Gość heineken72 Opublikowano 6 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2005 juz po robocie nie obyło sie bez trudnosci nie miałem dobrego klucza 36 i przy pierwszym podejściu musiałem wszystko złozyc do kupy powinienem zacząc od nakretki 36 ---teraz to wiem przy drugim razie poszło bez problemów troche sie motałem tylko aby kulki w satelitki powkładać ale tego nie trzeba koniecznie rozbierac ..ja chciałem dokładnie wyczyścić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 6 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2005 No to dobrze.Jesli opis sie podoba , to mozna go dac do dzialu :zrob to sam" wtedy inni tez by mogli skorzystac. POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 6 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2005 Hmmm.... A co powiecie o czymś takim:co kilka dni muszę wymieniać opaskę na zewnętrznym przegubie/tą szeroką - 108mm/ guma niby ok i wszych gra ale po skręceniu tego wszystkiego do kupy po niedługiej jeździe opaska spada. Pomocy!!!! :roll: może masz jakąś gumę na wymiar od innego auta tak często robią w sklepach, przychodzisz ze starą a oni jak nie mają to kombinują od czegoś innego, i może być za mała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość heineken72 Opublikowano 7 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2005 wymieniłem .. choć nie za pierwszym podejściem nie poszła nakretka 36 ...kiepski klucz miałem... ale za drugim razem wszystko ok dzięki za porady nowa guma trzyma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość anyfor Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Witam Wczoraj wymieniałem manżetę znajdujacąsie po stronie pasażera przy pieście koła, niestety nie obyło się bez wyciągania całej półoski ze skrzyni bo piasta nie chciała w zaden sposob dać się normalnie zdjąć. 7godz. w garazu ale wszystko działa jak nalezy. Moja Primera to P11 1.6l 1998r. Wiem ze w innych nissanach jest jakis krzyzak posredni czy cos takiego i nie trzeba wyciągac całej półoski. Jak miałem rozebrac tą piastę tego niewiem. Moze ktos zna odpowiedz? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Brodacz Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Kurcze, też stuka mi przegub z lewj strony i myślę, zbieram siły, czy dam radę sam...? Pytanie do tych co już praktykowali, a co się stanie jak walnę młotkiem za mocno i półoś wyjdzie ze skrzyni? Jest tam jakieś dodatkowe łożysko, czy co ew. wtedy trzeba zrobić? Pytam, bo znając życie ja wyjmę wszystko co się tylko da... I czy żeby nabić nowy przegub trzeba się z nim jakoś delikatnie obchodzić czy walić młotkiem jak popadnie? Czy może lepiej nabyć gumowy młotek? Jakiej firmy przegub poleciacie? Czy ktoś praktykował przeguby z motomax.pl? Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość heineken72 Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 najlepiej uderz energicznie ze dwa trzy razy przez przekładkę (np mosieżną) by nie uszkodzic krawędzi. ja walnolem tak i posżło.. a...nie było to mocne walnięcie cirka --- jakbyś wpijał gwożdzie 4 cm w deske Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zawisza_1410 Opublikowano 19 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 A ja jeszcze dodam pytanko. W zewnętrznym przegubie jest smar grafitowy. A co jest w wewnętrznym przegubie? Bo u mnie ma zdecydowanie inny kolor. Czy to jest jakiś inny smar? Czy olej ze skrzyni biegów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 19 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 W wewnętrznym też powinien być smar grafitowy, co do oleju to ciężka sprawa żeby się tam dostał, jak uszczelniacz cieknie to część spływa po obudowie skrzyni a reszte rozchlapuje przegub. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Majster51 Opublikowano 19 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 poprostu musisz rozebrac wymienic i złozyc innej metody nie znajdziesz jak nie to bedzie to co pisza koledzy wczesniej, wdasz sie w koszta a i tak bedziesz musiał to zfrobic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.