Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

gaśnie na gazie przy zmianie biegów lub przy zatrzymaniu ?


Gość damianek2304
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość damianek2304

witam wszystkich mam problem a mianowicie chodzi o to że samochód mi gaśnie nie zawsze ale często przy zmianie biegów lub przy zatrzymaniu wciskając hamulec i sprzęgło i8 gaśnie . instalacja ma ponad rok czasu jest to sekwencja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich mam problem a mianowicie chodzi o to że samochód mi gaśnie nie zawsze ale często przy zmianie biegów lub przy zatrzymaniu wciskając hamulec i sprzęgło i8 gaśnie . instalacja ma ponad rok czasu jest to sekwencja

 

proponuję dopisać jaki samochód i silnik do tego czy na PB jest OK?? jaka instalacja gazowa jakie elementy może zdjęcie instalacji.

powodów może być wiele ale najpierw trzeba dokładnie napisać to co podałem wyżej, wtedy można coś zacząć wyrokować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość damianek2304

nissan almera 1.6 16v z 1996roku gaz sekwencyjny : reduktor -landi renzo, zawór gazowy - lovato, wielozawór - tomasetto, układ elektroniczny - diego , listwa wtryskowa - valtek

 

a tu zdjęcie

post-21876-1273914776,088_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nissan almera 1.6 16v z 1996roku gaz sekwencyjny : reduktor -landi renzo, zawór gazowy - lovato, wielozawór - tomasetto, układ elektroniczny - diego , listwa wtryskowa - valtek

 

jeżeli na PB jest gitt to zacznij od listwy tej co masz bo to badziewie i szybko się rozkalibrowuje, ile masz przelatane na tym gazie bez serwisu?? może już też czas na redukor,

 

jeżeli na PB jest gitt to zacznij od listwy tej co masz bo to badziewie i szybko się rozkalibrowuje, ile masz przelatane na tym gazie bez serwisu?? może już też czas na redukor,

 

te elektrozawory zwane przez niektórych wtryskiwaczami powinny być w pionie,

napisz czy na PB jest OK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na bp jeszcze nie sprawdzałem dzisiaj sprawdzę i dam znać

 

przejechane mam na gazie ponad 35tyś

 

czyli już powinieneś przynajmniej 2 razy zmieniać filtry gazu ;) mam nadzieję, że tak robiłeś ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to Ok sprawdź jak jest na PB i wtedy można wyrokować, jak będzie gitt to musisz na początek przeczyścić listwę wtryskową, najlepiej zdemontować sobie zawory powykręcać i poczyścić, jak Ci się nei chce to kup środek do czyszczenia gaźników lub coś podobnego zdejmij wąż z wtrysków i zapodaj go do środka następnie odpal auto niech to przepali i tak kilka razy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to problemem jest instalacja gazowa zrób to co napisałem wcześniej, pozatym dobrze by było podłączyć się do kompa i zobaczyć jak to wygląda, może też trzeba by było sprawdzić reduktor

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

byłem u gościa w zakładzie co mi zakładał gaz pod koniec marca i powiedział że wszystko jest w porządku podpinał go pod komputer

 

no to jak tak powiedział to daj mu auto i niech jedzie i co wtedy powie jak zacznie gasnąć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest chyba problem z powietrzem idacym do filtra. A w konsekwencji z wariaja lambdy.

 

możesz trochę to rozwinąć??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hamulec + spadek obrotów i gaśnięcie to często = serwo :) poraz kolejny o tym pisze w kolejnym topicu, zawsze warto sprawdzić zanim zacznie się w instalacji grzebać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hamulec + spadek obrotów i gaśnięcie to często = serwo :) poraz kolejny o tym pisze w kolejnym topicu, zawsze warto sprawdzić zanim zacznie się w instalacji grzebać :)

doczytaj wątek bo serwo tak samo działa na PB i LPG skoro na PB nie ma problemów tz winna jest instalka gazowa wystarczy że przycina sie jeden zaworek wtryskowy jest kiepski reduktor i robi ogromny przyrost przy cut offie i zalewa silnik i ba gaśnie

z czyszczenia reduktora bardzo dobrze działa denaturat lepiej od benzyn ,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam to samo w moim 100nx gaz zakladalam w grudniu i teraz co 2 tyg auto stoi u mechanikow jakos nie moga zalapac co jest nie tak ze na pb jezdzi poprawnie a na gazie nie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

daj zdjecia jak zamontowany i jaka instalacja jakie elementy wtedy może coś się poradzi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Bartek_1983

Miałem podobną sytuację. Przy montażu gazu koleś zauważył, że silnik na PB traci obroty więc przeczyścił mi przepustnicę. Wziąłem od niego samochód ale zauważyłem, że po dłuższej jeździe w korkach znowu obroty zaczynają spadać. Podpięliśmy instalację do komputera który pokazywał, że wszystko jest jak należy. Okazało się, że trzeba było ustawić w serwisie nissana obroty biegu jałowego. Od tej pory wszystko jest elegancko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Daniele89

Ja mam to samo. U mnie wg. gazownika (wg. wielu bardzo dobrego) membrany w reduktorze nie trzymaja ciśnienia i tak się dzieje, bo jak się pokręci pokretłem przy reduktorze (Lavtec) to na chwile jest spokój, ale zaraz po chwilowej jeździe znowu to samo:/ Powiedział, że nie zajmuje się regeneracją Lavteca, tylko wymienia reduktor na Lovatec (czy jakoś tak) na ten oryginalny i powiedział, że koszt tego będzie mnie wynosił 260 zł. Tutaj takie moje skromne pytanie, nie da sie nic taniej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam to samo. U mnie wg. gazownika (wg. wielu bardzo dobrego) membrany w reduktorze nie trzymaja ciśnienia i tak się dzieje, bo jak się pokręci pokretłem przy reduktorze (Lavtec) to na chwile jest spokój, ale zaraz po chwilowej jeździe znowu to samo:/ Powiedział, że nie zajmuje się regeneracją Lavteca, tylko wymienia reduktor na Lovatec (czy jakoś tak) na ten oryginalny i powiedział, że koszt tego będzie mnie wynosił 260 zł. Tutaj takie moje skromne pytanie, nie da sie nic taniej?

masz 2 gen i reduktory napewno nie są aż tak drogie choć jak nowy+ wymiana to znowu nie tak dużo ja kupiłem membrany do tez takiego Lovteca jakaś podróba kooperacja z lovato pasowały idealnie a koszt 35zł(alletanio.pl) i w końcu autko się dało wyregulować pozatym w reduktorze może trzeba by mazut spuścić wymyć dać nowe membrany i by śmigał dalej ..

 

jakbys robił sam to koszt góra 60 zł + skrzynka piva i satysfakcja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość damianek2304

witam byłem dzisiaj w warsztacie tam gdzie mi zakładali gaz i powiem szczerze że gościu podszedł do tego z pełnym profesjonalizmem wymienił ,,mapsensor,, i samochód jak nowy zrobił jeszcze jakąś korektę delikatną w ustawieniach i jest super oczywiście byłem już pozagwarancją ale nic mnie to nie kosztowało . auto nie gaśnie i obroty nie falują ,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...