Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11] Wskaźnik temperatury ...


Gość chabi87
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość chabi87

Na początek chciałbym się przywitać (jestem świeży tutaj), a więc WITAM. Nie wiem czy mogę, ale może na początek trochę o sobie ;). Jestem Robert i też mam 13 lat ;) , posiadam primusię p11 1999r 2.0 TD ... i to byłoby na tyle ;]

 

Mam problem z wyżej wymienioną primusią, a jak on wygląda najlepiej zobrazuje filmik:

Wiem, że podobny temat występuje już na forum, ale chciałbym się Was poradzić co zrobić najpierw, a co potem itd ;]

Achaaaa.... zapomniałem dodać, że w dziedzinie motoryzacji jestem laikiem (moje pierwsze auto) i chciałbym się co nieco nauczyć, mam nadzieję, że pomożecie mi w zbieraniu wiedzy :D

 

Pozdrawiam Serdecznie...

chabi87

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość jurgenik

Wyglada mi to na zapowietrzony układ chłodzący .

Też mi się tak wydaje. I niestety idąc tym torem nie wróżę nic dobrego dla Twojej głowicy - zwłaszcza że to TD.

A jak nie głowica, to uszczelka pod nią zaraz poleci. I duży problem gotowy. Nie rób więcej takich testów i nie jeździj autem, bo przegrzanie motoru to kaplica. Po pierwsze sprawdź poziom płynu - nie tylko w zbiorniczku ale w chłodnicy (tylko nie na gorącym bo się możesz poparzyć). instrukcję odpowietrzania znajdziesz na forum. Jest też dobrze opisana w manualu - w przyklejonych tematach są wszystkie dostępne.

Taką kupiłeś, czy coś było dłubane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź czy węże są bardzo twarde te co ida od silnika do chłodnicy, czy ubywa płyn?, czyli czy dolewasz,

prawdopodobnie skończyła sie uszczelka pod głowicą i podczas jazdy pompuje ciśnienie w układ wywala Ci płyn przez wyrównawczy

i wreszcie czujnik zaczyna wariować właśnie w ten sposób, przynajmniej u mnie w 2.0D były takie objawy i skończyło się wymianą uszczelki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach