Gość tomaso68 Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 Mam Sentre (czyli blizniaczke Almery sedan N16) z 2000. Po 8 latach wymienialem oba wahacze (przód), rok pozniej jeden, a teraz mowia mi, ze kolejny do wymiany. To normalne czy po prostu mam pecha a moze to juz starosc samochodu i jakies inne elementy to powoduja (amortyzatory?) tomaso Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vulture30 Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 A co jest powodem wymiany wahaczy? Bo mi (w N15) kiedyś w ASO tez chili wymienac wahacz za 1200zł chociaż wystarczyło wymienc sworzeń za cos ok 100zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość monik Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 Mam Sentre (czyli blizniaczke Almery sedan N16) z 2000. Po 8 latach wymienialem oba wahacze (przód), rok pozniej jeden, a teraz mowia mi, ze kolejny do wymiany. To normalne czy po prostu mam pecha a moze to juz starosc samochodu i jakies inne elementy to powoduja (amortyzatory?) tomaso ja mam almerkę z końca 2001r. przebieg 96tys. ani razu nie były wieminiane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Macka Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 Wymieniałem lewy wahacz ale tylko dlatego, że tulej była wyrobiona i trochę stukało. Nie opłacało się wymieniać jej samej więc wolałem dołożyć i nowy wahacz załozyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz_k Opublikowano 29 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 ja po 206 kkm mam oryginalne zawieszenie za wyjątkiem przednich amorków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario632 Opublikowano 29 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 Mam n16 2000r 171kkm Nic w zawieszeniu nie robilem (ja zrobilem 40tys i jak kupilem to tylko amortyzator 1 byl uszkodzony, ale to wina raczej drog) i wydaje mi sie ze reszta jest oryginalna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PawełW Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Pozwolę się dołączyć do tematu. Diagnosta stwierdził u mnie, że lewy sworzeń wahacza jest tak zużyty, że wymaga natychmiastowej wymiany. Zaczynam się zastanawiać jak zorganizować naprawę. Z tego co dopytałem się u diagnosty, sworzeń wymienia się trudno bo jest nitowany i zaspawany, więc do wykonania tylko w solidnym warsztacie. Więc skłaniam się do zakupu i wymiany wahacza, teraz zastanawiam się jakiej marki wahacz zakupić i czy taka wymiana wymaga jakiś specjalnych umiejętności, czy jest do ogarnięcia we własnym zakresie. Proszę o sugestie. popzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
protech Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 ja tez jezdze na oryginalnych, 94k przebiegu, i na razie zadnych luzow ani stukow. Firmy Ci zadnej nie polece niestety, a co do wymiany to generalnie jest nietrudna jesli masz odpowiednie klucze, troche sprytu i na pewno jakis kanal to dobre udogodnienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.