Gość GangsterTeam Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 (edytowane) Witam. Sorry w temacie miała być "KONTROLKA" ;p Mam pytanie. Jesienią zapalała mi się dość często pomaranczowa kontrolka od ABSu. Potem przyszła zima i się ani razu się nie zaświeciła, abs działał jak trzeba a teraz jak się wiosna zaczęła znów się zapala, czasem od razu a czasem po przejechaniu kilku km. I zauwazyłem ze podczas hamowania nawet na suchej powierzchni CZASEM włącza się na chwile. Co to może być według was? Pewnie nic poważnego i można dalej jezdzic ale wole zapytać. Pozdro Edytowane 13 Maja 2010 przez GangsterTeam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 może przeczyszczenie czujników przy kołach pomoże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Sprawdź pierścienie od ABS na przegubach może któryś pęknięty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drago256 Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Może też izolacja przewodów dochodzących do czujnika ABS jest naruszona, przez co przewody zwierają do masy. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcineq20 Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Witam mam ten sam problem. Wczoraj zapaliła mi się kontrolka od ABS-u i nie chce zgasnąc a ABS wogóle nie działa. Bede cos wiedzial w przyszlym tygodniu bo jade do mechanika. Zobaczymy, ale denerwuje mnie ta kontrolka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeorgeGt Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Witam mam ten sam problem. Wczoraj zapaliła mi się kontrolka od ABS-u i nie chce zgasnąc a ABS wogóle nie działa. Bede cos wiedzial w przyszlym tygodniu bo jade do mechanika. Zobaczymy, ale denerwuje mnie ta kontrolka w najgorszym wypadku czujnik padł ale na początek sprawdź wszystko co radzą koledzy powyżej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Może też izolacja przewodów dochodzących do czujnika ABS jest naruszona, przez co przewody zwierają do masy. Pozdrawiam. Raczej błędny trop bo zimą bardziej narażone na wodę i wilgoć niż w inne pory roku . Ale mógł się utlenić przewód ABS , poprzeginaj go ręką w różne strony i zobacz czy jest różnica. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcineq20 Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Raczej błędny trop bo zimą bardziej narażone na wodę i wilgoć niż w inne pory roku . Ale mógł się utlenić przewód ABS , poprzeginaj go ręką w różne strony i zobacz czy jest różnica. Tez tak myslałem, bo zimą było wszytsko OK!!! oby to był przewód nie czujnik bo ponoć jest fajnie drogi :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Kolego przewód i czujnik to całość ale można zawsze sie pobawić w sztukowanie ,lub kupić używany czujnik razem ze zwrotnicą . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcineq20 Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Kolego przewód i czujnik to całość ale można zawsze sie pobawić w sztukowanie ,lub kupić używany czujnik razem ze zwrotnicą . Tak mi własnie na 1 rzut oka mechanik powiedzial, ze wrazie czego kupić uzywany czujnik ze zwrotnicą, ale dopiero do mechaniora umowiony jestem na wtorek przyszły. dam znać jak coś. POzdrawiam:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GangsterTeam Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 ok. juz rozumiem o co chodzi, dzięki koledzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pako Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 Mi się też zapala kontrolka. Wyłączam silnik, włączam jeszcze raz i się potrafi nie zapalić przez całą trasę. Z 1.5 miesiąca wcześniej byłem na testach zawieszenia i amortyzatorów. Z przodu mam do wymiany sworzeń dolny lewy i do naprawy zwrotnicę. Być może, że głupawka ABSu w moim przypadku wynika właśnie z uszkodzenia zawieszenia. Próbowałem zrobić diagnostykę ABSu, ale coś nie chce mi mrugać cholerstwo. Włożyłem drut w 4 pin, zwarłem do metalowej części, przekręciłem zapłon i nic, która jest koło bezpieczników i nic. Kod błędu powinna wymrugać kontrolka ABSu? Czy silnik ma być odpalony podczas testowania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gacek Opublikowano 6 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2010 Mi się też zapala kontrolka. Wyłączam silnik, włączam jeszcze raz i się potrafi nie zapalić przez całą trasę. Z 1.5 miesiąca wcześniej byłem na testach zawieszenia i amortyzatorów. Z przodu mam do wymiany sworzeń dolny lewy i do naprawy zwrotnicę. Być może, że głupawka ABSu w moim przypadku wynika właśnie z uszkodzenia zawieszenia. Próbowałem zrobić diagnostykę ABSu, ale coś nie chce mi mrugać cholerstwo. Włożyłem drut w 4 pin, zwarłem do metalowej części, przekręciłem zapłon i nic, która jest koło bezpieczników i nic. Kod błędu powinna wymrugać kontrolka ABSu? Czy silnik ma być odpalony podczas testowania? z tego co wyczytałem na forum o diagnostyce to najpierw trzeba przekręcić stacyjkę a potem dopiero zwierać. silnik nie musi byc odpalony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mateusz89 Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 Czesc tez tak mialem ze jesienia kontrolka swiecila zima juz nie i tego roku na wiosne od nowa zaczela... okazalo sie ze to czujnik prawego przedniego kola padl.... mialem przy tym tez inny problem bo przy tym zaswiecala sie kontrolka od poduszki i szalala bo niezaleznie od warunkow zewnetrznych (wybojow czy czegos takiego) ona raz gasla a raz swiecila... poniewaz pare dni temu wyciaglem stary czujnik chcac sprawdzic czy napewno to tylko on byl przyczyna wpiolem w przewody do czujnika prawego kola opornik 1,6 ohm bo mniej wiecej taki opor byl na czujniku i co sie okazalo po przekreceniu kluczyka za kazdym razem ladowal sie ladnie ABS i AIRBAG czy oba te uklady sa polaczone ze soba?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.