Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P10/W10] Pęknieta guma na półośce


Gość heineken72
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość heineken72

juz po robocie

nie obyło sie bez trudnosci nie miałem dobrego klucza 36

i przy pierwszym podejściu musiałem wszystko złozyc do kupy

 

powinienem zacząc od nakretki 36 ---teraz to wiem

 

przy drugim razie poszło bez problemów

troche sie motałem tylko aby kulki w satelitki powkładać

ale tego nie trzeba koniecznie rozbierac ..ja chciałem dokładnie wyczyścić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm.... A co powiecie o czymś takim:

co kilka dni muszę wymieniać opaskę na zewnętrznym przegubie/tą szeroką - 108mm/ guma niby ok i wszych gra ale po skręceniu tego wszystkiego do kupy po niedługiej jeździe opaska spada. Pomocy!!!! :roll:

 

może masz jakąś gumę na wymiar od innego auta tak często robią w sklepach, przychodzisz ze starą a oni jak nie mają to kombinują od czegoś innego, i może być za mała :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam

Wczoraj wymieniałem manżetę znajdujacąsie po stronie pasażera przy pieście koła, niestety nie obyło się bez wyciągania całej półoski ze skrzyni bo piasta nie chciała w zaden sposob dać się normalnie zdjąć. 7godz. w garazu ale wszystko działa jak nalezy. Moja Primera to P11 1.6l 1998r. Wiem ze w innych nissanach jest jakis krzyzak posredni czy cos takiego i nie trzeba wyciągac całej półoski. Jak miałem rozebrac tą piastę tego niewiem. Moze ktos zna odpowiedz? Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Brodacz

Kurcze, też stuka mi przegub z lewj strony i myślę, zbieram siły, czy dam radę sam...?

Pytanie do tych co już praktykowali, a co się stanie jak walnę młotkiem za mocno i półoś wyjdzie ze skrzyni?

Jest tam jakieś dodatkowe łożysko, czy co ew. wtedy trzeba zrobić?

Pytam, bo znając życie ja wyjmę wszystko co się tylko da... :)

I czy żeby nabić nowy przegub trzeba się z nim jakoś delikatnie obchodzić czy walić młotkiem jak popadnie? Czy może lepiej nabyć gumowy młotek?

 

Jakiej firmy przegub poleciacie?

Czy ktoś praktykował przeguby z motomax.pl?

 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość heineken72

najlepiej uderz energicznie ze dwa trzy razy przez przekładkę (np mosieżną) by nie uszkodzic krawędzi. ja walnolem tak i posżło.. a...nie było to mocne walnięcie

cirka --- jakbyś wpijał gwożdzie 4 cm w deske :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Gość zawisza_1410

A ja jeszcze dodam pytanko. W zewnętrznym przegubie jest smar grafitowy. A co jest w wewnętrznym przegubie? Bo u mnie ma zdecydowanie inny kolor. Czy to jest jakiś inny smar? Czy olej ze skrzyni biegów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W wewnętrznym też powinien być smar grafitowy, co do oleju to ciężka sprawa żeby się tam dostał, jak uszczelniacz cieknie to część spływa po obudowie skrzyni a reszte rozchlapuje przegub.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...