Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[WP11] Górny wąż chłodnicy do 2.0TD pilnie potrzebny !!!


Gość sq2eac

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie

 

Primera P11 2.0TD 99r - mam uszkodzony górny wąż od chłodnicy (ten gruby z cienkim wężykiem). Potrzebuję go na gwałt - mam pilny wyjazd we wtorek. Przeszukałem Allegro - nic, jest kilka ale po kontakcie ze sprzedawcami okazało się że już ich nie ma. W serwisie powiedzieli, że najwcześniej na czwartek i to też nie wiadomo. Może ktoś poratuje.....

 

Pozdrawiam

Krzysztof.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak nie znajdziesz to przetnij tam gdzie pękł i wstaw rurkę metalową, a jak to na łączeniu z tym cienkim to dospawaj cieńszą z bokesa i będzie git a koszt zamkniesz w cenie 2 piw ;)

dawno temu, jak jeszcze byłem nieświadom swojej niewiedzy na temat wyższości aut japońskich nad innymi markami, miałem audi 80 i przejeździłem na takim patencie ponad 3 lata ;):devil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Dziś miałem mała awarie, dobrze że pod samym domem. Żeby dojechać do domu muszę pokonać 100m bardzo błotnistej drogi, z dnia na dzień przejazd staje się niemożliwy, i dziś jak pokonywałem ten odcinek musiałem trzymać go na wysokich obrotach bo gasł w tym błocie, po przejechaniu tego odcinka zaczął lecieć dym z pod maski, jak się okazało w wężu chłodniczym (górnym) zrobiła się dziurka, przez która tryskał płyn, zgasiłem , przeciąłem wąż i wstawiłem kawałek metalowej rury i skręciłem opaskami, tylko zastanawiam się czy to wytrzyma bo to już 2 miejsce na tym wężu tak naprawione, poprzednio uszkodził się pod zbiorniczkiem od wspomagania,(olej na niego kapał z niedokręconej opaski). Czy mogło to się stać od tego że go tak męczyłem w tym błocie, czy wina leży gdzieś indziej? Wskazówka była na połowie, może to korek się zepsuł, płynu nie ubywa, nie ma oleju w płynie i bąbelków, czasami jest tak że w wężach nie ma ciśnienia, a czasami jest, jak spr. korek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wedlug mnie jazda w tym terenie nie maiala wplywu na to ze ten waz pekl. Trzeba albo jezdzic na tym patencie co zrobiles albo wymienic waz. Korek sprawdzisz albo pompka do badania chlodnic albo kupisz nowy (chyba ze 30 zl dalem za nowy bo mi przeciekal ) . Jak nie bedzie tego do 1,1 bara to wez do 0,9 bara - taki kupilem ja i jest OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymianie jutro korek 30zł to nie majątek, bo jak rozsadzi chłodnice to będzie ze 300zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie 300 a 3000 Przegrzanie czapy to kaplica dla silnika i twej kieszeni. Przerabiałem to u siebie :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Po wymianie korka dalej było to samo, od ostatniego posta naprawiałem ten wąż chyba z 5 razy, ciągle pękał obok naprawianego miejsca, dziś wymieniłem cały wąż, bo stary już się nie nadawał nie było już czego naprawiać, od środka była popękana guma, na rozgrzanym silniku z węża robił się balon, myślę że po wymianie będzie ok, dam jutro znać czy pomogło.

 

Po wymianie węża jest ok, jest lekko twardy a nie balon tak jak wcześniej, kupiłem jakieś 2 kawałki po 15 zł i dwie złączki, musiałem zostawić tylko ten kawałeczek z tym małym wężykiem reszta nowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...