Gość murzynek2519 Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 koledzy mam takie pytanko czy w primerze z 2000 r diesel przy wymianie rozrzadu konieczna jest wymiana paska pompy wtrtyskowej??? i jeszcze taka sprawa swieci sie kontrolka silnika czym to moze byc spowodowane???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bertw Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 Ja kupując samochod wymieniłem rozrząd, o pasu popy wtryskowej nie myślałem bo się spłukałem, ale teraz wymieniam, bo nie mam pojęcia w jakim jest stanie. Jak się zerwie to poprostu stane i tyle, byle nie stało sie to na jakimś pustkowiu. Jak już bedziesz wymieniał pasek to i napinacz. Co do kontrolki silnika to przyczyn może być wiele, zacznij może od spuszczenia wody z filtra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nicchi Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 Jak się świeci kontrolka, to znajdź odpowiedni temat i tam sprawdź jak się odczytuje błędy autodiagnostyką i sprawdź co dany błąd oznacza. Można wymienić jedną stronę rozrządu, a potem drugą, nie ma technicznej konieczności robić tego na raz. Warto jest przy wymianie rozrządu (paska rolki i napinacza) wymienić również uszczelniacze na wale i na wałku rozrządu, bo się może okazać, ża za 5000km znów będzie trzeba wszystko rozgrzebywać. Jeszcze jedna uwaga - pompa wody co prawda jest niezależna od rozrządu, ale z tego co widziałem nie ma szans żeby ją wymienić bez ściągnięcia paska rozrządu, więc niegłupim pomysłem jest wymienić przy tym pompę( zwykle żywotność tego elementu ocenia się na ok 120 tys km., czasem mniej). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 Zacznij od FAQ aby poznać traktora http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/60477-p11-i-p11144-faq-silnik-cd20t-diesel/ Cena rozrządu Mitsuboschi z rolkami NSK i NGK nie jest oszałamiająca i nie widzę sensu rozkładać tego na dwa, lub 3 razy jeśli uszczelniaczy wałów też od razu nie zrobusz. Co do pompy wody to akurat w dieslu nie ma potrzeby jej wymieniania. Jak zacznie ciec to wtedy będziesz się martwił. Mój ma nalatane blisko 300 kkm i pompa zdrowizna. Jak poleci pasek na wałach to wiadomo - głowicę szlak trafi Jak poleci pasek pompy to nie masz tłoczenia paliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gacek31 Opublikowano 5 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2010 witam jestem tu nowy i mam problem wlasnie wracam z holandi i zerwal misie pasek jakie mogą byc konsekwencje tego,pasek byl wymieniany pól roku temu zrobilem nanim niecale 15 tys ,dlaczego tak sie stalo,stoje na terenie niemiec i czekam na lawete,wymiana byla w warsztacie w redzie,pomorskie prosze o jakies wskazowki,nissan primera 2,0td po lifcie 2000 rok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 5 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2010 ja zerwał się główny to: głowica, zawory, wałeki jak zerewał się ten od pompy to tylko wymiana ustawienie i będzie gitt, proponuję zawieźć do warsztatu który to robił i niech naprawiają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.