Gość chabi87 Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Na początek chciałbym się przywitać (jestem świeży tutaj), a więc WITAM. Nie wiem czy mogę, ale może na początek trochę o sobie . Jestem Robert i też mam 13 lat , posiadam primusię p11 1999r 2.0 TD ... i to byłoby na tyle ;] Mam problem z wyżej wymienioną primusią, a jak on wygląda najlepiej zobrazuje filmik: Wiem, że podobny temat występuje już na forum, ale chciałbym się Was poradzić co zrobić najpierw, a co potem itd ;] Achaaaa.... zapomniałem dodać, że w dziedzinie motoryzacji jestem laikiem (moje pierwsze auto) i chciałbym się co nieco nauczyć, mam nadzieję, że pomożecie mi w zbieraniu wiedzy Pozdrawiam Serdecznie... chabi87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Wyglada mi to na zapowietrzony układ chłodzący . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jurgenik Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Wyglada mi to na zapowietrzony układ chłodzący . Też mi się tak wydaje. I niestety idąc tym torem nie wróżę nic dobrego dla Twojej głowicy - zwłaszcza że to TD. A jak nie głowica, to uszczelka pod nią zaraz poleci. I duży problem gotowy. Nie rób więcej takich testów i nie jeździj autem, bo przegrzanie motoru to kaplica. Po pierwsze sprawdź poziom płynu - nie tylko w zbiorniczku ale w chłodnicy (tylko nie na gorącym bo się możesz poparzyć). instrukcję odpowietrzania znajdziesz na forum. Jest też dobrze opisana w manualu - w przyklejonych tematach są wszystkie dostępne. Taką kupiłeś, czy coś było dłubane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 sprawdź czy węże są bardzo twarde te co ida od silnika do chłodnicy, czy ubywa płyn?, czyli czy dolewasz, prawdopodobnie skończyła sie uszczelka pod głowicą i podczas jazdy pompuje ciśnienie w układ wywala Ci płyn przez wyrównawczy i wreszcie czujnik zaczyna wariować właśnie w ten sposób, przynajmniej u mnie w 2.0D były takie objawy i skończyło się wymianą uszczelki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Daniele89 Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 Spokojnie nie stresujcie chłopaka, że to uszczelka;] Mnie też wszyscy straszyli, że to uszczelka a okazało się, że przewody były popękane:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 no spoko nie stresuję, ale zakładam, ze posprawdzał węże pozatym chyba było by mokro pod autem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chabi87 Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 Przewody całe są sprawdzałem już jakiś czas temu - czyli płynu nie ubywa - dolewałem do zbiorniczka wyrównawczego i nic nie ubyło ;] Auta w takim stanie nie kupiłem po jakimś czasie się to pokazało, a możliwe jest to że poszedł czujnik temp lub się zawiesił? Dodam jeszcze od momentu ukazania się tegoż problemu zrobiłem 1000 km i (odpukać) nic się nie dzieje oprócz tych skoków temperatury . Co radzicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 Przewody całe są sprawdzałem już jakiś czas temu - czyli płynu nie ubywa - dolewałem do zbiorniczka wyrównawczego i nic nie ubyło ;] Auta w takim stanie nie kupiłem po jakimś czasie się to pokazało, a możliwe jest to że poszedł czujnik temp lub się zawiesił? Dodam jeszcze od momentu ukazania się tegoż problemu zrobiłem 1000 km i (odpukać) nic się nie dzieje oprócz tych skoków temperatury . Co radzicie? dolanie płynu do zbiornika wyrównawczego nic nie daje, sprawdź poziom w chłodnicy dolanie płynu do zbiornika wyrównawczego nic nie daje, sprawdź poziom w chłodnicy czujnik albo wskazuje albo nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chabi87 Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 Bezpośrednio do chłodnicy właśnie wlałem na samym początku i brakowało bardzo bardzo malutko, a potem dolałem do wyrównawczego i poziom w dalszym ciągu się utzrymuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 (edytowane) Kolego jak dolewasz płynu do chłodnicy to też po chwili trzeba zgasić silnik i dolać jeszcze raz. (najlepiej powtórzyć parę razy ). Kolego jak układ łapie lewe powietrze to nie będzie zasysał płynu wyrównawczego . Edytowane 14 Maja 2010 przez nice-wawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chabi87 Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 Dzięki bardzo za rady, postanowiłem, że na dniach wezmę się i odpowietrzę układ chłodzenia i zobaczymy czy to cosik pomoże. Dziękóweczka Pozdrawiam ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.