Gość damianek2304 Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 witam wszystkich mam problem a mianowicie chodzi o to że samochód mi gaśnie nie zawsze ale często przy zmianie biegów lub przy zatrzymaniu wciskając hamulec i sprzęgło i8 gaśnie . instalacja ma ponad rok czasu jest to sekwencja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 witam wszystkich mam problem a mianowicie chodzi o to że samochód mi gaśnie nie zawsze ale często przy zmianie biegów lub przy zatrzymaniu wciskając hamulec i sprzęgło i8 gaśnie . instalacja ma ponad rok czasu jest to sekwencja proponuję dopisać jaki samochód i silnik do tego czy na PB jest OK?? jaka instalacja gazowa jakie elementy może zdjęcie instalacji. powodów może być wiele ale najpierw trzeba dokładnie napisać to co podałem wyżej, wtedy można coś zacząć wyrokować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damianek2304 Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 nissan almera 1.6 16v z 1996roku gaz sekwencyjny : reduktor -landi renzo, zawór gazowy - lovato, wielozawór - tomasetto, układ elektroniczny - diego , listwa wtryskowa - valtek a tu zdjęcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 nissan almera 1.6 16v z 1996roku gaz sekwencyjny : reduktor -landi renzo, zawór gazowy - lovato, wielozawór - tomasetto, układ elektroniczny - diego , listwa wtryskowa - valtek jeżeli na PB jest gitt to zacznij od listwy tej co masz bo to badziewie i szybko się rozkalibrowuje, ile masz przelatane na tym gazie bez serwisu?? może już też czas na redukor, jeżeli na PB jest gitt to zacznij od listwy tej co masz bo to badziewie i szybko się rozkalibrowuje, ile masz przelatane na tym gazie bez serwisu?? może już też czas na redukor, te elektrozawory zwane przez niektórych wtryskiwaczami powinny być w pionie, napisz czy na PB jest OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damianek2304 Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 na bp jeszcze nie sprawdzałem dzisiaj sprawdzę i dam znać przejechane mam na gazie ponad 35tyś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 na bp jeszcze nie sprawdzałem dzisiaj sprawdzę i dam znać przejechane mam na gazie ponad 35tyś czyli już powinieneś przynajmniej 2 razy zmieniać filtry gazu mam nadzieję, że tak robiłeś ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damianek2304 Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 oczywiście że zmieniałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 to Ok sprawdź jak jest na PB i wtedy można wyrokować, jak będzie gitt to musisz na początek przeczyścić listwę wtryskową, najlepiej zdemontować sobie zawory powykręcać i poczyścić, jak Ci się nei chce to kup środek do czyszczenia gaźników lub coś podobnego zdejmij wąż z wtrysków i zapodaj go do środka następnie odpal auto niech to przepali i tak kilka razy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damianek2304 Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 ok odezwę się jak sprawdzę na bp na benzynie jest ok nic się nie dzieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 no to problemem jest instalacja gazowa zrób to co napisałem wcześniej, pozatym dobrze by było podłączyć się do kompa i zobaczyć jak to wygląda, może też trzeba by było sprawdzić reduktor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damianek2304 Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 byłem u gościa w zakładzie co mi zakładał gaz pod koniec marca i powiedział że wszystko jest w porządku podpinał go pod komputer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 15 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2010 byłem u gościa w zakładzie co mi zakładał gaz pod koniec marca i powiedział że wszystko jest w porządku podpinał go pod komputer no to jak tak powiedział to daj mu auto i niech jedzie i co wtedy powie jak zacznie gasnąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość platon Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 To jest chyba problem z powietrzem idacym do filtra. A w konsekwencji z wariaja lambdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 To jest chyba problem z powietrzem idacym do filtra. A w konsekwencji z wariaja lambdy. możesz trochę to rozwinąć?