Gość zeebro Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 Witam, Zauważyłem niski poziom płynu wspomagania w P12 2,2 dti 2002 rok., dodatkowo na postoju przy skręcaniu kół wyraźnie słychać pompę, więc pewnie płynu mało. Jaki płyn należy wlać i czy taki płyn można w ogóle uzupełnić czy trzeba zlać stary i zalać całość nowym? Jaki polecacie i w jakich cenach? Pozdrawiam, Paweł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 Dolewać oczywiście można, możesz dolać dowolny płyn zgodny z Dexron III, ceny to ok 20 zł za Elf, BP Mobil to ok 25 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zeebro Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 Dolewać oczywiście można, możesz dolać dowolny płyn zgodny z Dexron III, ceny to ok 20 zł za Elf, BP Mobil to ok 25 zł. Czy ten Elf to dobry wybór (najtańszy) czy raczej stawiać na Mobil, Valvoline czy Quarker State? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 Nie jestem specem ale moim zdaniem to wszystko jedno. Tutaj nie ma takich rozbieżności (zarówno cenowych jak i jakościowych) jak np. w olejach silnikowych. Wydaje mi się że rozterki której marki wlać płyn są tak jakby rozkminiać jaki płyn do spryskiwacza Ważne jedynie jest to by spełniał normę Dexron III. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 lac czerwony at 220(chyba) mobila btw o wspomaganiu mialem topic tam masz odpowiedz , slyszalem tez ze jesli pompa jest blisko chlodnicy wymagany jest plyn -syntetyk to slyszalem od kolesia ktory regeneruje takie pompy :)a w p12 pompa jest tuz przy chlodnicy, dolac mozna ale wypadaloby dolewac ten sam ktory sie ma , co do wymiany przed wlaniem plynu wypadaloby przeplukac uklad zanim zalejesz nowym plynem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zeebro Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 lac czerwony at 220(chyba) mobila btw o wspomaganiu mialem topic tam masz odpowiedz , slyszalem tez ze jesli pompa jest blisko chlodnicy wymagany jest plyn -syntetyk to slyszalem od kolesia ktory regeneruje takie pompy :)a w p12 pompa jest tuz przy chlodnicy, dolac mozna ale wypadaloby dolewac ten sam ktory sie ma , co do wymiany przed wlaniem plynu wypadaloby przeplukac uklad zanim zalejesz nowym plynem... Czy ten AT 220 to syntetyk? A inne (Valvoline itp.) to nie syntetyki? Teraz to nie sprawdzę jaki mam niestety, bo z takim kupiłem auto. Płyn jaki mam, ma kolor niebieski. Czy kolor ma znaczenie? Czy byle by był Dextron III? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 kolor ma znaczenie ja mam czerwony , jak nie wiesz ile juz ci ten plyn sluzy to wymienil bym dla sw spokoju calosc , a to ze slychac pompe na postoju jak krecisz to normalne chyba... chyba ze naprawde glosno... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.