Gość Tofu Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 heja heja przebujałem sie na ryby do Niedzicy ale lało .... wczoraj troszkę kija pomoczyłem i dziś tankowałem .... przy 190 Km przebiegu po trasie wpiep@# ... aż 24 Litry czyli po trasie ponad 12l .... a miałem Ci pisać że ucieknę na chwile ... a miałem brać laptopa z netem ,, Tragedia no to tyle ot niech kolega rozwierca te dysze i będziemy dopracowywać mnożnik ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 .. przy 190 Km przebiegu po trasie wpiep@# ... aż 24 Litry czyli po trasie ponad 12l .... no troszkę nie za OK, u mnie w trasie spoko tak do 160km/h mieści się w 9.5l, gorzej w mieście stoi na 13-14l ale dalej będę wiercił i ciśnienie podnosił na zavolaku aby sonda szła na bogato Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 Wiec mam zgryza z Wartośćią cisnienia na pustym odcinku wtryski -reduktor po odpaleniu z 0 leci na 0.6 Bara jeszcze uzupełnie ,,, Głupie to forum założyłem wątek napisałem posta ,,,a potem twojego przeniosłem do tego i wyszło że ty jesteś autorem ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 Głupie to forum założyłem wątek napisałem posta ,,,a potem twojego przeniosłem do tego i wyszło że ty jesteś autorem ,,, już jest dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 a acha czyli przeniosłeś jeszcze wcześniejszy i tak poszlo ok ,,,trzeba sobie radzić ja sie uczę a po mieście to mi doszedł do 17 litrów wiec juz nie wiem teraz wymieniłem od chemika reduktor a nowy czujnik ps od Piotr Ficek i dalej mam latają ce cisnienie co jest ciekawe tak reaguje na Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 mnożnik zaczyna się na 1.3 gdzieś może rozwiercić jeszcze dysze bo sondę możesz mieć na ubogo, i wiesz co gdzieś wyczytałem, ze zavolak S jest najbardziej stabilny przy 1.30-1.35 i powiem, ze jak zwiększyłem na 1.27 zaczęło być lepiej i sonda była bogatsza, może przy tych mocniejszych reduktorach tak musi być, zapodaj swojemu ciśnienie tak na 1.2 i wtedy zobacz co jest 5 pozatym przy Twojej mocy to chyba raczej wskazane by było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 Reduktor to mam rozwiercony i przerobiony teraz powinien być mocniejszy od twojego bo teraz jest realnie do 240KM a twój ponoć spokojnie obrabia 180KM ... a Dysz to ja nie mam !!!!!! początkowy to mam teraz 1.27 ale cholera wie jakie jest cisnienie bo jak robie przegazówkę to od wolnych 1.27 B roznie do 1.6 i wiecej i tak samo na PB .. zmieniałem opaski na hanie i spuściłem gaz odpalona instalka i zapłon cis na 0 odpalam auto na pb i mam odrazu latające 0.6BARA i juz nie wiem jakieś przebicie mam chyba na lini odczytu ,,, bo Ps 01 dobry jest dalej do PSa idą 4 kable 1 masa czarny i 3 białe 1 zasilanie po aku i 2 wyjścia musze odpiąć sygnał wyjscia i zobaczyć jaki sygnał to generuje ... Reduktor to mam rozwiercony i przerobiony teraz powinien być mocniejszy od twojego bo teraz jest realnie do 240KM a twój ponoć spokojnie obrabia 180KM ... a Dysz to ja nie mam !!!!!! początkowy to mam teraz 1.27 ale cholera wie jakie jest cisnienie bo jak robię prze gazówkę to od wolnych 1.27 B rośnie do 1.6 i wiecej i tak samo na PB .. zmieniałem opaski na hanie i spuściłem gaz odpalona instalka i zapłon cis na 0 odpalam auto na pb i mam odrazu latające 0.6BARA i juz nie wiem jakieś przebicie mam chyba na lini odczytu ,,, bo Ps 01 dobry jest dalej do PSa idą 4 kable 1 masa czarny i 3 białe 1 zasilanie po aku i 2 wyjścia muszę odpiąć sygnał wyjścia i zobaczyć jaki sygnał to generuje ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 wiesz o czym