Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[STAG] Problemy z odczytami ????


Gość Tofu
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

heja heja przebujałem sie na ryby do Niedzicy ale lało .... wczoraj troszkę kija pomoczyłem i

dziś tankowałem .... przy 190 Km przebiegu po trasie wpiep@# ... aż 24 Litry czyli po trasie ponad 12l .... :blink::devil:

a miałem Ci pisać że ucieknę na chwile ... a miałem brać laptopa z netem ,,

Tragedia no to tyle ot

 

niech kolega rozwierca te dysze i będziemy dopracowywać mnożnik ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.. przy 190 Km przebiegu po trasie wpiep@# ... aż 24 Litry czyli po trasie ponad 12l .... :blink::devil:

 

 

no troszkę nie za OK, u mnie w trasie spoko tak do 160km/h mieści się w 9.5l, gorzej w mieście stoi na 13-14l ale dalej będę wiercił i ciśnienie podnosił na zavolaku aby sonda szła na bogato

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec mam zgryza z Wartośćią cisnienia na pustym odcinku wtryski -reduktor po odpaleniu z 0 leci na 0.6 Bara :dribble:

 

jeszcze uzupełnie ,,,

 

Głupie to forum założyłem wątek napisałem posta ,,,a potem twojego przeniosłem do tego i wyszło że ty jesteś autorem ,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Głupie to forum założyłem wątek napisałem posta ,,,a potem twojego przeniosłem do tego i wyszło że ty jesteś autorem ,,,

 

już jest dobrze :whistle:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a acha czyli przeniosłeś jeszcze wcześniejszy i tak poszlo ok ,,,trzeba sobie radzić ja sie uczę

 

 

a po mieście to mi doszedł do 17 litrów

wiec juz nie wiem teraz

 

wymieniłem od chemika reduktor a nowy czujnik ps od Piotr Ficek i dalej mam latają ce cisnienie

 

co jest ciekawe tak reaguje na

 

oscy.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mnożnik zaczyna się na 1.3 gdzieś może rozwiercić jeszcze dysze bo sondę możesz mieć na ubogo, i wiesz co gdzieś wyczytałem, ze zavolak S jest najbardziej stabilny przy 1.30-1.35 i powiem, ze jak zwiększyłem na 1.27 zaczęło być lepiej i sonda była bogatsza, może przy tych mocniejszych reduktorach tak musi być, zapodaj swojemu ciśnienie tak na 1.2 i wtedy zobacz co jest 5 :warning: pozatym przy Twojej mocy to chyba raczej wskazane by było

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reduktor to mam rozwiercony i przerobiony teraz powinien być mocniejszy od twojego bo teraz jest realnie do 240KM a twój ponoć spokojnie obrabia 180KM ... a Dysz to ja nie mam !!!!!!

początkowy to mam teraz 1.27 ale cholera wie jakie jest cisnienie

 

bo jak robie przegazówkę to od wolnych 1.27 B roznie do 1.6 i wiecej i tak samo na PB ..

 

zmieniałem opaski na hanie i spuściłem gaz odpalona instalka i zapłon cis na 0 odpalam auto na pb i mam odrazu latające 0.6BARA i juz nie wiem jakieś przebicie mam chyba na lini odczytu ,,, bo Ps 01 dobry jest dalej do

PSa idą 4 kable 1 masa czarny i 3 białe 1 zasilanie po aku i 2 wyjścia musze odpiąć sygnał wyjscia i zobaczyć jaki sygnał to generuje ...

 

Reduktor to mam rozwiercony i przerobiony teraz powinien być mocniejszy od twojego bo teraz jest realnie do 240KM a twój ponoć spokojnie obrabia 180KM ... a Dysz to ja nie mam !!!!!!

początkowy to mam teraz 1.27 ale cholera wie jakie jest cisnienie

 

bo jak robię prze gazówkę to od wolnych 1.27 B rośnie do 1.6 i wiecej i tak samo na PB ..

