Gość hot Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 Jak na załączonym zdjęciu, wycieraczki w pozycji neutralnej dotykaja mi już maski... coś sie odkręciło w mechanizmie czy coś do wymiany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bertw Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 Prosta sprawa odkręcasz wycieraczki i przestawiasz o jeden zabek wyżej i przykręcasz mocno, żeby nie przeskakiwalo, bo może masz powycierane ząbki na rzpieniach na których rzyma się wycieraczka. Niekrórzy pisali że do ściągnięcia potrzebne były ściągacze ale ja poradziłem sobie bez nich, bez problemu zeszło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SlawekS25 Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 Prosta sprawa odkręcasz wycieraczki i przestawiasz o jeden zabek wyżej i przykręcasz mocno, żeby nie przeskakiwalo, bo może masz powycierane ząbki na rzpieniach na których rzyma się wycieraczka. Niekrórzy pisali że do ściągnięcia potrzebne były ściągacze ale ja poradziłem sobie bez nich, bez problemu zeszło. Jak zdjąłeś bez problemu bez ściągacza? Mi się nie udało a nie chcę ciągnąć ba chama żeby nie urwać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bertw Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 lekko podważyłem śrubokręem, pociągnąłem za całą wycieraczkę i bez problemu wyszło, być może przypadek ale zdejmowałem obydwie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 można zdjąć bez ściągacza, a to, że leżą to może być już mechanizm do regeneracji, trzeba wyjąć i przetoczyć pod tulejkę aby nie było luzu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 trzeba wymienić sworznie wycieraczek samo podniesienie o ząbek nic nie da bo trzeba skasować luz jak napisał DINO . tak wygląda trzpień wycieraczek : http://www.allegro.p...ycieraczek.html http://www.allegro.p...rimera_p11.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 Dokładnie, sworznie wycieraczek do wymiany, żadne przesuwanie o jeden ząbek nie pomoże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hot Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 czyli jak widzę... cenowo, biznes masakrujący kieszeń... a maska już nieźle oberwała... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 jakbyś chciał kupić to tak, ale jak masz znajomego tokarza to wyjdzie za 2 piwa, wyciągasz mechanizmy idziesz do tokarza a on wierci większy wymiar i wstawia tulejkę i po sprawie, znajomy (za piwo) czy nie znajomy (za drobną kasę) napewno będzie taniej, jakbyś nie miał gdzie to przyślij zrobimy, za mniejszą kasę, mam kolegę tokarza i ostatni właśnie mi robił coś takiego, także już zna temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hot Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 jakbyś chciał kupić to tak, ale jak masz znajomego tokarza to wyjdzie za 2 piwa, wyciągasz mechanizmy idziesz do tokarza a on wierci większy wymiar i wstawia tulejkę i po sprawie, znajomy (za piwo) czy nie znajomy (za drobną kasę) napewno będzie taniej, jakbyś nie miał gdzie to przyślij zrobimy, za mniejszą kasę, mam kolegę tokarza i ostatni właśnie mi robił coś takiego, także już zna temat opady uniemożliwiają działania typu wysyłka;/ a co tam dokładnie trzeba przetoczyć? coś więcej w temacie chociaż?) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 Tuleje plastikowe się wyrabiają i robi się jajo z otworu. Trzeba tuleje rozwiercić na większy wymiar i wstawić tulejkę dorobioną przez tokarza na wymiar. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawa Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 Witam kolegów,w związku z tym że regenerowałem dziś u znajomego w p11 przed liftem chciałbym poradzić że należy sprawdzić wcześniej stan tych osi zanim się wyrobią dość znacznie, jak w miare wcześnie wykryjemy tą usterke to i naprawa będzie łatwiejsza. U znajomego te plastiki były mocno rozchetane i i braki musiałem wypełniać klejem. A tak poza tym to każdą oś rozwierciłem na fi14 i wsadziłem tulejki mosiężne o średnicy wewnętrznej fi12. Za tulejki zapłaciłem 6x2zł=12zł plus 1,20 za dwa segery i taki byl koszt naprawy i 3 godziny mojej zabawy. W wolnej chwili zregeneruje sobie w swojej p11 puki jeszcze nie jest za duży luz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.