Gość kurskk Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 Witam, posiadam problem z moim T II 2.4 + elpigaz zarówno na gazie jak i na benzynie jest ten sam problem... mianowicie auto jest niezwykle słabe i mnóstwo pali na gazie w trasie nie mniej niż 19l/100km po mieście około 25l/100km w terenie pewnie ile wleję... wymieniłem w nim aparat zapłonowy, moduł zapłonowy, kable, świece, kopułkę nic nie pomogło po podłączeniu pod komputer nie wyświetla żadnego błędu jednakże po przekroczeniu +/- 2000obr widać, że dostaje ubogą mieszankę paliwa (zarówno na benzynie jak i gazie). to oczywiście jest powodem tego, że samochód spala tak wiele i nie ma mocy, jednakże chciałbym się dowiedzieć co może być tego przyczyną... czy spotkał się ktoś z problemem tego typu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość drewniany Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 Witam Zasadnicze pytanie, czy był wcześniej wymieniany filtr powietrza???? Jeśli tak, czy on jest okrągły???? (nieznam tego modelu więc nie wiem) Jeśli tak czy zdjęta była fizelina zabezpieczająca przed przypadkowym uszkodzeniem lub zabrudzeniem????????( na zewnętrznym obwodzie filtra mowa o okrągłym) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kurskk Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 nie ma filtra okrągłego, zatem nie była wymieniana fizelina nie jest to wina filtra powietrza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szczureczek Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 (edytowane) Może sondy padły, przepustnica lub przepływomierz. I tego nie zobaczysz na kompie. Edytowane 19 Maja 2010 przez szczureczek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kurskk Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 zacznę teraz od sony lambda nie wiecie od czego pasuje do niego sonda ? do niego konkretnie jest dosyc droga a zapewne w innych nissanach jest taka sama tylko w jakich ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość coco27 Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 Witam! Jakieś 3 tygodnie temu wymieniałem sonde w swoim pick upie Orginalna sonda jaka u mnie była to bosch,wymieniłem ja na uniwersalna za 120zł(trzy kable ,2 białe i 1 czarny)Moj nissan jest z 1995roku i mam silnik 2.4l 124KM KE24E Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kurskk Opublikowano 20 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 Witam! Jakieś 3 tygodnie temu wymieniałem sonde w swoim pick upie Orginalna sonda jaka u mnie była to bosch,wymieniłem ja na uniwersalna za 120zł(trzy kable ,2 białe i 1 czarny)Moj nissan jest z 1995roku i mam silnik 2.4l 124KM KE24E Pozdrawiam witam, dokładnie u mnie jest to samo '95 2.4 silnik 124KM KE24E... a czy mozesz powiedziec dlaczego wymieniales sonde ? miales takie same obiawy jak u mnie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość coco27 Opublikowano 20 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 witam, dokładnie u mnie jest to samo '95 2.4 silnik 124KM KE24E... a czy mozesz powiedziec dlaczego wymieniales sonde ? miales takie same obiawy jak u mnie ? Hej! Wymieniłem sondę bo mi nierówmo pracował i palił dużo benzyny Po wymianie zuzycie wrociło do normy tzn 14l na 100km/h Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat125 Opublikowano 23 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 Może sondy padły, przepustnica lub przepływomierz. I tego nie zobaczysz na kompie. No nie wiem - ja mam instalkę KME i akurat po podłączeniu widać wskazania sondy lambda i TPS (czujnik położenia przepustnicy). Nie podaje chyba tylko odczytów zprzepływaomierza, ale te można sprawdzić omommierzem. Mam podobny problem tj spalanie wzrosło do jakichś 18l gazu (palił 14), poza tym nie trzyma obrotów. Na razie mechanik walczy z układem benzyny zobaczymy czy dojdzie do gazu i czy koszty nie przewyższą kosztów drugiego silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kurskk Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 Może sondy padły, przepustnica lub przepływomierz. I tego nie zobaczysz na kompie. No nie wiem - ja mam instalkę KME i akurat po podłączeniu widać wskazania sondy lambda i TPS (czujnik położenia przepustnicy). Nie podaje chyba tylko odczytów zprzepływaomierza, ale te można sprawdzić omommierzem. Mam podobny problem tj spalanie wzrosło do jakichś 18l gazu (palił 14), poza tym nie trzyma obrotów. Na razie mechanik walczy z układem benzyny zobaczymy czy dojdzie do gazu i czy koszty nie przewyższą kosztów drugiego silnika. jeśli dodatkowo pozornie co jakiś czas na wolnych obrotach jest wrażenie jakby wyskakiwały iskry to jest to ten sam problem z którym nie mogę sobie poradzić... inna sprawa: czy macie może jakieś programy diagnostyczne do nissana TII... mam kabel do niego pożyczony od znajomego ale sam kabel niewiele mi daje... on niestety gdzieś zapodział płytkę z programem diagnostycznym ... za taką pomoc również byłbym wdzięczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szczureczek Opublikowano 1 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2010 (edytowane) A więc powiem jak to u mnie wygląda, a wygląda jakby wypadał zapłon. Wymieniłem sondy na uniwersalne i teraz 2 nie widzi. silnik chodzi tylko na niskich obrotach przerywa. Nowe świece są. Czekam na paczkę ze stanów, wczoraj zamówiona, 6 lipca ma być u mnie i taniej niż w Polsce. Cewki też patrzyłem i to nie to. Wszystko wskazuje na sondę, a wymieniłem 2 bo chciałem mieć równo na stronach silnika A i sonda dopiero jak padła na 0V to pokazał się check. A tak jak sprawdzaliśmy to w miarę chodziła. Widocznie nie do końca, skoro 3 dni później padła. Edytowane 1 Lipca 2010 przez szczureczek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markiej Opublikowano 11 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2013 Panowie odkopie kotleta Martwi mnie niedomaganie silnika mojego tarpana, T1 2.4 z okrągłym filtrem powietrza oznaczenia na pokrywie zaworowej to bodajże z24, 4 świece w głowicy. Zaczeło się po kupnie, gazu palił około 25 -30l i nie miał wcale mocy. Wywaliłem mikser od gazu, bo nie dało się go za cholere wyregulować. Był wkręcony w obudowe wtrysku, taka podstawka w krztałcie obudowy z wejsciem na węża. O takie cuś. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d5583ac5d16d3dd4.html Spalanie nie wiele spadło (za 100zł ok 17l zrobiłem 35km ) ale za to moc się odrobine zwiększyła i powróciło ssanie, aż za bardzo. po regulacjach i małym oszukaniu siłowniczka, ssanie działa tylko przez moment. Teraz spalanie spadło do ok 17-18l na 100km, ale mam wrażenie że go troche zalewa, czasami idzie jak trzeba a czasami taki muł że szok do pewnych obrotów jak turbo diesel i podczas równej predkości ok 100km\h czuć jak by sam sobie odejmował gazu i dodawał. Ostatnio nie chciał mi odpalić, dopiero za trzecim razem z gazem w podłodze zagadał. Podejżewam sonde lambda. Może ktoś wie jak ją zprawdzic? jakieś parametry na kabelkach? Volty albo opór? a może coś innego komuś przychodzi do głowy? aaaa i opony to szumeksy 15' 225\80 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.