Gość jackC Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 (edytowane) Primera P10 1.6 16V gaźnikowiec 92.r. Jeżdżę już nią 4 latka i mam przejechane 176 000 (przebieg pewny) Ostatnio coraz częściej i więcej muszę jeździć swoją nyską w trasę. 300 km robię za ok 100zł w trasie. Ceny benzyny windują, a ja się zacząłem zastanawiać czy może by nie zagazować mojej? Ktoś mi powiedział, że gaz do niej kosztował by pewnie ok 1200-1400 zł, prawda to ? Robię ok 15-20 tys. rocznie wyliczałem na gazeo, ale nie ufam jakoś temu licznikowi... Autem planuję pojeździć jeszcze ze 2 lata dlatego zastanawiam się czy w moim przypadku warto ją jeszcze gazować, czy lepiej nie katować silnika gazem który mimo wieku jest w b. dobrym stanie? Podpowie ktoś ? Edytowane 19 Maja 2010 przez jackC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 w sumie przebiegi roczne takie, że pewnie by się zwrócił ale jak masz zamiar sprzedać za 2 lata to nie ma sensu gazować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarlew Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 kolego, zawsze warto gazowac przy dzisiejszych cenach na każdym tankowaniu zaoszczędzosz ok 100zł instalacje to raczej bym Ci sekwencje polecał, 2000zł, ale pamietaj że po 20 tankowaniach jezdzisz za 50% ceny. co do przebiegu to da rade, ja osobiscie gazuje odrazu kazde auto ktore kupie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 no niestety do gażnika to wtryskiwaczy nie powkręca wiec 2 generacja ... przelicznik jest prosty dołóż max 20% wiecej LPG do spalania i policz że po 6 miesiącach ci sie instalka zwróci ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 jak jest jednopunktowy wtrysk to da radę i sekwencja, tylko kolega mówi, że będzie sprzedawał gdzieś za 2 lata, a co będzie jak się coś trafi szybciej jakaś okazja, już jest zamiar teraz tylko realizacja hahaha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jackC Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 z tego co się orientowałem to II generacja wchodzi w grę. nie sprzedaje auta tylko dlaego, że jest w świetnym stanie, a kupując używane auto nigdy nie będę miałm takiej pewności jak przy obecnym... więc fakt, że raczej czekam na okazję... a ukryte koszta gazowania ? podobno świeczki kable co pół roku do wymiany, łumik się raz w roku sypie...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 z tego co się orientowałem to II generacja wchodzi w grę. nie sprzedaje auta tylko dlaego, że jest w świetnym stanie, a kupując używane auto nigdy nie będę miałm takiej pewności jak przy obecnym... więc fakt, że raczej czekam na okazję... a ukryte koszta gazowania ? podobno świeczki kable co pół roku do wymiany, łumik się raz w roku sypie...? kolego jak czekasz na okazję a jesteś zadowolony z auta to gazuj bo pewnie pojeździsz jeszcze trochę, odnośnie reszty to mity ja mam 230kkm na budziku do tego ponad 110kkm na LPG i nie zmieniałem jeszcze tłumika jedyne co to siatka ale to w każdym leci, przewody co 50-60kkm ale trzeba kupić dobre, świece nie pamiętam, jak zaczyna kuleć to zmieniam, do dzisiaj były 3 zmiany, także zazwyczaj ukryte koszty to mają Ci co nie mają gazu, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 dokładnie ja świece zmieniłem dla samopoczucia i fakt faktem silniczek to odczuł na + z tego co czytałem jak gaz generuje wyższą temperaturę o kilka dzieciąt stopni gdzie masz setki to jest kilka procent ,,, tak że żadna różnica ... owszem mi poleciały spawy na oryginalnych rurach ale to przy 14latku to co się dziwić montuj gaz bo jak będziesz sprzedawał to sprzedasz tylko dlatego że ma gaz .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jackC Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 cenna uwaga a dynamika i zachowanie się silnika ? mitów jest dużo, a ja potrzebuję faktów no i gdzie w Wawie, albo kawałek na północ od wawy można dobrego fachowca spotkać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 Luknij http://lpg-forum.pl/ i tam możesz zapytać albo zobaczyć czego unikać ///namierzyć jakiegoś instalatora przy 2 generacji to już dużo prościej z montażem jest Tu jest namiar na kolesia z forum instalatora z wa-wa NIKOS -wiedze ma choć różnie już pisze ... Montaż Instalacji Gazowych , Serwis specjalizacja BMW +48 792 518 358 Mechanika Pojazdowa Volvo "u Szeryfa" +48 510 522 438 Robimy też auta innych Marek "Custom Garage" Cybernetyki 17b 02-677 Warszawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jackC Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 (edytowane) podzwoniłem popytałem 1100-1200zł od roku do dwóch lat gwarancji. Przegląd instalki i regulacje