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jackC Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 hamulec + spadek obrotów i gaśnięcie to często = serwo poraz kolejny o tym pisze w kolejnym topicu, zawsze warto sprawdzić zanim zacznie się w instalacji grzebać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 hamulec + spadek obrotów i gaśnięcie to często = serwo poraz kolejny o tym pisze w kolejnym topicu, zawsze warto sprawdzić zanim zacznie się w instalacji grzebać doczytaj wątek bo serwo tak samo działa na PB i LPG skoro na PB nie ma problemów tz winna jest instalka gazowa wystarczy że przycina sie jeden zaworek wtryskowy jest kiepski reduktor i robi ogromny przyrost przy cut offie i zalewa silnik i ba gaśnie z czyszczenia reduktora bardzo dobrze działa denaturat lepiej od benzyn ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jackC Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 a fakt nie doczytałem sorry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marce Opublikowano 20 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 mam to samo w moim 100nx gaz zakladalam w grudniu i teraz co 2 tyg auto stoi u mechanikow jakos nie moga zalapac co jest nie tak ze na pb jezdzi poprawnie a na gazie nie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 20 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 daj zdjecia jak zamontowany i jaka instalacja jakie elementy wtedy może coś się poradzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bartek_1983 Opublikowano 20 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 Miałem podobną sytuację. Przy montażu gazu koleś zauważył, że silnik na PB traci obroty więc przeczyścił mi przepustnicę. Wziąłem od niego samochód ale zauważyłem, że po dłuższej jeździe w korkach znowu obroty zaczynają spadać. Podpięliśmy instalację do komputera który pokazywał, że wszystko jest jak należy. Okazało się, że trzeba było ustawić w serwisie nissana obroty biegu jałowego. Od tej pory wszystko jest elegancko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Daniele89 Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 Ja mam to samo. U mnie wg. gazownika (wg. wielu bardzo dobrego) membrany w reduktorze nie trzymaja ciśnienia i tak się dzieje, bo jak się pokręci pokretłem przy reduktorze (Lavtec) to na chwile jest spokój, ale zaraz po chwilowej jeździe znowu to samo:/ Powiedział, że nie zajmuje się regeneracją Lavteca, tylko wymienia reduktor na Lovatec (czy jakoś tak) na ten oryginalny i powiedział, że koszt tego będzie mnie wynosił 260 zł. Tutaj takie moje skromne pytanie, nie da sie nic taniej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 Ja mam to samo. U mnie wg. gazownika (wg. wielu bardzo dobrego) membrany w reduktorze nie trzymaja ciśnienia i tak się dzieje, bo jak się pokręci pokretłem przy reduktorze (Lavtec) to na chwile jest spokój, ale zaraz po chwilowej jeździe znowu to samo:/ Powiedział, że nie zajmuje się regeneracją Lavteca, tylko wymienia reduktor na Lovatec (czy jakoś tak) na ten oryginalny i powiedział, że koszt tego będzie mnie wynosił 260 zł. Tutaj takie moje skromne pytanie, nie da sie nic taniej? masz 2 gen i reduktory napewno nie są aż tak drogie choć jak nowy+ wymiana to znowu nie tak dużo ja kupiłem membrany do tez takiego Lovteca jakaś podróba kooperacja z lovato pasowały idealnie a koszt 35zł(alletanio.pl) i w końcu autko się dało wyregulować pozatym w reduktorze może trzeba by mazut spuścić wymyć dać nowe membrany i by śmigał dalej .. jakbys robił sam to koszt góra 60 zł + skrzynka piva i satysfakcja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damianek2304 Opublikowano 24 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 witam byłem dzisiaj w warsztacie tam gdzie mi zakładali gaz i powiem szczerze że gościu podszedł do tego z pełnym profesjonalizmem wymienił ,,mapsensor,, i samochód jak nowy zrobił jeszcze jakąś korektę delikatną w ustawieniach i jest super oczywiście byłem już pozagwarancją ale nic mnie to nie kosztowało . auto nie gaśnie i obroty nie falują , Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.