jeszcze pomyślałem aby zwiększyć średnicę przewodu od podciśnienia co idzie do reduktora , przy tych mocach raczej nie może być takie jak w standardzie i może dlatego masz taki przerost bo zanim zaskoczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 no przewód mam 4mm i troszkę w środku przewiercałem ale co dziwne to to że tak działa bo nie ma z kąd sie zrobić podcisnienie ale wcześniej działał ok to że reduktor klękał to już norma ale na wolnych było stabilnie ,, EDIT:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: zciagnołem węża z filterka wyleciało wsio cisnienie 0 a po opdpaleniu autka 0.6 Bara :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 zdejmij zasilanie z elektrozaworu i wtedy zobacz, wystarczy, że puści zawór przy reduktorze i z miedzi idzie gazik w układ a ciśnienie właśnie takie może być, przełączając na LPG przełączasz zawór na butli a ten na reduktorze ma chyba wcześniej zasilanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 nie od staga idzie jeden kabel z zasilaniem na wszystkie elektro zawory owszem zawór w reduktorze puszcza wiem ale on zamyka na wejściu i jak by ciśnienie balansowało na membranie w układzie zamkniętym bo mogło by się ruszać ..ale na sprawnym zaworze było by tak samo wiec to nie to ziołem kabel z elektro zaworu z filterkiem i zdjąłem węża tak jak u Ciebie z FL02(u mnie MATRIX) gazu na wtryski BRAK bo reduktor i listwa połączony do atmosfery ciśnienie 0Bara po odpaleniu mam 0,6 BARA jak odpiłem podciśnienie to inne wartości ale analogicznie to działa co dziwne to po odpaleniu jak prąd idzie na na czujnik to jakby podciśnienie generowało ten sygnał na Ciśnieniu !!!!! jak by było jakieś przebicie w StaGU ... pójdę wyrwę skurwi#$% i pod lampę może zobaczę .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 ale to 0.6 masz po odpaleniu czy tylko po przekręceni kluczyka??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 po odpaleniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 no to masz odpowiedź, gazu jest zero ale w wężach a w reduktorze jest i jak odpalisz to podciśnienie gnie membranę i puszcza na węzę zdejmij zasilanie z elektrozaworów odpal auto, wtedy odkręć i wyzeruj cisnienie zgaś i odpal i zobacz czy jest nadal:devil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 nie bp rury puszczają do atmosfery jak sprawdzałem idzie ta REDUKTOR------wąż opaska zdjęte to DZIURA .... filierek wąż trójnik wtryski z atmosfery by nie brał ciśnienia i jeszcze zmieniającego się po obrotach a właściwie po podciśnieniu ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 a no to jak tak jest to rzeczywiście coś nie OK a możne mapsensor klęknął?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 a no to jak tak jest to rzeczywiście coś nie OK a możne mapsensor klęknął?? Brachu wymieniałem na nówkę dostałem od piotr ficek z LPG forum a reduktor mam od 2gi od chemika i dale było to samo @@@@!!!!!stawiam ze stag ale najlepsze jest to że rozkręciłem dziada i i nie dość że PCB jest lakierowane to nie wiem co to za układy sa czy opornik czy dioda ,,, stawiam na uszkodzony sterownik ale jak sie okaże że 300 wywale w błoto i bul jest we wiązce to sie wku ,,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 odepnij przewody ciśnieniowe od mapa i wtedy odpal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 odepnij przewody ciśnieniowe od mapa i wtedy odpal robiłem tak też hm ...chyba też coś sie działo ,,, .. musze podmienić sterownik ,,, No i wygląda na uszkodzony sterownik,,,, pójdzie pod lutownice Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.