zamontowałem czujnik SANKEI japan do mitsubishi colta i i lancera, zgadza się gwint tylko wtyczka inna ale to idzie samemu przerobić i temp wlaczania 85* i tyeraz jest perfekt :)

pozdro

 

 

hmmm, przedtem było OK, teraz popsułeś auto. diesel ma się grzać w granicach 90 stopni. Może więcej palić teraz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm, przedtem było OK, teraz popsułeś auto. diesel ma się grzać w granicach 90 stopni. Może więcej palić teraz.

 

ale dales teraz , radze probowac z czujnikiem ;-) , mi kiedys w 1.4 wiatrak zablokowal sie od foli ( smieci )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...