 

zmieniałem opaski na hanie i spuściłem gaz odpalona instalka i zapłon cis na 0 odpalam auto na pb i mam odrazu latające 0.6BARA i juz nie wiem jakieś przebicie mam chyba na lini odczytu ,,, bo Ps 01 dobry jest dalej do

PSa idą 4 kable 1 masa czarny i 3 białe 1 zasilanie po aku i 2 wyjścia muszę odpiąć sygnał wyjścia i zobaczyć jaki sygnał to generuje ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz o czym jeszcze pomyślałem aby zwiększyć średnicę przewodu od podciśnienia co idzie do reduktora , przy tych mocach raczej nie może być takie jak w standardzie i może dlatego masz taki przerost bo zanim zaskoczy :warning:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no przewód mam 4mm i troszkę w środku przewiercałem ale co dziwne to to że tak działa bo nie ma z kąd sie zrobić podcisnienie ale wcześniej działał ok to że reduktor klękał to już norma ale na wolnych było stabilnie ,,

 

EDIT::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

zciagnołem węża z filterka wyleciało wsio cisnienie 0 a po opdpaleniu autka 0.6 Bara :devil::(:devil::( :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdejmij zasilanie z elektrozaworu i wtedy zobacz, wystarczy, że puści zawór przy reduktorze i z miedzi idzie gazik w układ a ciśnienie właśnie takie może być, przełączając na LPG przełączasz zawór na butli a ten na reduktorze ma chyba wcześniej zasilanie :devil::whistle:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie od staga idzie jeden kabel z zasilaniem na wszystkie elektro zawory

owszem zawór w reduktorze puszcza wiem ale on zamyka na wejściu i jak by ciśnienie balansowało na membranie w układzie zamkniętym bo mogło by się ruszać ..ale na sprawnym zaworze było by tak samo wiec to nie to

 

ziołem kabel z elektro zaworu z filterkiem i zdjąłem węża tak jak u Ciebie z FL02(u mnie MATRIX) gazu na wtryski BRAK bo reduktor i listwa połączony do atmosfery ciśnienie 0Bara po odpaleniu mam 0,6 BARA

 

jak odpiłem podciśnienie to inne wartości ale analogicznie to działa

 

co dziwne to po odpaleniu jak prąd idzie na na czujnik to jakby podciśnienie generowało ten sygnał na Ciśnieniu !!!!!

 

jak by było jakieś przebicie w StaGU ...

 

pójdę wyrwę skurwi#$% i pod lampę może zobaczę ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale to 0.6 masz po odpaleniu czy tylko po przekręceni kluczyka???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to masz odpowiedź, gazu jest zero ale w wężach a w reduktorze jest i jak odpalisz to podciśnienie gnie membranę i puszcza na węzę zdejmij zasilanie z elektrozaworów odpal auto, wtedy odkręć i wyzeruj cisnienie zgaś i odpal i zobacz czy jest nadal:devil: :whistle:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie bp rury puszczają do atmosfery jak sprawdzałem idzie ta

 

REDUKTOR------wąż opaska zdjęte to DZIURA .... filierek wąż trójnik wtryski z atmosfery by nie brał ciśnienia i jeszcze zmieniającego się po obrotach a właściwie po podciśnieniu ,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a no to jak tak jest to rzeczywiście coś nie OK a możne mapsensor klęknął??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a no to jak tak jest to rzeczywiście coś nie OK a możne mapsensor klęknął??

Brachu wymieniałem na nówkę dostałem od piotr ficek z LPG forum

a reduktor mam od 2gi od chemika i dale było to samo @@@@!!!!!stawiam ze stag ale najlepsze jest to że rozkręciłem dziada i i nie dość że PCB jest lakierowane to nie wiem co to za układy sa czy opornik czy dioda ,,, stawiam na uszkodzony sterownik ale jak sie okaże że 300 wywale w błoto i bul jest we wiązce to sie wku ,,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odepnij przewody ciśnieniowe od mapa i wtedy odpal

robiłem tak też hm ...chyba też coś sie działo ,,, .. musze podmienić sterownik ,,,

 

No i wygląda na uszkodzony sterownik,,,, pójdzie pod lutownice :devil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...