rozumiem, że można robić gdzie indziej niż się zakładało ? No i czy w ogóle przy II generacji są jakieś firmy których lepiej unikać ? proponowane podzespoły różnych firm: bigas, emmegas , lovato. podzwoniłem popytałem 1100-1200zł od roku do dwóch lat gwarancji. Przegląd instalki i regulacje rozumiem, że można robić gdzie indziej niż się zakładało ? No i czy w ogóle przy II generacji są jakieś firmy których lepiej unikać ? proponowane podzespoły różnych firm: bigas, emmegas , lovato. i jeszcze puytanko - montować lubryfikator ? macie to ? Edytowane 17 Maja 2010 przez jackC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 a po co ? nikt nie ma ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jackC Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 żeby zaworków nie popalić anyway w środę montuje gaz, więć pochwalę się jak będzie po zabiegu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 żeby zaworków nie popalić anyway w środę montuje gaz, więć pochwalę się jak będzie po zabiegu prędzej od ubogiej mieszanki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jackC Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 a czy po świeżo zamontowanej instalce powinienem od razu wymienić świece na takie co to podobno lubią gaz, mam świeczki dwu miesięczne teraz... po drugie czy olej też od razu wymieniać na taki z magicznym skrótem lpg - jaki wart jest swojej ceny ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 nie i nie i nie ,... jak masz nowe to zostaw reszta to bzdury owszem można coś kombinować z ciepłotą świec ale wsumie to nie ma sensu ja mam dedykowane denso do SR20 i ładnie sie wkręca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jackC Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 a olej ? wumiane mam zaplanowaną na sierpień, czy zostać przy syntetyku, czy zmieniać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 lej jaki lałeś, ja po zagazowniau dalej leję castrola magnetica 5w40 i jest gitt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 a olej ? wumiane mam zaplanowaną na sierpień, czy zostać przy syntetyku, czy zmieniać ? no możesz zostań bo lato ma być jeszcze choć na zime bedzie lepszy choć czym większy przebieg to bym poszedł w pół syntetyka ja miałem nie wiadomo jaki wiec poszedł półsyntetyk dla bezpieczeństwa ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jackC Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 I stało się od dziś oszczędzam :] INstalacja II generacji , podzespoły firmy Tomasetto, sterownik Stag i zbiornik firmy Irene. Pierwsze 100 km w trasie poszło gładziutko, chociaż teraz wyprzedzam na czwórce na wszelki wypadek Trochę wolniej się ze świateł zbiera, ale jak się już wkręci na obroty to idzie jak chce Trochę zauważyłem jakby auto ciszej pracowało na gazie... możliwe to ? Gaz montowany w Węgrowie w firmie MiMar --> http://lpgsystem.net/ koszt instalacji 1100 zł 2 lata gwarancji Warsztat polecony przez znajomego który już 4 auta u nich robił i nie miał żadnych problemów, a jak będzie u mnie? O tym będę na bieżąco informował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 I stało się od dziś oszczędzam :] INstalacja II generacji , podzespoły firmy Tomasetto, sterownik Stag i zbiornik firmy Irene. Pierwsze 100 km w trasie poszło gładziutko, chociaż teraz wyprzedzam na czwórce na wszelki wypadek Trochę wolniej się ze świateł zbiera, ale jak się już wkręci na obroty to idzie jak chce Trochę zauważyłem jakby auto ciszej pracowało na gazie... możliwe to ? Gaz montowany w Węgrowie w firmie MiMar --> http://lpgsystem.net/ koszt instalacji 1100 zł 2 lata gwarancji Warsztat polecony przez znajomego który już 4 auta u nich robił i nie miał żadnych problemów, a jak będzie u mnie? O tym będę na bieżąco informował Butla w koło który stag 50 100 150 ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jackC Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 Butla w koło który stag 50 100 150 ??? Takich szcegółów nie znam... Na fakturze jest Stag-G AC... a butla w koło poszła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 ale wskazania gazu nie masz na centralce niop to wsumie tanio ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 no to witaj w klubie zagazowanych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jackC Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 na centralce w kabinie ? mam tam 2 diody zielona - jade na gazie czerwona - rezerwa i przełącznik z trzma pozycjami benzyna - 0 - gaz sprawdzę pod maską jak będę gdzieś jechał, czy jest coś napisane, na samym urządzeniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.